مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

لطفاکمکم کنین گرفتارم وقت ندارم

133 بازدید
سوال شده ژوئیه 18, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
ویرایش شده ژوئیه 18, 2020
سلام من18سالمه همسرم30 8ماهه توعقدم همسرم فهمیدم خسیسه وب حرف منم گوش نمیده فقط کارخودش ومیکنه تاحالاشده ابروم وباکاراش جلواقوام ببره خیلی ناراحتم خسته شدم میشه کمکم کنین چیکارکنم اصن بهم اهمیت نمیده بی مسئولیته چندماهه داره کارمیکنه پس اندازنداره روحرفاش نیس همش وعده ووعیدمیده انگارمن بچم بااینک لیسانس داره بایدفهمیده باشه خودش وب نفهمی وپرویی میزنه هروقت هم بهش میگم چیزی میخوام یاپول میخوام یابرای تولدم گوشی بگیربااینکه خودش بهم گفت سوپیرایزت میکنم وگوشی میگیرم ولی بهم میگ شرایطمودرک کن من ندارم همش این حرف ومیزنه ندارم پاش ک میشه فرارمیکنه ازاخرهم با50نومن اولین تولدم وسوپیرایزکردوحتی موقع رقصم رفت بیرون ک شاباش نده من بااین ادم چیکارکنم ایاطلاق بهترین راهه
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 18, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قبال احترام هست اما عزیزم دقت کند که در این مسیر تفاوت سنی که بین شماها وجود دارد به نظر می رسد که در روابط شما تاثیر زیادی دارد و بهتر است در این مسیر برای بررسی این اختلاف سنی ، دیدگاها ف بررسی توقعات و همچنین بعد شخصتی وسبک رفتاری و درکنار این موراد برای بررسی میزان اختلاف سنی که می تواند با اختلاف سن رشدی همراه باشد برای مشاوره پیش از ازدواج اقدام کنید بهتر است این مشکلات در همین دوران عقد بررسی و برطرف شود و با وجود این مشکلات وارد پروسه ازدواج شدن توصیه نمی شود .

ببین عزیزم توقعات شما از نظر مالی نیاز است که متناسب با شرایط اقتصادی همسرتان باشد و براساس برنامه هایی که برای زندگی مشترکتان دارید اگر همسر شما از نظر مالی شرایط به عنوان مثال خرید گوشی را دارند اما این کار را نمی کنند شاید بتوان به ایشان بیان کرد که خسیس هستند اما شما بیان می کنید که مدت زمان کمی هست که شاغل شده اند و شما نیز با توجه و آگاهی از شرایط اقتصادی ایشان با ایشان وارد پروسه ازدواج شده اید پس نیاز است که توقعات شما سازگار با شرایط ایشان باشد .

بهتر است قبل از تصمیم گیری برای جدایی و یا ادامه زندگی به این سبک برای مشاوره اقدام کنید تا بتوانیم با صحبت با هردوی شما و بررسی موراد لازم به هردویتان در این مسیر کمک کنیم.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22685895
دارای دیدگاه ژوئیه 18, 2020 توسط عارفه
ممنونم وقتی ک کارتش وباخودش همراش نیاره بیرون یاموقعی ک پول داشت بهش گفتم برام ۵۰بریزبااینک داشت ولی نریخت وب دروغ گفت ریختم وبعداز۱ماه ک پرینت بانکی گرفتم فهمیدم نریخته یااینک وقتی میخوام برم خریداذیتم میکنه ب نظرتون این ویژگی هاخساسته یان؟آیابیماری خساست درمان داره یان؟



وقتی میریم بیرون میگ چادرسرت کن موهات بیرون نباشه لاک دوست ندادم بزنی مانتوجلوبازنپوش یامیگ وقتی گوشی گرفنم نمیخوام تواینترنت وتلگرام واینجورچیزاباشی یامانتوکوتاه نپوش * بارهم بهم شک کردولی فهمیده سوتفاهم شده وعذرخواهی کردایناویژگی برای بددلی میتونه باشه یاغیرته بااینک چندبارباهاش بدون چادربیرون بودم
پاسخ داده شده ژوئیه 19, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
باسلام با توجه به حرفهای شما بنظر میرسه باید صبر کنید و بیشتر فکر کنید. بذارید دوران عقدتون بیشتر طول بکشه. احتمال میدم که  تفاوت سنی بینتون باعث شده ایشون به شما به دید کوچکتر از خودش نگاه کنه و بنابراین ممکنه عقیده های سلطه طلبانه و استبداد گرایانه و بعبارتی مردسالاری داشته باشه. ضمن اینکه باید حساسیت تون رو هم کمتر کنید و انتظاراتتون رو کمتر کنید. شاید واقعا ایشون نمیتونه گوشی بخره. ولی بهرحال اگر وجود اینگونه عقاید در ایشون برای شما اثبات شد حتما طلاق بگیرید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,826 کاربر

سوالات مشابه
6 پاسخ 416 بازدید
2 پاسخ 236 بازدید
1 پاسخ 134 بازدید
3 پاسخ 357 بازدید
5 پاسخ 463 بازدید
2 پاسخ 689 بازدید
...