مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

لطفا کمکم کنید

130 بازدید
سوال شده ژوئیه 14, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط Mahur
سلام خسته نباشید .۳سال پیش از بچگی و‌یه سری اتفاقا ک افتاد با یه پسری که یه سال از خودم بزرگتره دوست شدم اوایل همه چی‌خوب به نظر میرسید ولی الان ک به زندگی خودم نگاه میکنم میبینم این اقا کسی نیست ک من بتونم‌برای آیندم روش حساب کنم و با آیده آلا و باورای من فاصله داره ۴ماهه میخوام این رابطه رو به بهونه های مختلف تموم. کنم اما نمیذازه یه آدم عصبی هستش که به شدت میل به خشونت و فحاشی داره میگرن ارثی داره از بچگیش خانواده من حتی اگه این رابطه ادامه پیدا کنه اصلا این اقا رو قبول نمیکنن خودمم نمیخوامش بار اخر تهدیدم کرد ک راحتت نمیذارم و آبروتو میبرم هرجوری ک بود ارومش کردم ولی چه منطقی چه احساسی نمیتونم قانعش کنم دادو‌بیداد میکنه فحاشی میکنه تهدید میکنه اخر میوفته گریه ک من دوست دارم ... لطفا راهنماییم کنید داره باآینده و زندگیم بازی میشه من امسال کنکور دارمخانوادش ازدواج با یه دختر از یه شهردیگه رو مناسب نمیدونن و به من گفت که امسال بابد پزشکی قبول شی که خانواده تحت تاثیرقرار بگیرن... واقعااز ابن حرف ناراحت شدم و بهش گفتم که من از یه خانواده اصیلم و پدرمو همه میشناسن بعد تو میگی بابد تحت تاثیر قرارشون بدم؟من هیچی خانوادم هیچی فقط چون پزشک باشم اوکیه؟ ...متاسفانه از روزی عدم اگاهی ماباهم سکس چت داشتیم بعدازاون من اصلا نمیتونستم باهاش کنار بیام و خودمو ببخشم توبه کردم و بهش گفتم ک دیگه ادامش ندیم اونم قبول کرد بخاطر قرصایی ک برای میگرنش میخورد میل جنسی بالایی داره و به ماهه ک قرصای کاهش میل جنسی مصرف میکنه ... متاسفانه برای آروم کردن این مسئله ک دیگه تهدیدم نکنه مجبور شدم باز از احساسات کمک بگیرم و بهم گفت معلوم نیست دوماه دیگه با چه بهونه ای میخوای بری گفتم دیگه تموم شد ازاین رفتنا درکار نیست ...واقعا میخوام‌این رابطه ختم به خیر بشه دلم میخواد تنها باشم من ۱۵سالگی نمیدونستم از زندگیم چی میخوام ولی الان میدونمبنظرتون میتونم ماه دیگه بعداز کنکورم ک جوابا اومد بگم ک قبول نشدم و پدرم گوشی و اینترنت رو ازم گرفته؟نمیخوام شهری ک قبول میشم رو بدونه یا یه آدرس ثابت مثل دانشگاه ازم داشته باشه
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 14, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما عزیزم

اینکه شما چه اطلاعاتی در اخیتار این آقا و هر فرد دیگری بگذارید بستگی به خودتان و اعتمادی دارد که به فرد مقابل دارید در کنار اینکه بهتر است سعی کنید حریم های خصوصی خود را حفظ کنید مخصوصا اینکه این اقا شما را تهدید می کنند و یا رفتارهای آسیب زایی دارند .

در این مسیر دقت داشته باش عزیزم که شما بر اساس شرایط نوجوانی و نحوه تصمیم گیری در این سن بر مبنای یک شناخت ناقص در دنیای مجازی وارد پروسه طولانی مدت در این سن شده اید هردوی شما نوجوان می باشید و در این مورد تصمیم گیریتان بیشتر بر پایه هیجان می باشد .

در این مورد بهتر است این رابطه را با صحبت تمام کنید و مسیرهای ارتباطی را قطع کنید و در صورت تهدید بهتر است این موضوع را با خانواده در میان بگذارید چون اطلاع خانواده آسیب های کمتری از پنهان کاری و تهدید دارد در صورتی که اگر این فرد مسافت زیادی با شما فاصله دارد اینگونه تهدیدها تنها برای نگهداشتن شما در یک رابطه می باشد .

در این مسیر اجباری برای ادامه رابطه شما وجود ندارد پس بهتر است بدون توجه به اینکه این آقا تصمیم دارند چه مسیری برای زندگیشان دنبال کنند شما در مورد 50 درصدی که مربوط به خودتان می باشد تصمیم گیری کنید.
پاسخ داده شده ژوئیه 14, 2020 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام
ارتباط شما با این آقا جز به صورت چت هم بوده؟ یعنی عکس، فیلم، آدرس یا شماره ای از شما داره؟ حضورا همدیگرو دیدید؟ آیا دسترسی حضوری هم دارند یا فقط مجازی؟ چه اطلاعاتی از شما دارند؟؟
اینجوری بهتر میشه کمک کرد. حتی از لحاظ کیفری هم میشه پیگیری کرد. لطفا به سوالات بالا جواب بدید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,224 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 45 بازدید
سوال شده ژوئن 22, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 87 بازدید
8 پاسخ 2,338 بازدید
1 پاسخ 175 بازدید
3 پاسخ 97 بازدید
سوال شده ژان 17, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط Alireza
1 پاسخ 230 بازدید
سوال شده اکتبر 8, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 208 بازدید
سوال شده اکتبر 5, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
4 پاسخ 190 بازدید
...