مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اعتماد به نفس نسبت‌ به بدن

147 بازدید
سوال شده ژوئیه 18, 2020 در قبل از ازدواج توسط Zahra حرفه ای (780 امتیاز)
من یه دختر 20 سالم ک با پسر داییم عقد کردم ( ب گفته * خودش خیلی دوسم داره)
تو خانواده شوهر من خیلی به رنگ پوست سفید اهمیت میدن و من گندمی هست رنگ پوستم
قسمتای تناسلی هم تیره هست ارثی. ب همین دلیل حس میکنم دختری نیسم ک نامزدم میخاد و آپشنایی ک میخاد رو ندارم. و همش حس میکنم دوسم نداره و نمیخام بهش نزدیک شم.
میخام ازش بپرسم تو مشکلی نداری که قسمتای تناسلی من تیره هست و...
ولی خب روم نمیشه و یجورایی کمبود خودمو نشون دادم.
نمیدونم لطفا کمکم کنین.
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 18, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

نگرانی شما قابل احترام هست اما دقت کنید که نامزد شما پوست ظاهری شما را دیده اند و براساس علایق خودشان در ان مسیر تصمیم گیری کرده اند اگر ایشان نیز پوست سفید برایشان جز معیارها بود می توانستند در این مورد دختری را انتخاب کنند که این ویژگی ظاهری را داشته باشد اما با انتخاب شما نشان داده اند که این رنگ پوست و این سبک ظاهر برایشان جذابیت بیشتری دارد و به نظر می رسد که این نگرانی ها و دیدگاها بیشتر به دلیل افکار خود شما می باشد دقت کنید که نیاز است که شما به ظاهر و شرایط بدنی خودتان با احترام برخورد کنید و سعی کنید که ظاهر خود را مورد پذیرش قرار بدهید چون اگر این اتفاق رخ ندهد حتی تاییدهای بیرونی مانند تایید نامزدتان بازهم برای شما با افکار ناخوشاند همراه می باشد پس بهتر است سعی کنید که بدون سرزنش کردن خودتان پیش بروید و به انتخاب نامزدتان نیز احترام بگذارید شما می توانید اگر در دوران عقد هستید با علایق جنسی یکدیگر بیشتر آشنا شوید و بدون توهین به خودتان به نگرانی های جنسیتان از سمت نامزدیتان پاسخ بدهید اما لزوم آن این است که شما خودتان را سرزنش نکنید و دقت کنید که رابطه جنسی لذت بخش به درک متقابل و احساسات عاطفی ارتباط زیادی دارد تا به رنگ پوست هریک از طرفین .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,872 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 62 بازدید
0 پاسخ 77 بازدید
سوال شده مارس 18, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
2 پاسخ 192 بازدید
1 پاسخ 104 بازدید
سوال شده دسامبر 11, 2018 در مشاوره رایگان فردی توسط میثم
0 پاسخ 64 بازدید
...