مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

frownلطفا یه چیزی بگید که انگیزمو از دست ندم

101 بازدید
سوال شده ژوئیه 1, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام

frownلطفا یه چیزی بگید که انگیزمو از دست ندم 

من کلاس هفتم 19.33شدم هشتم 19.93الان میترسم حتی اگه نهم 20بشم بخاطر رقابت وشرایط منطقه نتونم برم رشته ای که میخوام چیکار کنم؟

2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 2, 2020 توسط سارا
سلام عزیزم.استرس الکی به خودت نده من هم ورودی اول نظام جدید بودم و یعنی اولین گروهی که هفتم خوند.با این معدل صددرصد هر رشته ای بخواهی میتونی بری و ربطی به معدل نداره.من خودم با معدل۱۷/۴۳رشته * تجربی اولین الویتم بود با امتیاز بالا در حال حاضر هم ترم دوم پزشکی هستم.عزیزم با هر شرایطی که داشته باشه معدل بالای۱۶ برای تجربی که بیشتر امتیاز رو میخواد قبول هستی فقط سعی کن همینطور با قدرت ادامه بدی چون توی دوره * دوم متوجه میشی که درسهای این ۶ سال خیلی زنجیر وار به همدیگه مربوطه پس از الان قوی بخون.موفق باشی گلم
دارای دیدگاه ژوئیه 2, 2020 توسط بی نام
ویرایش شده ژوئیه 2, 2020
ممنون
ولی سهمیه کمه وهمه نمی تونند برند تجربی
ومن فقط تجربی رو نمیگم کلا دارم میگم
پاسخ داده شده ژوئیه 2, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مسیر بهتر است بجای تمرکز بر اینکه دیگران چه مسیری را سپری می کنند بهتر است سعی کنید که با داشتن یک برنامه برای رسیدن به موفقیت تلاش کنید .

برای رسیدن به موفقیت نیاز است که شما با داشتن هدف ، برنامه و پشتکار در مسیر مورد نظرتان پیش بروید اینکه با * جمله بتوان شرایط شما را بهبود داد این جمله وجود ندارد اما شما می توانید با در نظر داشتن هدف خودتان و بررسی شرایط درسیتان با کمک مشاور تحصیلی شرایط مناسبی را برای رسیدن به موفقیت طی کنید .

شرایط درسی شما نیز در زمان فعلی مناسب می باشد اما در کنار داشتن شرایط درسی و شرط معدل برای کنکور نیاز است که شما با برنامه در جهت مرور درس ها و زدن تست پیش بروید تا بتوانید شرایط بهتری را برای آمادگی کنکور محیا کنید .

اگر شما در کنار داشتن هدف و استعاد پشکار نیز داشته باشید رسیدن به موفقیت غیر ممکن نمی باشد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,012 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 282 بازدید
سوال شده مارس 21, 2020 در مشاوره تلگرامی توسط Sepi
3 پاسخ 654 بازدید
1 پاسخ 195 بازدید
1 پاسخ 568 بازدید
سوال شده مارس 1, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
...