مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خانما از تجربتون بهم بگین لطفا بدون جواب نزارین سوالمو.یه بار دیگه هم پرسیدم

271 بازدید
سوال شده ژوئن 20, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط شعله
من با پسر کوچکتر یه خانواده نامزد کردم و پسر بزرگترشون هنوز مجرد هست .الان بعد ازدواج ایشون من عروس بزرگ محسوب میشم یا عروس کوچیکه؟اخه قبل برادرشوهرم ،همسرم ازدواج کرده ؟
اما مسئله اصلی:چجوری با جاریم برخورد کنم؟اخه فقط یه جاری دارم وبرادرشوهرم تازه قراره عقد کنه .لطفا راهنماییم کنین.نمیخوام زیاد صمیمی بشم یا همون دوری و دوستی
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 20, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مرود نیاز است که معنای این کلمات در ذهن شما بررسی شود تا بتوانیم به شما کمک کنم.

هریک از شما دو نفر در جایگاه خودتان برای همسرانتان و خانواده همسرتان قابل احترام می باشد و مقایسه کردن خودتان چه از نظر جایگاه باشد و چه ویژگی ها و چه مراسم و برخورد و... می تواند برای خودتان درگیری های ذهنی زیادی ایجاد کند و زندگی خودتان را تحت تاثیر قرار بدهد .

بهتر است سعی کنید در کنار احترامی که برای خودتان قائل هستید با ایشان نیز به عنوان عضو جدیدی از خانواده همسرتان در احترام برخورد کنید و در کنار آن مسیر رشدی زندگی مشترک خودتان و همسرتان را طی کنید چون تمرکز بر این مسائل می تواند بر روند زندگی مشترک شما به مرور تاثیر بگذارد .

شما می توانید یک رابطه در کمال احترام داشته باشید در کنار اینکه روابط خودتان را نیز بر اساس شرایط انتخاب کنید و در زمان فعلی اگر شما بخواهید با جبهه گیری پیش بروید تنها افکار خودتان را درگیر این مسائل می کنید که می تواند برای شما حساسیت زیادی ایجاد کند.
پاسخ داده شده مارس 22, 2023 توسط بی نام
شما شاسکول هستید؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,054 سوال

27,809 پاسخ

29,372 دیدگاه

2,551 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 201 بازدید
0 پاسخ 92 بازدید
سوال شده ژوئن 25, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام
3 پاسخ 271 بازدید
سوال شده ژان 1, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط s83 حرفه ای (400 امتیاز)
...