مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

باید چی کار کنم؟

123 بازدید
سوال شده اوت 1, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط ناشناس
سلام
من یک دختر۱۶سالم که هیچ علاقه ای به جنسیتم ندارم و از دختر بودنم یدم میاد و نمیتونم تحملش کنم و  بیشتر علائم ترنس هارو دارم و اصلا علاقه ای به جنسیتی که دارم ندارم و ازش متنفرم و خب خانوادمم نمیشه گف مذهبی ولی از بی حجابی خوششون نمیاد و من نمیتونم اونجور که دوست دارم باشم نمیتونم مثل جنس مخالفم باشم و اینو نمیخوام و نمیتونمم بهشون بفهمونم که دوست ندارم جنسیتمو و .... و حتی خجالت میکشم درموردش با کسی حرف بزنم و مورد سرزنش قرار بگیرم از بچگی به ورزشای پسرونه و... الانم موهام کاملا پسرونس و لباسای پسرونه یکم دارم ولی فقط میتونم تو خونه بپوشم و برم جلوی اینه و از اون شخصیتم لذت ببرم و دائما تو فکر اینم که بدون عمل سسنه هامو کوچیک تر کنم چون اجازه عمل ندارم ممنون میشم اگه بتونید جواب منو بدین و کمکم کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 1, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که این سردرگمی که با آن مواجهه هستید از نظر روحی و خانوادگی برای شما مشکلات زیادی را همراه با احساسات ناخوشایند به دنبال داشته است .

اما عزیزم دقت داشته باش که هر دوست نداشتن جنسیتی ترنس بودن نیست و در این مسیر دیدگاهای شما ، سبک تربیتی ، عوامل محیطی ، هرمون ها ، تفکرات بنیادین شما و... می تواند نقش زیادی داشته باشد اما در کنار عامل که از اهمیت برخودار می باشد این موضوع نیز اهمیت دارد که شما بدانید در سن نوجوانی هستید و در این سن توجه به جنسیت بیشتر می شود تا فرد بتواند به هویت با ثبات تری برسد و اگر شما در اصلی ترین موضوع هویت یعنی جنسیت با مشکل مواجهه باشید در مسیر های دیگر نیز مشکلات بیشتر و شناخت کمتری خواهید داشت .

بهتر است در این مورد به صورت حضوری به روان درمانگر و روان پزشک مراجعه داشته باشید تا شرایط شما و احساسات و افکار و سبک تربیتی و... را بررسی دقیق کنیم و در این مسیر بتوانیم به شما جهت رسیدن به یک هویت با ثبات کمک کنیم.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354304
دارای دیدگاه اوت 1, 2020 توسط بی نام
درست منظورتونو درمورد اینکه هورمونام باید برسی بشه نفهمیدم ولی من ۴ساله هورمونام اختلال دارن و کلا دارم تو ازمایشگاه ها و سونوگرافی هام همیشه و هنوز نتونستن تشخیص بدن برای چیه این مشکل و ۴ساله درگیرشن و به شدت هورمونام بهم ریختس
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,824 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 122 بازدید
سوال شده اوت 14, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط ی نفر
0 پاسخ 960 بازدید
سوال شده اوت 17, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط امین ممتاز (140 امتیاز)
1 پاسخ 1,006 بازدید
سوال شده نوامبر 29, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط ناشناس
...