مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چه جوری ازش خواستگاری کنم جواب مثبت بگیرم.

135 بازدید
سوال شده ژوئن 11, 2020 در قبل از ازدواج توسط بی نام
سلام.

پسری 37 ساله ام.

قبلا از دختری خوشم میومد که 8 سال پیش به طور اتفاقی جایی دیدمش.

طوری دوستش داشتم و دارم که نتونستم کس دیگه ای رو به جاش انتخاب کنم برای ازدواج و به همین جهت هیچ اقدامی نکردم و فکر هم نکنم بخوام در آینده بکنم. به خاطر تحصیلش به شهرهای مختلفی میره و الان در یک شهر دیگه هست و ازشون اطلاعی ندارم. کسی هم ندارم که دوستش باشه و بتونم بفهمم در چه وضعیتیه.

اصلا نیدونم ازدواج کرده یا نه ولی حس م میگه هنوز ازدواج نکرده. تو واتس آپ که شمارش رو چک میکنم میبینم اکثرا آنلاین هست و این یعنی مثل خودم شاید تو شراطی هست که به علت عدم ارتباط کاری جز چک کردن تکراری پیامها نباشه.

زیاد سریش شدن هم خودم بدم میاد برای همین باهاش تماس نمیگیرم. جون فکر کنم اگر 2 بار قبلا نه گفته کار بدتر بشه.

تلفنی و متن پیامکی باهاش صحبت کردم و چون گفت قصدی نداره و نمیخواد به خواستشون احترام گذاشتم و سعی کردم مزاحمشون نباشم. از اونجایی که یک جا نیستیم و شرایطی فراهم نمیشه حضوری یه جوری باشه که پاپیش بذارم نمیشه.

البته به خودم گفتم اگر واقعا دنبالشی پاشو برو اون شهر شاید از نزدیک فرجی باشه. ولی نمیدونم چرا پام نمی کشه شاید نا امید میشم.

خانواده هم که فرض کنید ندارم. جون اصولا تفاهم فکری نداریم و به روش سنتی نمیشه. به خاطر تفاوت حیطه کاری من که باعث شده شراط مالی و تفکر من با اونها نخونه. چون من صاحب یه شرکتم و پدرم و بقیه کارمند بودند و درآمد و روش کسب و کار من تو ذهنشون فکر کنم جا نمیشه. چند سال پیش از خواهرم خواستن که میتونست باهاش صحبت کنه ولی نمی دونم به چه دلیلی این خواسته رو هم انجام نداد. فقط خواستم ازشون بخواد با من صحبت کنه که فکر نکنه بحث دوست پسری و این حرفاست و کمی اعتماد پشتش باشه. به هر حال نشد.

این کارها باعث شده بعضی وقتها لطمه کاری میخورم یعنی اون انرژی رو ندارم که بتونم با این شرایط بهره وری رو بالا ببرم. خوب افسردگی هم مزید علت میشه. ولی اینکه حقوق چند نفر دیگه با تصمیم من تامین میشه باعث میشه با عدم رغبت و به سختی کارها رو انجام بدم.

از جوونی لذت نمی برم و این ناراحتم میکنه.
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 12, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام می باشد اما بهتر است دقت کنید که تنها خیالپردزای و تمرکز بر این احساس بدون صحبت و اقدامی در جهت آن کمکی به شما نمی کند و حتی می تواند سالهای زیادی شما را در همین حالت نگهدارد که باعث می شود که با سردرگمی زیادی مواجهه باشید و انعطافی در این زمینه نداشته باشید .

در این مسیر نیاز است که شما اگر به هدف ازدواج با این خانم می خواهید پیش بروید در زمان مناسبی از یاشان به صورت تلفنی زمان بخواهید تا با ایشان صحبت کنید و شرایط و احساسات خودتان را با ایشان در میان بگذارید تا صحبت های ایشان را نیز بشنوید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید .

ترس از روبرو شدن با این شرایط می تواند سالهای زیادی شما را در همین نقطع امن احساسی نگهدارد و ممکن است فرصت باهم بودن را از هردوی شما بگیرد تا زمانی که شما هدف ، برنامه و احساسات خودتان را با ایشان در میان نگذارید نمی توان توقع رفتار و یا جواب خاصی از این خانم داشت .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,825 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,167 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 163 بازدید
3 پاسخ 458 بازدید
1 پاسخ 178 بازدید
0 پاسخ 128 بازدید
2 پاسخ 170 بازدید
2 پاسخ 174 بازدید
1 پاسخ 144 بازدید
سوال شده ژان 21, 2018 در قبل از ازدواج توسط سوگل
2 پاسخ 393 بازدید
...