مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

کنکور * هستم رشته * انسانی اگه الان شروع کنم می رسم ؟

170 بازدید
سوال شده ژوئن 17, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام
من یه دانش آموز کنکوری هستم در رشته * انسانی من دو ساله که آزمون آزمایشی شرکت می کنم وترازم هم ۶۰۰۰معدل پارسالم ۱۹.۲۸ بو و ترم اول امسالم ۱۹.۶۳ .من پارسال خیلی انگیزه داشتم و فکر می کردم که حتما رتبه میام ولی امسال که  دانش آموزای مدارس برتر شهر های بزرگ رو دیدم کلا ناامید شدم و ساعت مطالعم به شدت افت کرد چون من یه دانش آموز از یه مدرسه * دولتی عادی هستم در یه شهر کوچیک ومن چطور میتونستم که از اونا پیشی بگیرم .الان که کنکور نزدیک شده به شدت می ترسم که آیا می تونم خودمو برسونم و یه رتبه * خوب بیارم ؟ برای جبران این دوماه کم کاریم باید ساعت مطالعم رو به چند باید برسونم ؟ ممنون می شم راهنماییم کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 17, 2020 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
ویرایش شده ژوئن 18, 2020 توسط Khahar
سلام
بله، موفقیت در رشته انسانی بیشتر منوط به تلاشهای فردی و قدرت ذهنی خودتون داره و چندان نیازمند معلم خصوصی و کلاسهای خصوصی نیست.
شما ساعات مطالعه رو با توجه به توانایی خودتون تنظیم کنید.بعضی ها قدرت یادگیرشون اول صبح بیشتره ولی بعضی ها نصف شب راحت تر یاد میگیرند.بیشتر روی درسهایی تمرکز کنید که دوست دارید و میتونید تقویتشون کنید. درس‌هایی که باید از صفر شروع کنید رو بهتر هست کنار بگذارید.
مثلا عربی یا ادبیات هم سوال عمومی و هم تخصصی دارید پس خوندش موثر هست.توجه کنید همه * دروس مهم هستند و در رتبه تاثیر گذار.
تاریخ و جغرافیا
فلسفه و منطق
جامعه‌شناسی
روانشناسی
ادبیات تخصصی
دروس تخصصی ای اند که خودتون به تنهایی و بدون مربی میتونید مطالعه کنید و عالی تست بزنید.
ضمنا استرس نداشته باشید در رشته انسانی و ریاضی برای عموم امکان موفقیت و قبولی هست.
سوال دیگری دارید بفرمایید

موفق باشید
دارای دیدگاه ژوئن 18, 2020 توسط بی نام
خیلی خیلی ممنون از توجه تون ...
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,194 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 146 بازدید
...