مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خواهشا کمک کنید

301 بازدید
سوال شده ژوئیه 20, 2020 در زوج درمانی توسط زهرا
چند هفته پیش بدون ینکه پسرم بدونه رفتم گوشیشو چک کردم دیدم توی گوشیش چتای عجیبی داره.سه چهارتا چت با دخترا داشت که توش ازشون خواسته بود براش عکس پاشونو بفرستن و....رفتم توی اینترنت سرچ کردم فهمیدم که دچار یه اختلال به اسم فوت فتیشه.بعدا وقتی اومد تو خونه حسابی باهاش دعوا کردم اما کمی که حرف زدم سرم داد زد گفت به هیچ ربطی نداره.اصلا از من حساب نمیبره.بابا هم نداره که بزنه تو گوشش.بعدا رفتم اروم باهاش حرف زدم تا به زبون بگیرمش برگشت گفت اگه می خوای این کارو نکنم بزار پاهای خودتو بوس کنم.خیلی عصبانی شدم اما هیچی نگفتم تا بدتر نشه.الان من باید با این پسره زبون نفهم چیکار کنم؟

پسرم 16 سالشه
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 20, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

 قابل درک می باشد که روبرو شدن با این شرایط برای شما با فشار روحی زیادی همراه می باشد اما دقت کنید که این گرایشات با کت زدن و یا سرزنش برطرف نمی شود و فرزند شما نیاز به طی کردن پروزه روان درمانی دارند تا بتوانیم به ایشان کمک کنیم او در سن نوجوانی قرار دارد به همین دلیل شما با گرایشات جنسی او را ممکن است بیشتر مشاهده کنید اما دقت دشاته باشید که بهتر است در این مسیر ایشان را راضی به صحبت با روان درمانگر کنید تا بتوانیم به او در این مسیر کمک کنیم تا در همین سنین به او کمک کنیم تا بتوانید مسیر رشدی بهتری را طی کند.

نیاز است که فتیش را بهتر بشناسید و همانطور که اشاره کردم توجه کنید که این گرایش با درمان برطرف می شود و دقت کنید که بهتر است حدود خود را حفظ کنید و به مواردی مانند این موضوع که خودتان پاهایتان را در اختیار او قرار بدهید توجه نکنید چون این رفتارها تنها مشکلات و انحرافات او را بیشتر می کند .

فتیش به معنای تمایل جنسی بیش از اندازه * فرد به فعالیت جنسی خاصی است و متفاوت از دیگران می باشدفرد علاقه * بسیار زیادی به پای جنس مخالف دارد و از نظر جنسی، با پا و چیزهای وابسته به آن مثل جوراب و کفش تحریک می شود و اندام های جنسی برای او ارزشی ندارد و بدون توجه به این اندام ها و با اندام جنسی تحریک نمی شود. فوت فتیش، به پای جنس مخالف تمایل دارد. به بیان دیگر، پا، انگشتان پا و قوزک پا فرد فوت فتیش را تحریک می کند. البته میزان فوت فتیش از فردی به فرد دیگر متفاوت است. برخی از افراد فقط با نگاه کردن به پا تحریک شده، برخی دیگر با لاک زدن به پا یا جواهرات به پا داشتن تحریک می شوند و غیره. تمایل جنسی به پا، اگر در حد معقول و قابل کنترل باشد از نظر روانشناسی مشکلی ندارد اما اگر این تمایل بیش از حد شود، به عنوان اختلال فوت فتیش شناخته می شود که نیاز به مشاوره و درمان دارد.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-88422495
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,301 دیدگاه

2,605 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 142 بازدید
5 پاسخ 401 بازدید
سوال شده مارس 21, 2021 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 459 بازدید
سوال شده سپتامبر 23, 2021 در زوج درمانی توسط بی نام
0 پاسخ 104 بازدید
سوال شده می 25, 2021 در مشاوره مذهبی توسط حق گو
2 پاسخ 329 بازدید
سوال شده مارس 8, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط حدیث ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 326 بازدید
1 پاسخ 150 بازدید
2 پاسخ 208 بازدید
سوال شده فوریه 28, 2021 در مشاوره مذهبی توسط مارال ممتاز (140 امتیاز)
...