مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

درک نشدن از سمت دیگران

107 بازدید
سوال شده ژوئیه 13, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
سلام

من چند وقت پیش در یکی از گروه های کلاسیم به ناحق بهم توهین شد و متاسفانه اون شخص چون از دوستانش داخل گروه بودن طرفداری ایشون رو کردن.میتونم بگم از اون روزه یه لحظه هم حوصله * نگاه کردن به گوشیمو ندارم.فقط چون داخل تلگرامم گروه های کلاسیم هست مجبور برای اطلاع از جریانات کلاس تلگرام داشته باشم.ازاون روز به بعد هرروز ناراحت و افسرده ام.احساس تنهایی شدید میکنم.یه روزایی بی اشتهام.یه هفته هایی هرروز کارم گریه اس.واقعا تحقیر شدم.میگن اون آدمارو ببخشی حالت خوب میشه ولی برای من هیچ فرقی نداره.مثل حمله * عصبیه.دلم واقعا گرفته.دوست ندارم حتی برم دانشگاه.ازدانشگاه رفتن هم منزجر شدم.خواهشا بهم کمک کنین که چه جوری فراموش کنم و انقد سخت نگیرم
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 14, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
سلام دوست عزیز. این یه چشمه از زندگی بود که خوشبختانه دوستانتون به شما نشون دادند. شما باید ممنون دوستانتون باشید که شما رو با واقعیت زندگی در جامعه آشنا کردند. بدونید این موضوعی که برای شما اتفاق افتاده مثل یک قطره از دریای مشکلات و اتفاقات زندگی آیندتونه. تنها راه شما اینه که محکم و با صلابت باشید. مطمئنا فردا که وارد زندگی و کار بشید یاد این موضوع ناچیز بیفتید خواهید خندید که چه بیهوده با فکر کردن بهش وقتتون رو تلف کردید. اگر برای این موضوع کوچک شما اینقدر ناراحت شدید و گریه کردید احتمال زیادی هست که در زندگی آینده تون جا بزنید و حتی بگید میخوام خودکشی کنم. پس من به شما هشدار میدم که از همین الآن خودتون رو بسازید و نذارید این مسائل روی ذهنتون تاثیر بد بذاره.

اما چطور خودسازی کنید؟ با تقویت اعتماد بنفس، هدف گذاری در زندگی، تلاش بی نهایت

ضمن اینکه حتما حتما در زندگی تون هدف خاصی رو دنبال کنید، در مورد راه های تقویت اعتماد بنفس تحقیق کنید و بکار ببندید. مسلما با تقویت اعتماد بنفس باعث میشید دیگران هم عزت و احترام ویژه ای به شما داشته باشند. من در این سایت بسیار در مورد این موضوعات صحبت کردم. لطفا مطالعه کنید.

take it easy...

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,803 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 134 بازدید
سوال شده اوت 2, 2018 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
0 پاسخ 269 بازدید
سوال شده ژوئن 13, 2019 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط ارزو ممتاز (100 امتیاز)
2 پاسخ 284 بازدید
سوال شده دسامبر 31, 2021 در مشاوره تلگرامی توسط بی نام
3 پاسخ 523 بازدید
سوال شده ژوئن 5, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط عسل
1 پاسخ 76 بازدید
1 پاسخ 77 بازدید
سوال شده دسامبر 8, 2019 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 230 بازدید
...