مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

توروخدا جواب بدید بدجور موندم تو دوراهیی دوستی با یکی ک میخامش

406 بازدید
سوال شده ژوئیه 29, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بهار
سلام من 2 ماهی هست که با یکی در ارتباطم خیلیم وابستش شدم ومیخامش، نمیتونم ازش جداشم، ولی اون ازم رابطع جنسی میخاد و این برای من خیلی سختع هم اگ قبول نکنم ازدستش میدم هم اگ قبول کنم عذاب وجدان خودم ولم نمیکنع، توروخدا کمکم کنید چکارکنم اونم عاشقم بشع
4 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 29, 2020 توسط q2aadmin حرفه ای (2,147,483,647 امتیاز)
سلام. بهار عزیز چند نکته دقت کنید و با یان نکات همیشه می تونی راحت پیدا کنی

اول: از رابطه چی می خوای؟ این موارد روی کاغذ بنویس

دوم: طرف مقابل از رابطه چه انتظاراتی دارد؟

سوم: این رابطه قرار است به کجا برسد"؟

این سوالات به تو کمک می کنی که رابطه ای انتخاب کنی که می دونی چه چیزی ازش می خوای و اخرش به کچا میرسه

برای مثال یکی از رابطه فقط رابطه جنسی می خواد و یک رابطه ناپایدار

یکی رابطه پایدار می خواد و همیشه با  هم بودن

آیا این دو نفر می توانند رابطه خوبی داشته باشند؟

یا دو نفر یک رابطه می خواهند که هم رو بشناسن. این دو فرد چی می توانند با هم رابطه داشته باشند؟

باز هم اگر پاسخ نگرفتی و در این موارد بالا خود فکر کری پیام بده
پاسخ داده شده ژوئیه 29, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام می باشد اما بهار جان شما در مورد شرایط سنی خودت و فرد مقابلت و همچنین هدفتان از این رابطه صحبتی نکرده ای دقت داشته باش که روابط دوستی حدود و خط قرمزهایش مشخص می باشد و اگر شما بخواهید این محدودیت ها بشکنید و هر نوع رابطه ای را جایز بدانید خود را در معرض آسیب قرار می دهد .

دوست داشتن تا زمانی سازندگی دارد که بتواند در مسیر رشد باشد و اگر این رابطه با وابستگی زیاد باشد باعث می شود که شما آسیب های این رابطه را نادیده بگیرید و یا حتی برای نگهداشتن فرد مقابل خیلی از از موارد را که اهمیت دارد و می تواند در زندگی شما تاثیر داشته باشد را زیر سوال ببرید و این رابطه در این حالت سازندگی ندارد چون در رابطه نیاز است که دلبستگی وجود داشته باشد بجای اینکه وابستگی وجود داشته باشد در دلبستگی هردو طرف به شرایط و موقعیت هم توجه دارند ، رابطه هدفمند می باشد ، نیازی نیست فرد خط قرمزهایش را زیر سوال ببرد تا فرد مقابل او را ترک نکند و همچنین علاقه بر مبنای شناخت می باشد و نه یک تصمیم هیجانی .

در این مسیر اگر این آقا برای ماندن کنار شما می خواهند که شما به نیازهایشان پاسخ بدهید و توجهی به شرایط شما ندارند بهتر است با دقت بیشتری به این علاقه و شناخت ایشان توجه کنید .

حتی اگر در این رابطه هدف ازدواج باشد بازهم رابطه جنسی در دوران شناخت مورد پذیرش نمی باشد و نیاز است که هردو فرد بتوانند مدیریت لازم بر احساسات و نیازهای خود داشته باشند .
پاسخ داده شده ژوئیه 30, 2020 توسط بی نام
می خواد ازت سواستفاده کنه.یه درصد فکر کن بعد از اینکه به خواستش تن دادی گذاشت و رفت اون وقت چه حالی پیدا می کنی.اگه تو هم برای اون مهم بودی ازت این توقع رو نداشت و همین که پیشش بودی براش کافی بود.
پاسخ داده شده ژوئیه 30, 2020 توسط بی نام
با سلام شما اشاره ای به سنت نکرده ای ولی تا دو نفر جنس مخالف بهم رسما از طریق عقد بهم تعلق پیدا نکرده اند روابط جنسی مجاز نیست به هیچ وجه علم روانشناسی با این رفتار مخالف ضمن اینکه رابطه باید هدفدار باشد اگر قصد ازدواجی در کار هست بیشتر از سه ماه آشنایی ادامه نداشته باشد
اگر تن به این رفتار بدید  سلامتی روانیتان به خطر می افتد وممکن اتفاقات نا خوشایندی غیر قابل جبرانی که فکرش نمی کردید براتون پیش بیاد
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,060 سوال

27,823 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,317 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 168 بازدید
2 پاسخ 365 بازدید
1 پاسخ 170 بازدید
سوال شده نوامبر 4, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط ا
1 پاسخ 97 بازدید
سوال شده مارس 19, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
3 پاسخ 168 بازدید
سوال شده فوریه 10, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط سمانه
0 پاسخ 130 بازدید
...