مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

من به نیاز شوهرم خیلی بد بدخورد کردم چکار کنم

837 بازدید
سوال شده ژوئیه 16, 2020 در زوج درمانی توسط بی نام
من یه دختر ۲۴ ساله ام و شوهرمم ۳۱ سالشه من عاشقشم واقعا و خیلی دوسش دارم اونم همینطوره و واقعا تو این دو سالی که ازدواج کردیم هیچ چی برام کم نذاشته و اب تو دلم تکون نخورده شاغله و شغلشم خوب و عالی من راستش هر موقع بهش نیاز دارم چه شب چه صبح زود واقعا تا حالا بهم نه نگفته و به بهترین نحو باهام سکس کرده و واقعا باهاش به اورگاسم میرسم اون زیاد نیازشو بیان نمیکنه یه ذره این منو نگران میکرد اما خیلی نه در ضمن ما تو این دو سال و یه سال عقد با هم هیچ وقت قهر نکردیم پریشب ساعتای تقریبا ۱۰ اومد خونه تمام چیزایی که گفته بودم رو رفت بخره و گفت یه سر به مادرشم میزنه وقتی اومد خریدا رو که گذاشت سریع رفت حموم یه ذره انگار ناراحت هم بود بعدم لخت اومد بیرون گفت امشب تا صبح میخوام مال من باشی بیا تو اتاق خواب که لازمت دارم یه جور عجیبی تحریک شده بود منم اعصابم از جایی خورد بود گفتم برو بخواب امشب حال ندارم اونم هیچی نگفت رفت خوابید رو تخت شامم نخورد بعدش حتی رفتم که باهاش سکس کنم ولی بیدار نشد و خودشو به خواب زد از ولی من بازم بغلش کردم و خوابیدم صبح هم بلند شدم دیدم منو بیدار نکرده و صبحانه نخورده رفته و باهام سرسنگین شده و احساس میکنم ازم دلخوره البته چیزی نمیگه ولی همیشه جوک میگفت شبا یا عصر ولی الان نه دیگه میره میخوابه براشم جوک میگم نمیخنده الان من خودمم از دست خودمم ناراحتم اما نمیدونم چجوری جبران کنم میرم سمتش برا سکس ولی انگار میلی نداره میگم امروز عصر مال عشقم میخوام باشم ولی اصلا توجه نمیکنه میگه کار دارم میترسم این وضع ادامه پیدا کنه الان چکار کنم چجوری جبران کنم؟
3 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 16, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
باسلام. از اشتباهی که کردید طفره نروید. بشینید و رسما از همسرتون عذرخواهی کنید و بگید که چقدر دوسش دارید. البته اگه هیچ کاری هم نکنید به مرور زمان کدورت حل خواهد شد ولی بهتره از ایشون دلجویی کنید.
پاسخ داده شده ژوئیه 16, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

بهتر است سعی کنید دقت داشته باشید که نیاز جنسی یک نیاز دو طرفه می باشد و نیاز است که هردو طرف به این نیاز توجه داشته باشند و بهتر بود در آن زمان به نیاز همسرتان پاسخ می داید و یا در شرایط مناسب تری با کنار ایشان قرار گرفتن تمایل نداشتن خود را بیان می کردید .

شما بیان کردید در آن شب ناراحت بودید و این ناراحتی بر نیاز همسرتان و واکنش شما تاثیر گذاشته است در صورتی که بهتر است در مورد احساساتی که دارید در مسیر و زمان و مکان مناسب صحبت کنید تا بتوانید آن را برطرف کنید .

در زمان فعلی نیز بهتر است سعی کنید که با حضور همسرتان در زمان مناسبی با کنار ایشان قرار گرفتن در مورد آن شب صحبت کنید و احساسات و دلایل خودتان را بیان کنید و صحبت های ایشان را بشنوید نیاز است هردوی شما بجای بی توجهی به نیازهای خودتان و یا قهر و یا سنگین برخورد کردن از تعامل و صحبت استفاده کنید تا بتوانید این قبیل مشکلات را برطرف کنید .
پاسخ داده شده ژوئیه 16, 2020 توسط .
بازم با يه رمان جديد اومدي!!
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,054 سوال

27,809 پاسخ

29,372 دیدگاه

2,705 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 770 بازدید
سوال شده اوت 3, 2020 در زوج درمانی توسط پروانه
2 پاسخ 621 بازدید
2 پاسخ 1,626 بازدید
...