مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رابطه همجنسگرایی

1,148 بازدید
سوال شده ژوئن 14, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط بی کس
سلام پسری هستم ۲۰ ساله و همجنسگرا
حدود دو ماه پیش با پسری آشنا شدم و با هم وارد رابطه شدیم و خیلی هم دوستش داشتم و دارم و این رو هم بگم که برای رابطه * جنسی با هم نبودیم این ذهنیتی که جامعه درمورد همجنسگراها داره که فکر میکنن بیمار جنسی هستن اصلا صحیح نیست و برای من فقط بغل کردنش هم کافی بود و از لحاظ روحی ارضا میشدم . خلاصه خیلی رابطه خوبی بود تا اینکه متوجه شدم در مورد بعضی چیزا بهم دروغ گفته مثل اسم و فامیل و فهمیدم که چندتا پیج اینستاگرامی هم داره که از من مخفی کرده بود واقعا حالمو بد کرد چون من خیلی باهاش **** بودم و از دروغ متنفرم . باهاش کات کردم ولی بعد دوهفته دوباره سراغش رو گرفتم ولی حالا دیگه باهام مثل قبل نیست . نمیدونم چیکار کنم . نمیتونم ازش دل بکنم . حال روحیم خرابه و افسردگی گرفتم . به نظر شما چیکار کنم ؟
اصلا در این روابط همجنسگرایی میشه به یه آرامش روحی رسید و یه زوج شد یا نه ؟
3 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 14, 2020 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام
اصلا رابطه ای تحت همجنسگرایی وجود عقلایی نداره و باید بگم که در روانشناسی این انحراف تلقی میشه.
دیدگاه اجتماعی رو میدونید و دیدگاه دینی هم لواط حدش اعدام هست.و حد ملامسه و ملاعبه  صد ضربه شلاق  و کمتر از این تعزیز میشید.
برای تکمیل اطلاعات شما نکات زیر اساسی هست
۱- جنسیت مونث  که علاقه به رابطه با مذکر دارند
۲-جنسیت مذکر که علاقه به رابطه با مونث دارند
۳-افراد دوجنسه جسمی، که میتونن جراحی کنند و با آزمایش هرمونی جنسیت غالبشون مشخص میشه.

غیر از این سه حالت، حالت  سالم دیگری وجود نداره و هرچه که هست انحراف جنسی تلقی میشود.توجه کنید انحراف جنسی نه جنسیتی

با این اطلاعات اولیه میتونید خیلی راحت جواب خودتون رو بگیرید.که در انحراف جنسی آیا آرامش هست؟اونهم با آمار خودکشی بالای زن و مرد که دنبال درمان نمیروند.
 ضمنا فکر نکنید این رابطه از نظر دین فقط محدود شده، بلکه هنوز در هیچ کشوری  ، جامعه، فرهنگ، مذهبی پذیرفته شده نیست  و به عنوان ضد هنجار شناخته میشود.
تا اونجا که مطلع هستم ازدواج این نوع  تنها در انگلیس ضد قانون نیست اما مطلوب هم نیست.

حتما مشاوره حضوری یا تلفنی انجام بدهید.

با توکل به خدا موفق باشید
پاسخ داده شده ژوئن 15, 2020 توسط Prds
سلام.  درمورد رابطت بنظر من تموم شدس چون روی دروغ بنا شده...و درمورد سوالی که آخر پرسیدی: ببین دو حالت داره. تو یا از گرایشت مطمئنی که خب اونموقع به خودت افتخارکن و منم به شخصه بهت افتخار میکنم مرد جوان که تونستی بیانش کنی اینجا. یا هم که مطمئن نیستی اونموقع باید اول بری مطمئن شی چون چیزی نیس که بشه ساده ازش گذشت. و من احتمال میدم که حالت دوم باشه چون پرسیدی:: ا صلا در این روابط همجنسگرایی میشه به یه آرامش روحی رسید و یه زوج شد یا نه ؟) واین یعنی تو خودت  سردرگمی و مطمئن نیستی که واقعا گیی یا نه. چون گیای واقعی خب حتما توی روابطشون راضی هستن و خب طبیعتا زوجن! و لازم نیس اینو بپرسن!  بیشتر تو ماجرا دقیق شو لاو!  .من بخاطر دین و اینا نمیگم و خودم حامی جامعه ال جی بی تی ام ولی فقط میخوام خودت مطمئن شی ♥
دارای دیدگاه ژوئن 15, 2020 توسط بی کس
سلام دوست عزیز من از گرایش خودم مطمئنم و باهاش مشکلی ندارم ولی انقدر آدمایی که باهام بودن دنبال رابطه جنسی بودن فقط یا مثل این آخریه دروغ گو دو رو از آب در اومدن که دیگه انگیزه ای برای پیدا کردن کیس جدید ندارم و اصا تا آخر عمرم میخوام تنها باشم ......
حالم به شدت گرفتس و حتی قصد خودکشی هم دارم ولی جرئتشو ندارم کاش یکی بود که بهش میفهموند که عشق واقعی چیه و بازی کردن با دل بقیه چقدر کار کثیفیه الان ۳ هفتست که دیگه خواب به چشمام نمیاد و روزی چند بار گریه میکنم . حداقل اگه همجنسباز بودم مث بعضیا و فقط دنبال رابطه جنسی بودم از لحاظ روحی آسیب نمیدیدم
دارای دیدگاه ژوئن 15, 2020 توسط Prds
نگران نباش قربونت بشم ..عشق پیدا کردنی نیس! تو تا حالا کسیو بازی ندادی پس لیاقت یه عشق پاکو داری و اون عشق یروزی خودش میاد سراغت.  به خودکشیم فکر نکن! اونی که اذیتت کرده بره خودشو بکشه!! تو چرا؟ ..زیادم بروز نده گرایشتو چون همه چی تو این جامعه مزخرفه! و زیاد به کسایی که پیشنهاد میدن جواب مثبت نده چون اکثرن هوا و هوسه و همه که گرایششون مثه تو واقعی نیس! اون پارتنر قبلیتم اصلا سمتش نرو چون حتی  نمیخواسته هویتشو بدونی! واین یعنی سواستفاده!! .  بازم اگه خواستی دردودل کنی من هستم و گفتم که تو باعث افتخاری! وعادی هستی نه متفاوت!
پاسخ داده شده ژوئن 15, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
اگر حتی رابطه همجنسگرایی رو قانونی بدونیم، همیشه یک طرف این روابط دنبال سوء استفاده یا صرفا تنوع هست. ببینید شما میگید همجنسگرا هستید. اما کاملا واضحه که دوست شما هجنس بازه (نه همجنسگرا). بنابراین وقتی فهمید شما همجنسگرا هستید رهاتون کرد. چون اصلا همجنسگرایی رو قبول نداره.

یه عادتی بعضی از دوستان دارن همیشه دنبال مد هستند. مثلا این روزا مد شده که از محیط زیست حفاظت بشه و اینقدر افراط میشه که گاهی جون یک بز ارزشش بیشتر از جون یک انسان میشه. یا مثلا مد شده از حقوق زنان گفته بشه و در این راه حاضرن همه چیز رو قربانی کنن. در حال حاضر بیشتر سیاستمداران دنیا از این موضوعات جهت جذب آرا بهره برداری میکنن.

در مورد lgbt هم همینه. دوستان مد پرست به هم تبریک میگن که گی هستن و افتخار هم میکنن. ولی واقعیت اینه که انسان اراده داره و نمیشه گفت شخصی از بچگی گی متولد شده. پس فرق ما با حیوان چیه که فقط بر اساس غریزه عمل میکنه. بنابراین طبق گفته دوست عزیزمون، آگاه باشید که شما دچار انحراف جنسی هستید و باید درمان بشید. پس خودتون رو فریب ندید و گول دوستان مدپرست رو هم نخورید. ممکنه بگید تو که این حرفو میزنی تا حالا رابطه همجنسگرایی نداشتی نمیدونی چیه. ولی صراحتا بگم تجربه زیادی در مورد این موضوع دارم.

ضمنا این روابط هیچ آرامشی برای شما به ارمغان نمیاره بلکه برعکس روز بروز افسرده تر میشید و امکان خودکشی تون بالا میره. مخصوصا در ایران
دارای دیدگاه ژوئن 15, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
اوکی فقط همونطور که در حال حاضر اطلاعات خوبی دارید و ظاهرا دلسوز هم هستید، خودم و شما رو توصیه میکنم بیشتر مطالعه کنیم در این زمینه شاید بهتر بتونیم گره از کار همنوعی که همانا برادران و خواهران ما هستند باز کنیم. تحت تاثیر جو حاکم نباشیم و خودمون رو در داخل گود ببینیم. بحث فقط احساسات نیست. بحث زندگی یک انسانه. همونطور که تنبیه فایده ای نداره تشویق هم بیشتر به موضوع دامن میزنه. من از شما ممنونم که این دغدغه رو دارید. موفق باشید
دارای دیدگاه ژوئن 15, 2020 توسط بی کس
ممنون از همه دوستان ولی نگران من نباشید شاید عرف و جامعه و دین با این گرایش مخالف باشه منم دیگه بهش بها نمیدم خوبه ؟ سعی میکنم کلا تنها زندگی کنم اون که دیگه مشکلی نداره اگر نمیتونم با یه مرد زندگی کنم باش من به حرفاتون گوش میدم ولی من رو نمیتونید مجبور کنید به زندگی در کنار یک دختر . تنهایی دیگه جرم نیست و آدم تنها مجرم شناخته نمیشه . سعی میکنم به این درک برسم که خیلی ازین بابت شانس نداشتم که یه آدم استریت و عادی نیستم . برای درمانم اقدام کرده بودم قبلا ولی فقط بدترم کرد قرصایی بهم دادن که کلا حس جنسیم رو خاموش کرد برام ولی با این حال بازم منجر نشد به اینکه من حس علاقه خودم به همجنس رو از دست بدم . بیشتر افراد مارا بیمار جنسی میگن ولی خود من اگه یه نفر باشه که پیشم باشه که بتونم فقط بغلش کنم و تو بغلش گریه کنم بدون هیچ هیچ هیچ نوع رابطه * جنسی برام کافیه .
دارای دیدگاه ژوئن 15, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
نمایش از نو ژوئیه 1, 2020 توسط وحید
ببین دوست عزیزم شما ناشناس وارد شدی و سوالی پرسیدی اگر دنبال جوابش هستی من گفتم بهت میتونم کمکت کنم. شما اصلا نیاز به درمان نداری چون من اسمشو مریضی نمیذارم. قرص خوردنت کاملا اشتباه بوده. کاملا حستو درک میکنم. فقط ازت میخوام لطفا یه فرصتی بده باهات خصوصی حرف بزنم. فقط یه فرصت کوچک. مگه دنبال جواب سوالت نیستی؟ عضویت در سایت هم خیلی راحته. از چی میترسی؟ هیچ احراز هویتی هم نداره
دارای دیدگاه ژان 17, 2021 توسط بی نام
بی کس عزیز منم تو شرایط تو قرار دارم و درکت میکنم...منم ۲۰ سالمه...دوست دارم باهات آشنا بشم و مثل دوتا دوست باهم بحرفیم. امیدوارم این پیامو ببینی.
دارای دیدگاه ژان 19, 2021 توسط جانان
همیشه هم اینطوری نیست.لطفا وقتی اطلاعات ندارید نظر ندید...من خودم یه دختر دمی سکشوالم و با یه دختر فول لزبین توی رابطه ام و واقعا عاشق همیم و سو استفاده ای در کار نیست.با بی کس عزیز موافقم و بدون رابطه جنسی ادامه میدم و به شدت هم راضی هستیم هم خودم هم پارتنرم.از زوج های استریت همین الان هم اوکی تره چون ما هیچ رابطه جنسی نداریم و راضی هستیم ولی الان پسرا همش میخوان با رابطه جنسی و سواستفاده از طرف مقابلشون و دخترا ، از لحاظ جنسی ارضا بشن...رابطه های ما محور عشق و عاطفی داره نه جنسی و به نظرم از بکن در رو های امروز بهتره.اینو برای کسی میگم که فکر میکنه روابط دو تا همجنس بیمارگونس یا فقط وقتی از دو تا همجنس حرف میزنی رابطه جنسی میاد تو ذهنشون!احتمالا چون خودشون فقط به رابطه جنسی اهمیت ندن نه جنبه عاطفی روابط بین دو نفر!
افسردگی هم در کار نیست اگه پای عشق در میون باشه.چون عشق باعث میشه سخت ترین شرایط رو تحمل کنی.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,916 کاربر

سوالات مشابه
4 پاسخ 134 بازدید
سوال شده 12 مارس 2024 در مشاوره رایگان فردی توسط Mina12 ممتاز (100 امتیاز)
3 پاسخ 2,190 بازدید
7 پاسخ 1,758 بازدید
1 پاسخ 491 بازدید
0 پاسخ 425 بازدید
3 پاسخ 388 بازدید
2 پاسخ 202 بازدید
سوال شده 8 فوریه 2024 در مشاوره رایگان فردی توسط Tr45 ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 178 بازدید
1 پاسخ 1,282 بازدید
...