مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ذهن اشفته من

146 بازدید
سوال شده ژوئیه 27, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط عرفان
سلام من18سالمه  مشکل من ذهن سرگردان یا پریشون ام هست مشکل از جایی شروع میشه که اگه درباره یه چیزی الان صحبت کنیم حتما شب یا در خلوت باید اون پردازش و بهش فکر کنم بقدری که با همون فکر میخوابم و خواب اش میبنم و اما در زندگی روزمره باعث اذیت شدن میشه مثلا برای یه کار ساده رفتن به مغازه وخرید یک چیزی کوچک هزار حرفی که خودم میخوام بگم تو ذهنم تکرار میکنم و یا اگه فروشنده نباشه همین چیزی های به ظاهر کوچک بسیار من اذیت و زندگی مختل کرده
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 27, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

این علایمی که شما بیان می کنید نشان از وسواس فکری می باشد که می تواند باعث شود که شما افکار زیادی را بارها و بارها در ذهن خود تکرار کنید و درگیری فکری زیادی داشته باشید و این مسیر می تواند برای شما اضطراب و درگیری فکری زیادی ایجاد کند که با کاهش تمرکز همراه می شود .

بهتر است در این مسیر به صورت حضوری به روانشناس مراجعه داشته باشید تا بتوانیم با بررسی دقیق شرایط شما در این زمینه به شما کمک کنیم تا شرایط روحی بهتری را تجربه کنید .

خواب های شما نیز به دلیل همین درگیری های فکری زیادی می باشد که در طول روز با ان درگیر هستید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354304
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,821 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 86 بازدید
سوال شده Mar 3, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط رضا
1 پاسخ 155 بازدید
1 پاسخ 185 بازدید
...