مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

لطفا به من کمک کنید

202 بازدید
سوال شده ژوئن 8, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط مریم
سلام وقت بخیر...من به مدت ۸ ماه اول به اصرار اون اقا وارد رابطه باهاش شدم ایشون از همون اول شرایطشو من میدونستم خیلی بهش علاقه داشتم خیلی ...اونم میگفت به من علاقه داره بعد به خاطر اتفاقی که افتاد نمیدونم راست یا دروغ گفت رفت من خیلی عذاب کشیدم شب و روز گریه گریه خیلی ضعیف شدم الانم امتحان دارم برگشت اما دوباره اتفاق قبل افتاد منم دیگه خسته بودم گفتم دیگه برو الان امتحان دارم خیلی خستم بی حوصله بی انگیزه انگار هیچ چی برام مهم نیست تورو خدا اصلا انگار خنثی شدم نمیتونم اصلا حرف بزنم راه برم کمکم کنید لطفا از طرفی من شاگرد اولم نمره هام نزدیک ۲۰ الان برام سخته ابن حالت که نمیتونم خوب درس بخونم خدا حقمو ازش بگیره خیلی زحمت کشیدم واسه ایندم اما الان نمره هام داره این دم اخری بد میشه دیگه هیچی اصلا انگار برام خاص نیست انگیزه ندارم تورو خدا کمکم کنید
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 8, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در یک رابطه دوستی اگر سازندگی وجود ندارد شما مجبور به ادامه دادن آن نیستید و می توانید در یک مسیر دو طرفه بیان کنید که حاضر به ادامه این رابطه نیستید و با توجه به اینکه بیان می کنید شاگرد اول هستید به این معنا می باشد که در دوران نوجوانی قرار دارید و در این دوران روابط عموما بر مبنای هیجان انتخاب می شوند و نه شناخت و هدف های مشخصی نیز برای زمان فعلی ندارند و به امید آینده پیش می رود که می تواند تمرکز زیادی را از فرد بگیرد و باعث تجربه رفتارهای پر خطری چون رابطه جنسی و... شود .

بهتر است در کنار احترام به احساسات خودتان اجازه بدهید در آینده در شرایط سنی بالاتر و رشد اجتماعی ، اقتصادی ، عاطفی و... در این مسیر تصمیم گیری کنید.
پاسخ داده شده دسامبر 27, 2020 توسط بی نام
ببین عزیزم شاید قسمت نبوده که این رابطه ادامه پیدا کنه

پس خودتو ناراحت نکن و به درست ادامه بده  قطعا افراد بهتری توی آینده تو هستن

به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,052 سوال

27,798 پاسخ

29,369 دیدگاه

2,916 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 218 بازدید
2 پاسخ 140 بازدید
5 پاسخ 231 بازدید
2 پاسخ 128 بازدید
1 پاسخ 226 بازدید
2 پاسخ 108 بازدید
سوال شده ژان 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 179 بازدید
...