مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اضطراب مرگ دارم چه کار کنم؟

94 بازدید
سوال شده ژوئن 28, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط Kiana
از همون بچگی مادرم مدام بهم استرس میداد. همیشه میگفت اگر دختر بدی باشی من میمیرم.... گاهی الکی قلبش رو میگرفت و خودش رو به مردن میزد. من همیشه این استرس باهام بود. حالا دو ساله ازدواج کردم و این استرس از مادرم به همسرم منتقل شده. مدام نگرانم. میترسم همسرم رو از دست بدم. مدام مجبورش میکنم قرص آسپرین بخوره تا تو خواب سکته * قلبی نکنه. یه سردرد میشه من آب دهنم خشک میشه... زندگیم مختل شده. به خرافات رو آوردم. من گاهی فال تاروت آنلاین میگیرم.  یک بار گفتم بذار یه فال تاروت میگیرم اوکی میشه. بعد ورق مرگ افتاد و حال من بدتر شد. بارها و بارها کارت از دست دادن عزیز یا مرگ افتاده. حالم خیلی بده. خارج از ایرانم و امکان مراجعه به روانشناس ندارم. خواهشا کمکم کنید. واقعا از تنهایی میترسم و دوست دارم حتما زودتر از همسرم بمیرم. چیکار کنم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 28, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک می باشد که تجربه این اضطراب ها برای شما می تواند با کاهش عملکرد شما و همچنین مشکلات زیادی در زندگی مشترکتان همراه شود و این مسیر همانطور که اشاره کردید می تواند مربوط به گذشته شما باشد و موضوعی نیست که شما تنها با خواندن یک مطلب بتوانید آن را درمان کنید و نیاز است که شما مسیر روان درمانی را طی کنید .

دقت کنید که در زمان فعلی شما بینش دارید و نسبت به کودک بودنتان مقدار زیادی موضوع فرق می کند و اطلاعاتی دارید که بدون نیاز نباید دارو مصرف کرد در کنار اینکه افکار و احساسات خودتان را نیز به خوبی می شناسید و می دانید که سازندگی ندارد پس بهتر است جهت درمان اقدام کنید چون این مسیر می تواند هم از نظر روحی برای خودتان و هم زندگی مشترکتان و در آینده با انتقال دادن به فرزندتان آسیب زا باشد .

شما با طی کردن پروسه روان درمانی تحلیلی می توانید به مرور عملکرد بهتری را تجربه کنید و نتیجه گیری بهتری داشته باشید با توجه به خارج از ایران بودن بهتر است از مشاوره تلفنی و یا در اسکایپ استفاده کنید با شماره ای که در اختیارتان قرار می دهم تماس بگیرید و شرایط خودتان را توضیح بدهید همکاران ما به شما کمک می کنند .

با توجه به تشدید اینگونه افکار احتمال وسواس فکری برای شما زیادی می باشد که می تواند در حالت شدید مختل کننده باشد در کنار این موارد دقت کنید که فال و... تنها یک سرگرمی محسوب می شود و اگر افرادی با بعد شخصیت وسواسی یا اضطرابی به سمت اینگونه مسیرها کشیده شوند با مشکلات بیشتری مواجهه می شوند پس بهتر است در اولین اقدام در جهت حذف این موراد از زندگیتان برآید و برای بهبود شرایط روحی خودتان اقدام کنید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354790
دارای دیدگاه ژوئن 28, 2020 توسط Kiana
ممنونم ازتون
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,426 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 96 بازدید
1 پاسخ 67 بازدید
...