مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

آیا از من خوشش میاد ؟

152 بازدید
سوال شده ژوئن 9, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام وخسته نباشید مدتی است  آقایی در اینستاگرام برای من پستهای احساسی میفرسته مثلا اهنگهای با احساس یا پست با احساس ولی تا حالا بهم نگفته که من تو رو دوست دارم یا میخوام منم روم نمیشه ازش بپرسم...اینم بگم ما همینجور برحسب اتفاق باهم آشنا شدیم وهمشهری هستیم گاهی باهم حرف میزنیم اما کم یا کوتاه ولی قبلا رابطمون بهتر بود باهم زیاد صحبت میکردیم بنظر شما اون نسبت به من احساسی داره ونمیتونه بیان کنه ؟
3 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 9, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
با سلام.

ایشون شما رو میشناسن؟ شما چطور؟
پاسخ داده شده ژوئن 9, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که این مسیری که ایشان طی می کنند برای شما با درگیری ذهنی همراه می باشد اما دقت کنید که بهتر است از بزرگنمایی و خیالپردازی خوداری کنید و در احترام  دلیل ارسال این پست ها را از ایشان جویا شوید چون اگر شما بخواهید شروع به معنادهی ذهنی کنید در اول اینکه ممکن است دچار خطای شناختی شوید و منظور فرد مقابلتان احساسی نباشد و دوم اینکه در شما یک وابستگی افراطی بدون شناخت ایجاد می شود که آسیب زا می باشد پس بهتر است سعی کنید که اگر شرایط سنی ایجاد یک رابطه هدفمند را شما و این آقا دارید بدون درگیر کردن ذهن یکدیگر به این شک در صحبت و تعامل و بیان هدف و توقعات در این مسیر پیش بروید .
دارای دیدگاه ژوئن 9, 2020 توسط بی نام
سلام یادم رفت این و بهتون بگم یه بارم باهم بحثمون شد بعد من از دستش ناراحت شدم دیدم اومد محل کارم برام خوراکی اورده فک کنم به یه ساعت نکشید که اومد آخه ادرس محل کارم وبلد بود کلی عذر خواهی کرد   بعد ازش پرسیدم دلیل اینکارش ؟گفت نمیخوام از دستم ناراحت باشی ...بنظر شما اگر من براش مهم نبودم میومد تا اونجا که بخواد از دلم در بیاره ؟
پاسخ داده شده ژوئن 9, 2020 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام با توجه به گفته های خودتون این احتمال رو میشه داد که اییشون موارد مشابه شما رو ممکن هست داشته باشند و فقط شما نیستید.و اگر هم نباشید بازهم بر حسب اتفاقا دخترانی مثل شمارو پیدا میکنند.
این احتمال هست اما بهش فکر کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,558 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 98 بازدید
سوال شده ژوئن 12, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط مریم
1 پاسخ 241 بازدید
سوال شده دسامبر 5, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط آرشین نام مستعارمه
3 پاسخ 2,156 بازدید
سوال شده فوریه 25, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط Tiywm حرفه ای (280 امتیاز)
2 پاسخ 268 بازدید
1 پاسخ 237 بازدید
1 پاسخ 93 بازدید
...