مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

تنها شدم و نمیدونم با تنهایی چکار کنم

97 بازدید
سوال شده ژوئن 21, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
سلام من * دوست صمیمی دارم ک باهاش حرف میزدم و دردو دل میکردم و خیلی دوسش دارم الان حدود * ماه و نیم میشه رفته داخل گپ های دخترو پسری ب من توجه نمیکنه رابطمون سرد شده و من تنها شدم اما نگران خودش هم هستم خیلی احساساتی و ساده و زود باور هست میترسم مشکلی براش پیش بیاد هیچی هم ب من دیگه نمیگه باید چکار کنم با دوستم
دوستی رو بهم بزنم یا نه اصلا چجوری رابطمون رو درست کنم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 22, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام می باشد اما دقت کنید که رابطه دوستی یک رابطه دو طرفه می باشد و نیاز است که هردوی شما به ادامه این مسیر تمایل داشته باشید تا این دوستی مسیر سازنده ای را طی کند .

شما نیز بهتر است روابط دسوتی خود را گسترش بدهید تا با نبودن و یا نداشتن وقت از سمت یکی از دوستان فرد دیگری وجود داشته باشد اما در مورد نگرانیتان برای دوستتان خب این احساس انسان دوستانه قابل احترام می باشد اما دقت کنید که در این مسیر دوست شما خودشان نیاز است که بر اساس شرایط سنی و آسیب های احتمالی این روابط و یا سازندگی که این روابط برای او دارد تصمیم گیری کنید و شما زمانی می توانید در این مسیر به او کمک کنید که از شما کمک بخواهد و یا نظر شما را جویا شوند در غیر این صورت بیان نظرتان ممکن است با مشکلات بیشتری در رابطه و یا دیدگاه اشتباه از سمت ایشان مواجهه شود .

شما می توانید برای بازسازی این رابطه در زمان های مناسبی بدون سرزنش و یا توهین و وارد شدن به روابط شخصی او با دوستتان تماس بگیرید و با ایشان صحبت کنید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,639 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 2,018 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 235 بازدید
2 پاسخ 141 بازدید
2 پاسخ 126 بازدید
4 پاسخ 562 بازدید
1 پاسخ 236 بازدید
سوال شده می 19, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط وحید
1 پاسخ 214 بازدید
...