مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

من به یه پسر از اقوام که محترمانه ابراز علاقه کرد توهین کردم اما الان ما الان داره مقدمات ازدواجش آماده میشه

678 بازدید
سوال شده ژوئن 13, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
با سلام من یه دختر ۲۸ ساله و مجرد من یه پسر عمه دارم که ۳۰ سالشه ایشون حدود ۱۰ سال پیش به من محترمانه و خصوصی ابراز علاقه کردن خوب منم فکر کردم خیلی کلاس داره آدما رو خورد کنی اونم آدم عاشق خوب من اون موقع خیلی بهش توهین کردم و ناسزا گفتم اون موقع ایشون چیزی نگفت بهش گفتم تو یه لا قبا و آس و پاس و بی مال و منال میخوای بیای منو بگیری اون سال قرار بود ما با هم کنکور بدیم پدر من هم از نظر مال و اموال فول بود اما اونا متوسط رو به بالا خلاصه اون زمان همه * فامیل گفتن که من پزشکی قبول میشم و هیچ کس به پسر عمه * من اهمیت نمیداد و خیلی تحقیر میشد اون سال من با وجود تمام توهین هایی که بهش کردم چیزی نگفت کنکور رسید و ما کنکور دادیم منم از جلسه اومدم بیرون گفتم دیگه تمومه من پزشکی اوردم و خوشبختی شروع شده اما وقتی نتایج اومد ورق برگشت اون پزشکی قبول شده بود و من رتبم بود ۵۸۰۰ خیلی همه چیز تغییر کرد دیگه اون شد امیر آقا و توجه ها رفت سمت اون منم واقعا هیچ کس رو نداشتم که باهاش حرف بزنم چون حالم خیلی بد بود الان بعد از ده سال من با همه  زیبایی و ثروت مجردم الان اون داره تخصصش تموم میشه من به مرور عاشقش شدم شایدم چون آدم موفقیه شنیدم با یه پزشک که متخصصه و از خودش بزرگتره قراره ازدواج کنه و خیلی الان وضعش خوب شده و کلا تغییر کرده چند وقت پیش هم بهم پیام داد گفت دختر دایی مال و منالت و با خودت بخوابون تنها نباشی الان دلم میخواد ازدواجشون رو بهم بزنم و باهاش ازدواج کنم نمیدونم ولی چجوری شنیدم اون زن به امیر ابراز علاقه کرده و خیلی هم عاشق پسر داییمه عمه ام هم خیلی راضی و خوبه اما من دلم نمیخواد امیر باشه مال اون من میخوامش الان چکار کنم؟؟؟؟ یه راه بهم پیشنهاد بدین
7 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 14, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
سلام دوست عزیز شما هیچ راهی ندارید مگر اینکه ایشون رو فراموش کنید. نه بخاطر اینکه اشتباه کردید. نه اتفاقا شاید اگر اون زمان بهش جواب مثبت میدادید الآن وضع خیلی وخیم تر میشد و ایشون با توجه به موقعیت مالیش نسبت به شما سرد میشد.

پس خودتون رو سرزنش نکنید و از ایشون کاملا دل بکنید.

فقط همیشه به یاد داشته باشید که انسانها رو از ظاهرشون قضاوت نکنید. چطور شده که اون زمان میلی به ایشون نداشتید ولی الآن حاضر نیستید از دستش بدید؟ به وجدانتون مراجعه کنید و سعی کنید خودتونو اصلاح کنید. پول همه چیز زندگی نیست. این توصیه من خطاب به ایشون هم هست که تا یه خانم دکتر دید رفت سمتش. بدونید که ایشون هم عاشق نبوده و احتمالا در پی مال و منال شما بوده و به همین دلیل تا کیس مناسب تر دید شما رو کنار گذاشت. خلاصه هردو تا تون مثل هم بودید و به اندازه هم مقصر.
دارای دیدگاه ژوئن 14, 2020 توسط بی نام
نه اتفاقا اصلا چنین آدمی نیست کلا پولدار شده ولی پولکی نیست اون موقع من همین فکر رو کردم اما اون منو تو این جنگ شکست داد بالاخره اون آدم موفقیه من قصد دارم این ازدواج رو بهم بزنم اما من براش یه عشق قدیمی کهنه و بی ادب و سنگدل شدم مطمئنا با من ازدواج نمیکنه باهام بازم گفتم اگه اون کیس رو از دست بده بیاد سمت من من خیلی تنهام اون منتظر لحظه ای است که من جلو پاهاش زانو بزنم بگم غلط کردم تو برنده شدی الانم حاضرم این کار رو بکنم حرفایی که ده سال پیش ولی بهش زدم هنوز دلش شکسته است من بد بودم دلم میخواد بغلش باشم اون یه آدم که برای اینکه به من ثابت کنه ارزش آدما به پول نیست مثل .. دوید تا به من ثابت بشه حالم از خودم بهم میخوره
دارای دیدگاه ژوئن 14, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
شما که به درستی میدونید که ایشون اگر حتی ازدواجش بهم بخوره سمت شما نمیاد پس چه دلیلی برای انتقام جویی دارید؟ با این کار هم خودتونو نابود میکنید و هم زندگی دو نفر دیگه رو.
دارای دیدگاه ژوئن 14, 2020 توسط بی نام
دلم نمیخواد تو زندگیم دوباره ظرر کنم دلم نمیخاود پسر عمه ام بشه مال اون من دوستش دارم الانم من مجردم هنوز حاضرم زندگیمو به پاش بریزم مال من باشه من خطا کردم درست ولی اون داره تو بهترین موقعیت و توی بهترین جایگاه زندگی میکنه بالاخره منم ازش سهم دارم من خیلی حسودم و الان با نامزد اون حس رقابت دارم حتی یه روز تو یه رستوران دیدمشون که انقدر دختره قربون صدقش میرفت و خلاصه هر دوتاشون مثل اینکه عاشق همن من میگم اگه منو میخواسته منم که الان میگم بیا منو بگیر ولی انگار نه انگار من از دوست داشتنش دارم میمیرم ولی عقلم بهم میگه من نمیتونم عشق اونا رو خراب کنم چون خراب شدنی نیست و آبروم تو فامیل میره من نمیدونم چکار کنم واقعا دارم دیوانه میشم
دارای دیدگاه ژوئن 15, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
شما خودتون کاملا متوجه هستید و ظاهرا از هوش بالایی هم برخوردارید و میدونید که عشقشون خراب شدنی نیست و ممکنه به قیمت آبروی خودتون تموم شه. همچنین به درستی میدونید که دارید حسادت میکنید. آگاه باشید که با این حسادت و کینه فقط دارید به خودتون ضربه میزنید. پس بر نفستون غلبه کنید و این احساسات خانمان سوز رو کنترل کنید. من به شما قول میدم که انشالله به یک عشق واقعی خواهید رسید. و اونوقت به پسر عمه تون و توهّم عشقی که نسبت بهش داشتید و احساسات کودکانه تون (عذر میخوام صریح میگم. چون واقعا حسادت کودکانست) فکر خواهید کرد و خواهید خندید.
موفق باشید
پاسخ داده شده ژوئن 14, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام می باشد اما بهتر است دقت کنید که شما نباید بخاطر رفتارهای گذشته خود را سرزنش کنید چون رد آن زمان تنها یک نوجوان بودید و در زمان فعلی یک خانم بالغ می باشید که دیدگاها و سبک شخصیتیتان می تواند تغییرات زیادی در این همه سال کرده باشد .

اگر این آقا به صورت رسمی وارد پروسه ازدواج شده اند خب وارد شدن شما به زندگی مشترک آنها آسیب زا می باشد و می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند اما اگر هنوز ازدواج نکرده اند و نه به امید ازدواج بلکه با توجه به دلخوری که به نظر می رسد هنوز پسر عمیتان احساس می کنند شما می توانید در احترام به ایشان دیدگاه فعلیتان را اگر ابراز پشیمانی وجود دارد از رفتارهای نوجوانیتان عنوان کنید .

اما دقت داشته باشید که این علاقه شما به ایشان می تواند از همین موضوعات ایجاد شود که خودتان بیان کردید یعنی اینکه ایشان توجه و موفقیت را دارند و اما در این مسیر در کنار احترامی که برای خودتان قائل هستید دقت کنید که شما می توانید با رفتن به سمت علایق دیگرتان و داشتن مقداری انعطاف پذیری در رشته های دیگر نیز جایگاه موفقی را کسب کنید و تک بعدی نگاه کردن به کنکور و یا هر مسیر دیگری می تواند برای شما و هر فرد دیگری آسیب زا باشد .
پاسخ داده شده ژوئن 15, 2021 توسط ناشناس
ببین منم مثل اون یه روز عاشق یه دختر پولداربودم ۷ سال بااینکه بهم محل نمیداد ولی میدید بجزاونم بکسی نگانمیکنم به هرحال معلوم بود واسه اختلافاتمونه ازلحاظ مالی میگم اونم منوتحقیر کرد وخب میگم که حالااگه برگرده هم نمیخامش چون واسه پول نخاستمش قطعا اونم دیگه نمیخادت وام کارت اصلا خوب نبود شاید عاشقت بوده اما ۱۰ سال خیلی مدت عالی واسه فراموش کردنته پس اگه بری بهش بگی من عاشقتم اون دیگه دلش نمیلرزه تازه وقتی اون عاشقت بود باهاش خوب رفتارنکردی حالا چرا اصلا داری ایتجا میپرسی چیکارکنم عاشقشم؟؟ همون وقار مغرورانتو حفظ کن چون عمرا قید اون خانومی که عاشقشه رو بخاطر تویه پول پرست بزنه
پاسخ داده شده ژوئن 15, 2021 توسط بی نام
شبیه رمانی بود ک * پسر نوشته
پاسخ داده شده ژوئن 15, 2021 توسط بی نام
بهش بگو اونو بگیر ولی منم بگیر دوتامون رو با هم بگیر
دارای دیدگاه دسامبر 27, 2021 توسط پسر بزرگ
هی دمت گرم خدایی
پاسخ داده شده سپتامبر 4, 2021 توسط نیلوفر آبی
سلام ببین اون موقع بخاطر غرورت اینکارو کردی

ولی الان عخاطر عزت نفست اینکارو نکن
سمتش نرو...

جواب همچین پیامی رو هم اینطور بده

آرزوی خوشبختی تو رو دارم...

آدمی نیست روی کره زمین که بگه من عاری از خطا و اشتباهم

نه چون در اون صورت اصلا آدم نیست...
آدمیزاد با خطاهاش  به روی زمین اومد  تا روی کره زمین از خطاهاش بگذره و بهتر رشد کنه و شخصیتش کامل بشه


اینطور * حواقل عزت نفس داشته باش که انکار هنوزم به ازدواج با اون فکر نمیکنی

پس اون دیگه تا آخر عمر بهت تیکه نمیندازه

و طوری عادی و خوب با همسرش و خودش رفتار کن که
در حسرت این سوال بمونه که چرا دختر داییم به ما احترام میذاره

براش سوال می مونه که واقعا یعنی دختر داییم منو نه بخاطر موقعیتم بلکه بخاطر چیزای دیگه نمیخواسته...

هرچی احترام نرمال و( نه اینکه تابلو)داشته باشی میفهمه که اون رفتارت بخاطر سن پاینن بوده  واین رفتار محترمانه ات بخاطر بلوغ فکری و شخصیت بافرهنگ توئه...


حداقل بذار با احترام باهم فامیل باشین و شخصیت تو رو والا ببینه

مطمین باش اصلا الان قصد ازدواج با تو رو نداره


تو هم سعی کن یا انتخاب عالی واسه تودت داشته باشی  انتخاب عالی شخصیت همسرآینده ات
پاسخ داده شده مارس 13, 2023 توسط بی نام
در ابتدا باید به خاطر داشته باشید که این مسئله ممکن است پیچیده باشد و نیاز به بررسی های بیشتر داشته باشد. به همین دلیل بهتر است با هوشیاری و با دقت به این مسئله نگریسته شود. در این میان باید از خودتان بپرسید که آیا این علاقه به این پسر عمو برای شما مهم است یا فقط به این دلیل است که او موفق است؟ اگر دلیل شما تنها موفقیت اوست، بهتر است که این را از ذهن خود دور کنید و به دنبال رابطه ای با موفقیت خودتان بگردید. اگر علاقه شما برای اوست، با او صادقانه صحبت کنید و از او بپرسید که آیا همچنان علاقه دارد و آیا آماده ازدواج با شماست؟ اگر او همچنان علاقه دارد و آماده این رابطه است، می توانید به سمت ازدواج حرکت کنید. اما در هر صورت، در انتخاب خودتان اطمینان حاصل کنید و از آینده خود مطمئن باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,303 دیدگاه

2,652 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 1,892 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 1,165 بازدید
...