مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

برگرداندن عشق

107 بازدید
سوال شده ژوئن 6, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
سلام من ۲۶سالمه و حدود یک هفته با آقایی از طریق فضای مجازی آشنا شدم در همون ساعت های اولیه به من ابراز عشق میکرد و می‌گفت که خیلی با محبتی منم اخلاقم واقعا حوریه که با همه مهربونم مخصوصا کسی که بخواد بهم ابراز محبت کنه خلاصه باهم حرف می‌زدیم و گفت که خیلی دوستم داره من ساکن اصفهان هستم و ایشون تهران طبق حرفایی که میزد از نظر شغلی و تحصیلی انسان با همت و پرتلاشی بود
3 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 6, 2020 توسط بی نام
سلام توی یک هفته نمیشه فهمید که چه کسی انسان خوبی هستش

همچنین شاید معیار هایی که شما دوست دارید رو ایشون ندارند

وشاید در مورد موقعیت وشغل دروغ گفته باشند
پاسخ داده شده ژوئن 6, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

خب آشنایی در فضای مجازی یکی از موضوعات جدیدی می باشد که در زمان فعلی به دلیل پیشرفت های تکنلوژی افراد زیادی با آن درگیر هستند و این موضوع باعث می شود که گاهی افراد در این مسیر آشنایی هایی داشته باشند که به سمت ازدواج پیش برود .

آشنایی از طریق فضای مجازی اگر مدیریت شده باشد مشکلی ایجاد نمی کند به این معنا که قبل از وابستگی عاطفی و خیالپردازی در دنیای واقعی شناخت ایجاد شود و هردو فرد مبنای شناخت به نتیجه گیری برای ازدواج برسند و نه یک فرایند هیجانی چون در یان صورت امکان آسیب وجود دارد.

بهتر است این آقا اگر از ویژگی های شما خوششان آمده است و شما نیز معیارهای اولیتان را ایشان دارند به صورت حضوری و تحت نظر خانواده ها این مسیر آشنایی در دنیای واقعی ادامه یابد تا بتوانید بر مبنای شناخت در این مورد تصمیم گیری کنید.
پاسخ داده شده ژوئن 6, 2020 توسط سیما
سلام. منم یه بار یه آقایی اومد دایرکتم و از همون اول شروع کرد به قربون صدقه رفتن یه جوری که داشت حالمو به هم میزد بعدش گفت خیلی ازت خوشم اومده و عاشقت شدمو اینا منم دلم سوخت براش سعی کردم یه جوری ازش جدا شم که بهش آسیب نرسه. یه دو ماهی هر چند روز یکبار میومد سراغمو میگرفت و منم بی محلی میکردم. تهش به تهدید ختم شد که اگه بری خودمو میکشم اگه میخوای بهت ثابت کنم با تیغ اسمتو مینویسم رو دستمو اینا( و الان میدونم انقد کله خره که اینکارو میکنه). ولی من هر جوری بود رهاش کردم و بلاک کردیم همو. من با یه اکانت ناشناس فالوش کردم که ببینم ته داستان ابن موجود چی میشه. فهمیدم این مدلشه میره دایرکت دخترا سریع عاشق میشه بعد که ردش میکنن شرو میکنه برا همه خیلی ببخشید چسناله کردن.
یکم داستان طولانی ای بود ببخشید. این آقا ام شاید خوب باشه ها ولی از من به شما نصیحت کسی که راحت میاد تو دایرکت شما راحت میره تو دایرکت بقیه و از کجا معلوم همینقد راحت به بقیه هم ابراز عشق و محبت نکنه؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,303 دیدگاه

2,897 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 77 بازدید
سوال شده دسامبر 25, 2020 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 122 بازدید
سوال شده مارس 7, 2019 در زوج درمانی توسط ماندانا
1 پاسخ 76 بازدید
2 پاسخ 441 بازدید
2 پاسخ 107 بازدید
2 پاسخ 235 بازدید
سوال شده نوامبر 25, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط علی
1 پاسخ 72 بازدید
سوال شده نوامبر 25, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط علی
1 پاسخ 253 بازدید
سوال شده نوامبر 27, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط Binamam ممتاز (120 امتیاز)
...