مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دودلی دارم-شمابودیدچه میکردین

143 بازدید
سوال شده ژان 28, 2018 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام
من۹۶ کنکوردادم وپزشکی پردیس ترم بهمن قبول شدم.پردیس ینی شبانه که شهریه ای هست.پدرم باکمال میل پذیرفت که شهریه اش روپرداخت کنه‌ ومنم حاضربودم برم.ازاون موقع تاحالا چندبارشده فکراینکه یه اتفاق باعث بشه پدرم نتونه شهریه روبده یانخوادمنوبه شدت آزارمیده وگریم میگیره ووقتی والدینم منومیبینن نباید نگران باشی توکلت به خدا.ماتاتهش هستیم.
هم برای من هم برای اونا خوشایند نیس که دوباره کنکور بدم.چوم سال کنکور سختی های زیادی کشیدم.وبه جزپزشکی رشته * دیگری را هم نمیخوام.
حالا دودلم که این ۷سال روباترس ادامه بدم یادوباره کنکوربدم وسختی هارومتحمل شم تا وقتی پزشکی قبول شم.دوتاشم باهم نمیشه.فقط یکیش.
من آدم کمال طلبی ام واین کمال طلبی خیلی وقت ها آزارم میده.ازتون خواهش میکنم بهم کمک کنید تاتصمیم بگیرم.اگرابهامی هست هم اگه میشه بپرسید ازم.
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 29, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده فوریه 10, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست گرامی  توجه کنید که  دوست گرامی به هر حال حتما خانواده شما با توجه به شرایط  در نظر گرفتند که  می توانید موفق عمل کنید .. و خودشان هم مشکلی نخواهند داشت به هر حال شاید شرایط وام تخفیف شهریه به خاطر دروس شما همه و همه اتفاق بیفتد و اصلا جای نگرانی وجود تدارد که خودتون رو ناراحت کنید و فکر کنید که  ممکنه در مرداخت دچار مشکل شوید به هر حال مهم هدف نهایی است  
البته اگر فکر می کنید با کنکور دوباره می توانید روزانه پذیرفته شوید اقدام کنید در غیر این صورت  نیازی نیست که این گونه رفتار شود ..چون ممکنه در بار بعدی شما پردیس رو هم از دست بدهید
اصلا شرایط درس خواندن به نحوی که می  خواهید محقق نشود و اینکه   چون رقابت بسیار است  دچار مشکل شوید
به هر حال با در نظر گرفتن شرایط مالی خانواده و شرایط خودتون تصمیم بگیرید و در هر حال امیدوارم  موفق باشید  ...و بدونید افراد زیادی از این پردیس ها در دوره های تخصص موفق عمل کردند

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

44034490

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,057 سوال

27,817 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,572 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 91 بازدید
سوال شده فوریه 3, 2023 در زوج درمانی توسط راحیل
1 پاسخ 163 بازدید
سوال شده ژوئن 23, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط Rostami1400 ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 87 بازدید
سوال شده ژوئیه 4, 2019 در زوج درمانی توسط بی نام
1 پاسخ 250 بازدید
1 پاسخ 91 بازدید
3 پاسخ 64 بازدید
سوال شده می 19, 2023 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام
...