مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مصرف همزمان ترامادول و متادون و قرص آرگون

1,892 بازدید
سوال شده ژوئیه 28, 2020 در اعتیاد و درمان ها توسط Nasim.m
سلام. چند وقتیه از شوهرم بسته های قرص ترامادول و متادون و قرص آرگون پیدا کردم. که تو هر بسته این سه تا با هم هستش. تو دستشویی جاساز کرده بود که پیدا کردم. بسته های خالی به تعداد بالای سی تا. یک هفته ست سر این مساله دعوا داریم. شوهرم میگه برای زود انزالی مصرف میکرده. اما من باورم نمیشه. یه دختر ۳ساله هم داریم. نمیدونم چیکار کنم. حتی دست رو قرآن گذاشته که دیگه مصرف نکنه. مصرف همزمان این سه تا با هم چه عوارضی میتونه داشته باشه. لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 28, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

نگرانی و احساسات شما قابل احترام می باشد اما دقت کنید که با دعوا و یا واکنش های تند تنها باعث می شوید که پنهان کاری همسرتان بیشتر شود و در این مسیر ممکن است که همسرتان این داروها را به علت زودانزالی مصرف کنند اما بهتر است در این مسیر سعی کنید در احترام و آرامش برخورد کنید و باهم در این زمینه صحبت داشته باشید تا بتوانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید .

در این مسیر اگر ایشان مشکل زودانزالی هم داشته باشند مصرف این قرص ها برای همه کارکرد یکسان ندارد و بهتر است مشکلات ایشان به کمک متخصص ارولوزیست بررسی و درمان شود و در زمان فعلی نیز اگر ایشان مایل به مصرف نکردن هستند بهتر است به این تصمیم احترام بگذارید و سعی کنید بدون سرزنش کردن ایشان پیش بروید تا بتوانید باهم تعامل بهتری داشته باشید و در مسیر بهبود زندگی مشترکتان گام بردارید .

سعی کنید که در زمان بحث و صحبت دخترتان حضور نداشته باشد چون درگیری های شما می تواند برای او نیز با فشارهای روحی زیادی همراه باشد .
پاسخ داده شده ژوئیه 28, 2020 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام
همسرتون بهانه میاره. مصرف این قرص ها نشون دهنده بیماری و اعتیاد هست. و اصلا کارکردی که همسرتون گفتند نداره. کارکرد هرسه این قرص ها دقیقا مثل تریاک و هروئین هست. در واقع شادی بخش و ضد اضطراب هست. دست روی قرآن گذاشتن رو باور نکنید. شما با یک معتاد طرف هستید. اعتیاد رو با قسم ظاهری که نمیشه کنار گذاشت. ایشوت اگر واقعا پشیمون بود باید واقعیت رو می گفت. متاسفانه دارو اعصاب که درمانی هست رو بعد از مدتی نمیشه یهو رها کرد. حالا مصرف این همه ماده جایگزین تریاک که درمانی هم نیست به نظرتون ساده است؟؟
دارای دیدگاه ژوئیه 29, 2020 توسط Nasim.m
میدونم همه * اینها بهونه ست. و بهشون معتاده. اما هیچ جوره زیر بار نمیره. بیشتر اون طلبکاره از من. چند روزی هیچ حرفی با هم نمیزنیم.واقعا نمیدونم چیکار کنم. شرایط طلاق رو ندارم. دلم فقط برای دخترم میسوزه. کارم فقط شده گریه. حتی نمیتونم به خونوادش بگم. چون منو مقصر میدونن. و هواخواه پسرشون در میان.
دارای دیدگاه Mar 1, 2021 توسط بی نام
چرا طلاق؟ حتی اگر شرایط طلاق رو هم داشتین نبايد این کارو بکنید، چرا که شوهر شما حتی اگر معتاد هم باشه یه بیمار محسوب میشه و شما باید باهاش با مهربونی و مدارا صحبت کنید چون هیچ کس با انسان بیمار دعوا و جروبحث نمیکنه خصوصا که بیمار از لحاظ روانی و عاطفی نیاز شدیدی به عشق و محبت شما داره
دارای دیدگاه دسامبر 15, 2022 توسط Khorran
باسلام، خواهرعزیزم درسته این قرصها اعتیادداردامااولاخیلی بهترازمخدرهست دوماباهاش صحبت کنید کمکش کنید سواش یواش کم کرده وترک نمایداگرزندگیت رادوستداری باهمسرت رفیق باش وببرش پیش روانپزشک وروانکاو وکمکش کن آرام آرام ترکش بکنه چون ترک یکباره اولا غیرممکنه دوما ازنظرپزشکی بشدت خطرنامه چون احتمال تشنج وجود داره والان میتونه بجزمتادون بقیه را یکباره ترک بکنه و متادون راهم هر دوهفته یکبار حداکثر 1cc  که 5میلی گرم میشود کم بکند وزمانی که به یکعددقرص 5میلی گرمی رسید حدود دوماه استفاده وبعدازآن نصف کرده و بعدازدوهفته ترک کرده وبرای درد ژلوفن بخورد، اما اگر بداخلاقی بکنی ازشماپنهان میکند و خودش نابودمیشود کل دندانهایش خراب شده وبعدازمدتی کلاعقیم میشود
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,466 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 378 بازدید
سوال شده سپتامبر 17, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط مبینا
2 پاسخ 119 بازدید
1 پاسخ 193 بازدید
1 پاسخ 746 بازدید
سوال شده Mar 12, 2020 در اعتیاد و درمان ها توسط بی نام
2 پاسخ 175 بازدید
1 پاسخ 311 بازدید
سوال شده سپتامبر 26, 2018 در اعتیاد و درمان ها توسط بی نام
3 پاسخ 476 بازدید
1 پاسخ 702 بازدید
سوال شده سپتامبر 9, 2019 در اعتیاد و درمان ها توسط محسن
1 پاسخ 188 بازدید
سوال شده می 26, 2018 در اعتیاد و درمان ها توسط بی نام
1 پاسخ 639 بازدید
سوال شده اوت 21, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
...