مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

تنها و بدترین اخلاق همسرم

123 بازدید
سوال شده اوت 3, 2020 در زوج درمانی توسط بی نام
با عرض ارادت من شوهرم حدود دو سال و سه ماهه خونه خودمونیم زندگیمون وتقعا بی‌نظیر و خوبه اما شوهرم رفتار ای داره که اگه این رفتارا رو بزاره کنار فرشته میشه اونم اینه که اگه چیزی برا خودش می‌خره بهم نمیگه و من از این که نمیگه به جون خودش نارحت نمیشم از این ناراحتم که فکر میکنه اگه من بدونم چیزی برا خودش می‌خره ناراحت میشم یا میخوام باهاش دعوا کنم یه صندوق داره تو زیرزمین یه دفعه رفتم درشو باز کردم البته از طرف لولا دیدم فقط چهارتا رولکس داره دیگه پنرای و iwc هم دوتا داشت بخدا گوشیش یه نوکیای ساده است ولی تو صندوق یه کت داشت یه آیفون x  حتی دیدم یه دفعه دم در خونه ساعتشو عوض کرد ساعت معمولیشو بست اومد تو رفتار بد دیگش اینه که بهش میگم فلان چیزو برام بگیر نه اینکه نخواد بگیره نه ولی یادش میره پول میده میگه خودت بگیر حتی میدونم تو تهران خونه * دیگه هم داره یا میدونم تو بورس نزدیکه 10 تومن داره ولی بهم نمیگه به نظرتون من رفتار بدی دارم که اینجوری؟؟؟
 کلا نصف بیشترش زیر  زمینه اصلا اهل خیانت و عشق دوباره و اینا نیست ولی با خودم میگم خوب بی ناموس من چرا باید از دیدن پیشرفتت ناراحت بشم تازه هنوز نود درصد چیزا رو شاید نمیدونم
تقصیر منه؟؟ آیا من برخورد بدی داشتم؟  راهنمایی کنین منو این کارش کلافه شدم
2 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 3, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که این پنهان کاری برای شما با سوالات و دیدگاهای منفی زیادی همراه می باشد اما دقت کنید که اگر شما بخواهید در زمانی که ایشان چیزی را می خرند واکنش منفی نشان بدهید و با ایشان برای ان مخفی کاری بحث و دعوا کنید امکان پنهان کاری ایشان بیشتر می شود چون دیدگاها و افکاری که ایشان دارند تایید می شود و این مسیر می تواند با پنهان کاری بیشتری برای او همراه شود .

بهتر است در زمانی که ایشان شی جدیدی می خرند و یا به وجود اشیا<  جدید پی می برید بدون دعوا و بحث در احترام و با هیجان بیان کنید که چقدر این مثلا ساعت به دستان او می آید و سعی کنید که این اعتماد را ایجاد کنید تا بتواند در این مسیر اعتماد بیشتری به شما کنند.

دقت کنید که این میزان از پنهان کاری که مثلا گوشی های خود را در صندوق بگذارند و یا کت و شلوار و... نشان از این می باشد که ایشان افکاری دارند که به نظر نمی رسد که ارتباط زیادی به سبک رفتاری شما داشته باشد و تنها شاید سبک رفتاری شما باعث تایید آن شود چون این میزان از پنهان کاری می تواند شنان از بعد شخصیتی و... باشد .

بهتر است در این مسیر در احترام به ایشان بیان کنید که می دانید که این اشیاء در صندوق قرار دارد و بسیار از دیدن آنها خوشحال هستید و با هیجان به داشتن آنها با ایشان صحبت کنید اما بیان کنید که می خواهید بدانید دلیل این پنهان کاری چیست .

در این مسیر نیاز است که با خود همسرتان صحبت کنیم بهتر است در این مسیر هردوی شما به صورت حضوری به زوج درمانگر مراجعه داشته باشید تا بتوانیم در این مسیر به شما کمک کنیم.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354304
پاسخ داده شده اوت 3, 2020 توسط .
كمتر رمان بنويس!تو و اوني كه گفته نميدونم برا شوهرم چيكار كنم شما يه نفري، هرازگاهي هوس ميكني بياي از خودت و زندگيت تعريف كني، مال و منال رو به رخ بكشي! البته اين چيزايي كه ميگي واقعيت نداره همش ميبافي!!
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,055 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 199 بازدید
سوال شده ژان 8, 2018 در زوج درمانی توسط ناشناس
1 پاسخ 267 بازدید
1 پاسخ 130 بازدید
سوال شده مارس 12, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
2 پاسخ 291 بازدید
2 پاسخ 70 بازدید
سوال شده فوریه 11, 2022 در زوج درمانی توسط بی نام
1 پاسخ 176 بازدید
3 پاسخ 763 بازدید
سوال شده ژان 26, 2021 در زوج درمانی توسط aghania_m ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 252 بازدید
سوال شده دسامبر 12, 2019 در زوج درمانی توسط نا شناس
0 پاسخ 135 بازدید
سوال شده ژوئن 9, 2019 در زوج درمانی توسط بی نام
...