مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

روانشناسی کودک

89 بازدید
سوال شده اوت 1, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
با سلام دختر 8 ساله من فوق العاده لج بازه . به هیچ عنوان به حرف آدم گوش نمیکنه هر کاری که ازش میخوای از قصد برعکسش رو انجام میده . تو خونه خوبه ولی اگه مهمون داشته باشیم یا مهمونی باشیم حرف ها و کارهایی انجام میده که مارو متعجب وشرمنده میکنه کارایی که تا حالا تو خونه ازش ندیدیم .با صدای بلند صحبت میکنه همیشه عجله داره تو کاراش اینقدر که خودش رو تو درودیوار میکوبه . شبا تو خواب دندون هاش رو به هم میکشه اینقدر که از صداش من از خواب پا میشم . هر شیوه ای هم که بگید اجرا کردم هم بازیش شدم  جایزه گرفتم شبا قصه گفتم نازشو کشیدم باهاش حرف زدم دعواشم کردم ولی انگار که نه انگار تورو خدا راهنماییم کنید.
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 1, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

به نظر می رسد که فرزند شما احساساتی را تجربه می کند که نمی تواند با شما در میان بگذارید و این که او در خواب دندان هایش را بهم می کشد می تواند نشان از شرایط روحی او باشد و در این مسیر نیاز است که با خود دخترتان صحبت شود تا در کنار بررسی شرایط روحی او و بررسی سبک رفتاری و میزان تمرکز بتوانیم در این مسیر به او کمک کنیم و همچنین نیاز است که سبک تربیتی و رفتاری شما و همسرتان نیز با او مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان در این مسیر نظری بیان کرد.

بهتر است سعی کنید که او را به عنوان یک فرد مجزا از خودتان بپذیرید و دقت کنید که او می تواند عقاید و نظارتی خلاف شما را داشته باشد و بهتر است سعی کنید به این موضوع توجه کنید و در احترام با او برخورد داشته باشید و اجازه بدهید او بدون ترس از سرزنش شدن و ناراحتی ویا تنبیه احساسات خود را بیان کند و شما نیز در اول سعی کنید شنونده خوبی باشید و بعد در احترام به نظرات او نظر خودتان را بیان کنید.

بکن و نکن های مکرر می تواند باعث شود که کودک احساسات ناخوشایندی را تجربه کند پس بهتر است سعی کنید از این رفتار خوداری کنید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

021-22685741
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,897 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 108 بازدید
سوال شده اکتبر 23, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط Bardia ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 80 بازدید
سوال شده اکتبر 11, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط نگین
1 پاسخ 70 بازدید
سوال شده اکتبر 20, 2019 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط سمانه
0 پاسخ 83 بازدید
سوال شده سپتامبر 26, 2019 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط مهتاب
1 پاسخ 106 بازدید
2 پاسخ 224 بازدید
4 پاسخ 1,309 بازدید
...