مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

قصد خودکشی دارم من افسردگی شدید دارم از جهنم میترسم ولی این دنیا هم برام جهنم شده کمکم کنید

1,093 بازدید
سوال شده ژوئیه 25, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام من یک ساله قصد خودکشی دارم حالم خیلی بده حدود چهار ماه پیش به من به شکل خیلی بدی توسط چهار نفر تجاوز شده هنوزم با فکر کردن بهش تمام بدنم میلرزه با خانوادم به شدت مشکل دارم همش جر و بحث و دعوا دارم باهاشون اصلا منو درک نمیکنن من عاشق یه پسری شدم که همین امروز رفت آلمان ما دقیقا دو روز دیگه شیش مرداد رابطمون میشد دو ماه جفتمون عاشق همدیگه ایم بجز عشقم که امروز رفت و شیش ماه یا یک سال دیگه میاد امروز با تنها رفیقم که مثل خواهر نداشتم بود و چهار سال با هم دوست بودیم کات کردیم دارم دیوونه میشم من یه دخترم که نابود شده من خیلی مهربونم خیلی زیاد و خیلی ساده ام وهمین باعث شکست های زیادی توی زندگیم اتفاق افتاده یه تحاوز وحشتناک داشتم یه خونواده که اصلا درکم نمیکنن یه عشقی که رفت از پیشم یه رفیق چهار ساله که. مثل خورمه من از خودم متنفرم حالم از خودم بهم میخوره من قبلا هم رگمو زد کمکم کنید. خواهش میکنم کمک کنید
4 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 25, 2020 توسط Raha ممتاز (180 امتیاز)
سلام . صبحت بخیر.  مادربزرگم برا هرکی بخواد آرزوی خوب بکنه همیشه فقط یه جمله میگه: " آللاه آخرین خیر ائله سین " که یعنی عاقبت بخیر بشی!  .. این جمله شاید از نظر بقیه خیلی تکراری باشه! شاید حس کنن یکی از تعارفات عمومیه! ولی برا من یه دنیا معنی داره!  همیشه وقتایی که ناامید میشم، وقتایی ک حس میکنم دیگه نمیکشم! دیگه نمیتونم!، وقتایی ک خسته میشم،وقتایی ک احساس میکنم دیگه تهشه...،  یه لحظه به خودم میگم مهم راه نیس! مهم نیس ک مسیر چقد بد و سخت میگذره!مهم نیس ک داری هرلحظه اذیت میشی!  خدا تهشو آخرشو مقصدشو به خیر کنه!  خدا عاقبتتو بخیر کنه!  و اون لحظه دیگه حتی حس هم نمیکنم ک چقد همه چی سخته! میدونی چرا؟ چون ب جایی ک هستم نگا نمیکنم!  چون اون لحظه دارم ب تهش فکر میکنم! به زمانی ک همه چیز درست شده! به جایی ک غصه ها خاطره شدن!  ب جایی ک اینجا نیست!  ب روزی ک میرسه! حتما میرسه! فقط باید براش صبر کنی! فقط باید جا نزنی!  فقط باید تحمل کنی!  باید زیر دستای بی رحم روزگار که سعی داره خفه ات کنه به اون روز فکر کنی و لبخند بزنی! .. فقط باید تا آخرش توی میدون بمونی!  تا لحظه * اعلام قهرمان!  باید بمونی تا لحظه ای که دستتو بعنوان برنده * بازی زندگی بالا ببرن!  باید بمونی تا لحظه ای که اونقد همه چی خوب بشه ک گذشته رو  حتی به یاد هم  نیاری!  باید بمونی تا لحظه ای ک عاقبتت ب خیر بشه!  .......... دوست من! زمان همه چی رو  حل میکنه!  همه چیز با گذشت زمان درست میشه!  دوستی ک امروز رفته خودش چند سال دیگه برمیگرده درحالیکه دعوای امروزتون در نظر جفتتونم مسخره اس!  عشقی ک رفته یا برمیگرده یا با یکی بهترش جایگزین میشه برات!  این حکمت خداس! و حکمت خدا همیشه آدمارو نجات میده! حکمت خدا همیشه چیزیو ب آدم میده ک براش بهتره و چیزیو میگیره ک براش مضره! حتی اگه الان حس کنی بدبختت کرده ولی دراصل از اتفاقای بدتر نجاتت داده!  ... من آدم مذهبی ای نیستم!  اصلن نیستم!  ولی خدا واقعا تنها دارایی ایه ک تا همیشه موندگاره!  نه عشقی میمونه نه رفاقتی نه خونواده ای حتی!  چون عزیزِمن!  این دنیا کِی ب ما وفا کرده؟ .. آخرش تو میمونی و عاقبته به خیر شده ات و خدایی ک بینهایت مهربونه!  خدایی ک می ارزه ب هزارتا عشق و دوست و خونواده!  خدایی ک اگه ازش بخوای بی شک بهترین رفیقته!  .. حتی وقتایی ک حس میکنی همه چیز بدتر شده باید فقط ب این فکر کنی که تهش خوبه!  ک عاقبتت خیره!  .....جا نزن رفیق!  :)
دارای دیدگاه ژوئیه 25, 2020 توسط بی نام
چقدر زیبا جواب دوستمون رو دادی,من ممنونم ازت دوست خوب

منم یه مشکل داشتم کاش مال منم بخونی نظرتو بگی,(زندگی با فرد خودبین)
دارای دیدگاه ژوئیه 25, 2020 توسط Raha ممتاز (180 امتیاز)
سلام.  مرسی نظر لطفتونه ♥  .. من فقط هیجده سالمه و هیچوقت ب خودم اجازه نمیدم توی حیطه هایی ک تجربه ای راجع بهشون ندارم چیزی بگم توی سایت و معمولا جواب کسایی ک راجع ب زندگی مشترک و اینا پرسیدن رو نمیدم چون واقعا هیچی راجع بهش نمیدونم و بدتر عامل سردرگمی میشم و حتی شاید نظر اشتباهی رو ارائه بدم ک نتیجه * خوبی نداشته باشه.  ببخشید که راجع ب مشکلتون چیز خاصی برا گفتن ندارم  :) .. فقط با همه وجودم امیدوارم مشکلتون حل بشه و سالیان با سلامتی و دلخوشی باهم زندگی کنین ..
پاسخ داده شده ژوئیه 25, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک می باشد که دور شدن از فردی که او را دوست دارید و یا کات کردن با دوستی که برایتان ارزشمند می باشد می تواند برای شما با فشارر وحی زیادی همراه باشد در کنا راینکه خود تجاوز به تنهایی مشکلات زیادی را می تواند ایجاد کند اما دقت کنید که شما بیان می کنید از یک سال قبل قصد خودکشی داشته باشد و و بعد از مدتی با مشکل تجاوز و رتن دوس پسرتان و کات کردن با دوستتان و مشکلات با خانواده روبرو شده اید .

دقت کن عزیزم که در اول خودکشی راحل هیچ مشکلی نمی باشد و در این مسیر هیچ کمکی به شما نمی کند و تنها نشان دهنده شرایط روحی نامناسب شما می باشد که می تواند در روابط شما با خانواده و اجتماع و یا عملکرد شما تاثیر زیادی داشته باشد در این مسیر بهتر است به صورت حضوری به روانشناس مراجعه داشته باشید تا بتوانیم در این زمینه با بررسی شرایط روحی شما به شما کمک کنیم تا بتوانید راحل های دیگر را نیز مورد بررسی و انتخاب قرار بدهید در این مسیر شرایط سنی شما نیز اهمیت دارد و اگر در دوران نوجوانی قرار دارید این احساسات ممکن است با شدت بیشتری برای شما تجربه شود .

اما همه اتفاقاتی که شما تجربه می کنید نشان از این می باشد که شما نیاز به کمک تخصصی و در طی جلسات درمانی دارید تا بتوانیم در این مسیر با شما همراه شویم تا شرایط بهتری را از نظر روحی و تصمیم گیری برای اینده تجربه کنید .

افرادی که با مشکلات افسردگی مواجهه هستند فکر می کنند که این مشکلات همیشگی می باشد اما با طی کردن روند درمان می توانند بهبود شرایط روحی خود و انتخاب هایشان را مشاهده کنند و پس بهتر است شما نیز این فرصت را به خودتان بدهید و بعد تصمیم گیری کنید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22247100
دارای دیدگاه ژوئیه 31, 2020 توسط Setareh
سلام ممنونم من نمیتونم برای مشاوره یا درمان ازذخونخ بیرون بیام مم اجازه ندارم تنهایی جاییربرم و این واقعا بده چون نیاز به یک مشاور یا روانشناس دارم من ۱۵ سالمه دوستم که باهاش کات کردم خودش برگشت ولی از دوری عشقتم دارم آب میشم مامان بابامم که از به طرف من دارم دیوونه میشم من باید با یک متخصص حرف بزنم ولی نمیشه
پاسخ داده شده فوریه 16, 2022 توسط 13
دوست داشتی میتونیم حرف بزنیم رفیق۰۹۰۵۶۰۸۰۴۱۳
پاسخ داده شده دسامبر 19, 2022 توسط فرید حرفه ای (5,360 امتیاز)
سلام رفیق. من چی بگم پس؟....
من بدبخت ترین انسان روی این زمینم. هیچ شانسی ندارم. خدا هرچی بدبختی و زلالت هست رو ریخته روی من.....
عرضه خودکشی هم ندارم... ۳۶ سال عمر کردم، همه دل خوشی ها و ارروهام نابود شدن. اگر هم چیزی بوده،موقت و زودگذر....
مرگ الان برام خیلی شیرین و لذت بخشه....
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,977 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 1,891 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...