مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

روابط اجتماعی همسرم

227 بازدید
سوال شده ژوئیه 23, 2020 در زوج درمانی توسط بی نام
سلام
من دوسال ازدواج کردم‌… همسرم مرد معقول و مهربون و خوبیه.. بخاطر شغلش با آدمای زیادی ارتباط داره‌… زیاد بهش زنگ میزنن و پیام میدن و ازش سوال میپرسن… اوایل مشکلی نداشتم و خوشم هم میومد چون خودش هم خیلی جدی و رسمی جواب مشتریاشو میداد اما کم کم انگار اون رسمیت و جدیت را نداره… انگار براش عادی شده.. من بعضی وقتا غیرمستقیم بهش میگم که حواست باشه با خانمها یاحتی مردها چحوری حرف میزنی؛ حتی ازش خواستم که توی چتهاش با خانمها از هیچ استیکری استفاده نکنه…
اما اون همیشه میگه من اگه میخواستم از راه به در بشم خیلی موقعیت ها داشتم و این حرفش ناراحتم میکنه…
برای دوستهای خودش و پسر عمش هم کلیپای ناجور میفرسته ؛ اونا مجرد هستن ومن دلیلی نمیبینم که شوهرمن با وجود من دنبال این چیزها باشه و از این حرفهای ناجور و تصاویر ناجور ببینه…
باتوجه به شناختی که ازش دارم حس میکنم برای جلب توجه دوستهاش این کارهارا میکنه…
درصورتی که من همه جوره باهاش هستم… پیشنهاد رابطه جنسی همیشه ازطرف من هستش… همیشه سعی کردم اونجور که میخواد باشه و از همه لحاظ اغناش کنم ولی دیدن این چیزها و خوندن اون حرفا که به دوستاش میزنه واقعا اذیتم میکنه…
بعضی اوقات بهش میگم که تو بیا اول تو بیا سمت من ؛ چرا تو نمیایی؛ بهش میگم حتما من جذابتی برای تو ندارم که تو اصلا پیشقدم نمیشی برا رابطه..
ولی اون با شوخی موضوع بحث را عوض میکنه و این کارهاش اذیتم میکنه…
من باید چکارکنم؟ چحوری رفتارکنم؟ من در توجه کردن بهش زیاده روی کردم؟ من از لحاظ جنسی همیشه آماده ام اما اون میگه نباید زیاده روی کنیم تا انرژی برای دوران پیریمون هم بمونه!!! بااین حرفاش چه کنم
چکارکنم که جذب من بشه و براش جذاب باشم….
البته خودش میگه اوضاع زندگی و اقتصادی اینقدر خرابه که رمق و دل و دماغی برای اینجور کارا نمیمونه ولی من میگم پس چجور دل و دماغ برای حرف زدن با دوستاش و چرت و پرت گفتن با اونا و چت کردن تو گروهای دوستای قدیم دانشگاهش که هم دختر هستن و هم پسر داره؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 23, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در اول دقت کنید که بهتر است همسرتان را به عنوان یک فرد بالغ بپذیرید و دقت داشته باشید که بکن و نکن ها در روابط ایشان نمی تواند کمک زیادی به شما کند بهتر است در این مسیر خط قرمزهای زندگی مشترک را با یکدیگر در میان بگذارید و همچنین دیدگاهایتان را در مورد روابط کاری ، خانوادگی و زندگی مشترک باهم به اشتراک بگذارید تا بتوانید با شناخت بیشتر نسبت به هم پیش بروید و همسرتان نیز با جمع بندی افکار خود و شما در این مسیر تصمیم گیری داشته باشند .

در مورد دیدن فیلم های پورن و به اشتراک گذاشتن انها نیز شما بهتر است که در احترام دیدگاه خودتان و احساساتی که تجربه می کنید را به ایشان بیان کنید در کنار اینکه اگر از اول ازدواج در ایجاد برقراری رابطه جنسی همیشه شما پیش قدم بوده اید و همسرتان در این مسیر تمایل و یا اقدامی ندارند موضوع مهمی می باشد که نیاز است که در جلسات به آن با حضور هردویتان پرداخته شود .

دقت داشته باش عزیزم که سرزنش کردن خودت کمکی به شما نمی کند و تنها شرایط روحی شما را در حالت نامناسبی قرار می دهد و با توجهب ه توضیحات شما از سمت شما در رابطه جنسی مشکلی وجود ندارد  پس بهتر است از تغییر دادن مسیر توجه و درخواست رابطه جنسی و... خوداری کنید چون این مسیر درست می باشد و باعث می شود که یان ارتباط به صورت کامل قطع نشود. ممکن است دیدگاهای شخصیشان و یا مشکلات اقتصادی و یا فشار های روحی که تجربه می کنندبر روند رابطه تاثیر گذار باشد اما موضوع مهم این است که به دنبال مقصر نباشید و بلکه با همراهی با هم برای رفع این مشکلات تلاش کنید در این مسیر بهتر است به صورت حضوری برای بررسی دقیق این مشکلات با همسرتان به زوج درمانگر مراجعه داشته باشید تا بتوانیم با بررسی شرایط هردوی شما و روابط عاطفی و دیدگاها و افکار و احساسات و نوع تعاملی که باهم دارید در این مسیر به هردوی شما کمک کنیم.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-88472864
پاسخ داده شده ژوئیه 23, 2020 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام
در گام اول دیگه پیشنهاد رابطه ندید. بگذارید از جانب ایشون مطرح بشه. و تا ایشون درخواست نکردند ابدا نزدیکی نکنید. اگر پیشنهاد دادند اونوقت قبول کنید.
آویزون بودن، لوس بودن، گریه، نق نق، غر غر، ضعیف بازی، حسادت ممنوع است.
باکلاس باش. جلوش کتاب بخون. اخبار گوش کن. تحلیل کن. برنامه ریزی کن. برای خودت وقت بگذار. هویت خودت رو مستقل حفظ کن. لطفا آویزون نباش.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,825 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,283 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 230 بازدید
سوال شده 11 ژان 2024 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط efa ممتاز (100 امتیاز)
2 پاسخ 266 بازدید
سوال شده ژوئیه 17, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بیتا
1 پاسخ 309 بازدید
سوال شده ژوئیه 5, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط محمدرضا
1 پاسخ 203 بازدید
سوال شده دسامبر 8, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط ......
1 پاسخ 260 بازدید
1 پاسخ 316 بازدید
2 پاسخ 744 بازدید
2 پاسخ 93 بازدید
سوال شده فوریه 3, 2023 در زوج درمانی توسط راحیل
1 پاسخ 190 بازدید
سوال شده Mar 6, 2021 در زوج درمانی توسط Sahariikurd ممتاز (120 امتیاز)
...