مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

لطفا همگی بخونن ممنون میشممممممم

104 بازدید
سوال شده ژوئن 29, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Fatiii حرفه ای (5,560 امتیاز)
سلام به همه * کاربران و مشاوران این سایت یه خواهشی داشتم از همتون
این ک وقتی یه نفر سوال مینویسه یا داره درد و دل میکنه
هی نیا بگو رمانه  هی تحقیر نکنید تو سر کسی نزنید ما ادما زمانی میایم اینجا ک از نظر روحی و فکری به بن بست خوردیم یا دنبال یه راه حلیم
ن دنبال چیزای دیگه و حرف شنیدن از بقیه
 و یه چیز دیگه
این ک  اگه واقعا از یه چیزی مطمعنی حزف بزنین ولی اگه مطمعنی میسی حداقل جلوش بنویسین ک مطمعن نیسم (از کساییی ک این کارو کردن خیلی ممنونم)
چون  وقتی یه نفر حالش بد باشه از ادمی ک باهاش حرف میزنه خیلی تاثیر میگیره پس حال هم دیکه رو خوب کنیم ن بد
ممنون از همتون
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 29, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
سلام دوست عزیز بسیار ممنون که این موضوع رو مطرح کردید. متاسفانه بعضی ها این سایت رو محلی برای تخلیه روانی و ارضای روحی خودشون می بینند. بعضی ها هم ظاهرا این سایت رو با سایت دوستیابی اشتباه گرفتن. بدون هیچ علم و مطالعه و تجربه ای اظهار نظر میکنن و اصلا هم از عواقب کارشون نگران نیستند و شخصی که تازه وارد این سایت شده فکر میکنه واقعا داره مشاوره میگیره در حالی که فقط داره درد دل میکنه. البته گاهی لازمه برای آروم شدن شخص پرسشگر ابراز همدردی هم بکنیم. بهرحال من شخصا از ابتدای فعالیتم در این سایت در تمامی مواردی که شک داشتم عبارت "من روانشناس نیستم و صرفا تجربه و نظرمو میگم" رو نوشتم و امیدوارم اشتباهی تابحال نکرده باشم. چون مسئولیت مشاوره بسیار زیاده و ممکنه حتی به قیمت خراب شدن زندگی یک نفر تموم بشه.

بعضی از دوستان عزیز هم سوالی می پرسند و جواب درست هم میگیرن اما چون هنوز احساساتشون ارضا نشده دوباره میپرسند و دنبال جواب خاصی که مدنظرشون هست میگردند. به این دوستان هم توصیه میکنم اگر واقعا دنبال حل مشکل هستید حرف مشاورین عزیز رو قبول کنید.

در این زمینه ضمن اینکه تشکر فراوان دارم از مسئولین این سایت، پیشنهادی برای ادمین دارم. بنظر من بهتره بعد از مدتی که شخص عضو سایت شد احراز هویت انجام بشه تا این مشکلات رو کمتر داشته باشیم. مثلا کاربران در ابتدای عضویت به عنوان کاربر تازه کار باشند و وقتی به حد نصاب 3000 امتیاز رسیدند به دو دسته کاربر عادی و کاربر مشاور تقسیم بندی بشن. کاربر عادی نیازی به احراز هویت نداشته باشه و فقط بتونه سوال بپرسه و اجازه پاسخ دادن نداشته باشه. و کاربر مشاور احراز هویت دقیق بشه و مدارک شناسایی اخذ بشه و پروفایل حتما با عکس پرسنلی باشه. و مجوز سوال و پاسخ داشته باشه. ضمن اینکه در این تقسیم بندی کاربران، سابقه سوال و جواب هاشون هم بررسی بشه.

خواهش دیگه ای هم دارم اینکه ادمین ها پیام خصوصی شون رو گاهی چک بفرمایند.

سپاسگزارم
دارای دیدگاه ژوئن 29, 2020 توسط Fatiii حرفه ای (5,560 امتیاز)
ممنونم
ادمین های محترم این سایت این پیشنهاد دی ک دادن خیلی خوبه
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,127 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 121 بازدید
سوال شده اوت 27, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Fatiiiiiiiiiiii حرفه ای (420 امتیاز)
3 پاسخ 447 بازدید
3 پاسخ 190 بازدید
1 پاسخ 53 بازدید
4 پاسخ 161 بازدید
2 پاسخ 128 بازدید
...