مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

پشت سر هم بدبیاری میارم و حس میکنم دارم افسرده میشم

1,724 بازدید
سوال شده ژوئیه 23, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط Annie
با سلام و وقت بخیر. دختر ۲۵ ساله ای هستم که تا یادم میاد بدشانس بودم و کارها مطابق میلم پیش نرفته. دختر بااستعدادی هستم اما سمت هرکاری میرم درآخر به هر نحوی به خوبی پیش نمیره. خواستگارهای زیادی هم دارم اما اون ها هم به جایی نمیرسند. حس میکنم افسرده شدم، چون دیگه تمایلی به ارتباط با دیگران ندارم و چند روز قبل کلا تمام اپلیکیشن های ارتباطی رو پاک کردم و دلم نمیخواد با کسی در ارتباط باشم. در ضمن همه حسرت زندگیم رو میخورن چون فکر میکنن خیلی خوشبختم، در صورتیکه همیشه بدشانس بودم . خسته ام و دیگه انگیزه ای برام نمونده خواهش میکنم کمکم کنید با سپاس
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 23, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مسیر نیاز است که شما برای بهبود شرایط روحی خودتان و بررسی مشکلاتی که در روابط و کارها با آن مواجهه می شوید به صورت حضوری به روانشناس مراجعه داشته باشید تا بتوانیم همه جوانب را بررسی کنیم و در این مسیر به شما کمک کنیم تا بتوانید شرایط بهتری را تجربه کنید .

انچه شما از نظر روحی و درونی تجربه می کنید از اهمیت برخودار می باشد حتی اگر از دنیای بیرون اینکه به نظر نرسد دقت داشته باشید که شرایط روحی شما می تواند تاثیر زیادی بر انتخاب ها و عملکرد های شما داشته باشد پس بهتر است در این مسیر به کمک رواننشاس پیش بروید .

دقت کنید که بدشانسی و معنای ذهنی آن برای افراد متفاوت می باشد و در این مسیر دامنه اختیارات انسان محدود می شود و فرد هر چیزی را به شانس ارتباط می دهد و شاید دوست دارد که دامنه اختیار از او برداشته شود و به دیگران داده شود تا او مجبور به انتخاب و تصمیم گیری نباشد که بازهم از روان فرد نشعت می گیرد .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22685895
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,838 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 478 بازدید
1 پاسخ 317 بازدید
2 پاسخ 287 بازدید
1 پاسخ 182 بازدید
14 پاسخ 6,504 بازدید
8 پاسخ 1,891 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
0 پاسخ 237 بازدید
...