مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

لطفا راهنمایی کنید.

150 بازدید
سوال شده اوت 1, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
سلام خسته نباشید.من 20 سالمه و یکماهه نامزد کردم.همسرم 23 سالشه با هم تو یک دانشگاه درس میخونیم.هر دوتامون آدم های مذهبی هستیم بخصوص شوهرم.ما اصلا قبل از نامزدی با هم آشنایی نداشتیم و حتی برای قضیه خاستگاری هم این با دوستم حرف زده بود و مستقیم به خودم نگفته بود.وقتی با دوست و آشنا در مورد دوران نامزدیشون حرف میزنم دائما از اسرار نامزدشون برای رابطه جنسی مینالن و میگن که در این مورد زیاد با هم حرف مزنن اما همسر  من اصلا در این موارد حرفی نمیزنه و درخواستی هم نداره.خیلی آدم مهربونی هست و خیلی ازم سراغ میگیره ولی اصلا در این مورد حرفی نمیزنه.آدم خجالتی نیست و برعکس خیلی هم آدم رکی هست.من موافق برقراری رابطه تو دوران نامزدی نیستم اما چون خودم خیلی گرم مزاج هستم می ترسم که همسرم سرد مزاج باشه و در آینده به مشکل بخوریم.یکبار دیگه طاقت نیاوردم و ازش سوال کردم که چرا چیزی نمیگه.گفت که گرم مزاجه اما این حرف ها اصلا ارزش زدن نداره  و نمی خواد من اذیت بشم.
با خودم گفتم شاید استمنا می کنه که مشکلی نداره اما وقتی ازش پرسیدم گفت نه(از بابت راستگو بودنش مطمعن هستم تا حالا دو سه بار پیش اومده که به خاطر راست گفتن کمی به دردسر افتاده اما دروغ نگفته)
من واقعا از این بابت نگرانم اگر سرد مزاج باشه در آینده به مشکل بر میخوریم.باید چیکار کنم؟رفتن به مشاور می تونه کمکی بکنه(تشخیص بده که شرایط در این مورد به درد هم می خوریم یا نه)؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 1, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

نگرانی های شما قابل درک می باشد و این موضوعی است که عموما افراد ان را نادیده می گیرند و در مورد آن در دوارن نامزدی و آشنایی صحبت نمی کنند و بله ممکن است بعد با مشکلاتی در این زمینه مواجهه شوند .

اما صحبت نکردن نامزدتان ممکن است به دلیل افکاری باشد که ایشان دارند و ارتباطی به سرد بودن ایشان و یا استمنا نداشته باشد پس بهتر است در این مسیر در زمان و مکان مناسبی در احترام نگرانی های خود را با ایشان در میان بگذارید البته بودن قضاوت و پیش داروی در مورد اشان و نیازهایشان بپرسید که رابطه جنسی را چگونه معنا می کنند؟ برایشان در زندگی مشترک چه میزان اهمیت دارد؟ دیدگاهشان در مورد رابطه جنسی چیست؟ و...

بله بهتر است مشاوره پیش از ازدواج را با توجه به تایم کم و شیوه آشنایی سپری کنید تا همه موضوعات و موضوع جنسی مورد بررسی قرار گیرد و در تست های و مصاحبه این موضوع بررسی دقیق تر شود.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,720 پاسخ

29,296 دیدگاه

2,984 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 96 بازدید
سوال شده دسامبر 8, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
1 پاسخ 113 بازدید
سوال شده سپتامبر 6, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
1 پاسخ 131 بازدید
سوال شده می 8, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
1 پاسخ 112 بازدید
2 پاسخ 141 بازدید
1 پاسخ 101 بازدید
سوال شده نوامبر 5, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط سمانه
1 پاسخ 250 بازدید
2 پاسخ 106 بازدید
0 پاسخ 95 بازدید
سوال شده اکتبر 26, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط سحر نازم
1 پاسخ 100 بازدید
سوال شده ژان 10, 2022 در قبل از ازدواج توسط Mahsa.m ممتاز (120 امتیاز)
...