مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ایا من ترنس هستم؟!

385 بازدید
سوال شده اوت 4, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط امیر
با سلام خسته نباشید
من دختری ۲۳ ساله هستم اما از نظر خودم  و بقیه هیچ دختری در من وجود نداره و فقط محکوم ب این جسم شده ام.
از کودکی ک تموم کارام و اسباب بازی و تیپ و قیافه ام پسرونه بوده و گذشته از اینها گرایش من ب جنس موافقم ینی دختر هست من احساس میکنم تو این جسم زندانی هستم اونجوری ک میخوام و دوست دارم نمیتونم تو جامعه ظاهر بشم و این موضوع واقعا ازارم میده  و میخواهم ک جسم و فکرم یکی بشه اونی ک میخوام بشوم.
بخاطر شغلم هرروز تا ۷ غروب سرکارم ب جز جمعه ها برای همین وقت رفتن ب مشاوره ندارم خواستم بدونم ک شما روانشناسی میشناسید ک ب صورت غیر حضوری کمکم کنه و من بتونم مشاوره هام رو برای تغییر جنسیت شروع کنم؟!
ممنون از راهنماییتون
4 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 4, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)

سلام به شما دوست عزیز

در این مورد احتمال ترنس بودن برای شما وجود دارد اما برای اینکه این موضوع تایید شود نیاز است که شما به صورت حضوری به روانشناس و روان پزشک مراجعه داشته باشید چون نیاز به جلسات مشاوره می باشد و نمی توان بر مبنای یک سری کلیات در این مورد نظری بیان کرد در کنار اینکه برای تغییر جنسیت نیز حتی اگر ترنس بودن شما تایید شود نیاز است که یک پروسه نسبتا طولانی را طی کنید که در اینجا یک سری اطلاعات کلی در مورد این پروسه در اختیار شما قرار می دهیم .

این مراحل شما سه مورد زیر می باشد:

  • مشاوره
  • هورمون درمانی
  • اعمال جراحی

پس از اینکه فرد ترانس سکسوال جلسات مشاوره را پشت سر گذاشت و حداقل یک سال از هورمون درمانی وی گذشت و هنوز در تصمیم خود راسخ است، می توان اعمال جراحی لازم را به ترتیب انجام داد. باید به بیمار خاطر نشان کرد که اعمال جراحی غیر قابل برگشت هستند و بیمار دیگر نمی تواند از نظر فیزیکی به جنس واقعی برگردد.

مراحل عمل جراحی نیز به صورت زیر می باشد  که برای افرادی است که می خواهند جنسیت خود را از زن بودن به مرد بودن تغییر بدهند که البته نیاز به هزینه زیادی دارد و نیاز است که شما به این موضوع نیز برای تصمیم گیری توجه داشته باشید :

پاسخ داده شده اوت 4, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
  • اولین مرحله در تغییر جنسیت زن به مرد برداشتن سینه ها است. برداشتن سینه ها به دو روش انجام می شود: روش اول عبارت از برداشتن دو طرفه سینه ها همراه با ترمیم مجدد نوک سینه و هاله اطراف آن. در روش دوم سینه ها از زیر پوست برداشته می شوند که در اصطلاح به آن برداشتن زیر جلدی سینه گفته می شود. روش دوم مناسب افرادی است که دارای سینه های کوچک هستند.
  • مرحله دوم برداشتن رحم، دهانه رحم، لوله های رحمی و تخمدانها می باشد که از مراحل اولیه محسوب می شود.
  • مرحله سوم برداشتن واژن است. در خانمهائیکه می خواهند تغییر جنسیت بدهند، می توان به دو روش آلت تناسلی مردانه ایجاد کرد. در روش اول با استفاده از یک پیوند از عضلات و استخوانهای ساعد، آلت تناسلی درست می شود و در روش دوم خود کلیتوریس خانم تبدیل به آلت تناسلی مردانه می شود. اگر از روش اول برای ایجاد آلت تناسلی استفاده خواهد شد، باید کل واژن و در روش دوم مقداری از واژن برداشته می شود. از بافت واژن برداشته شده جهت ایجاد مجرای ادرار استفاده می شود.
  • در مرحله چهارم آلت تناسلی مردانه ایجاد می شود. معمولاً روش مرسوم استفاده از کلیتوریس خود خانم می باشد چون کلیتوریس دارای حس و خاصیت نعوظ است. ابتدا کلیتوریس آزاد می شود و سپس با استفاده از لبهای کوچک آلت تناسلی خانم، یک آلت تناسلی کوچک ایجاد می شود. این عمل کم عارضه بوده و مزیت آن داشتن حس و خاصیت نعوظ در کلیتوریس است ولی ممکن است نتوان با آن عمل نزدیکی را انجام داد. اندازه آلت تناسلی که با این روش ایجاد می شود 10-4 سانتیمتر خواهد بود.
پاسخ داده شده اوت 4, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
  • مرحله پنجم طولانی کردن مجرای ادرار و آوردن آن به نوک آلت تناسلی ایجاد شده است که بیمار بتواند حالت ادرار کردن مردانه داشته باشد. ولی باید توجه داشت که علی رغم این عمل طولانی کردن مجرای ادرار، بیمار ممکن است باز نتواند در حالت ایستاده ادرار کند. در این مرحله از روی شکم یک سوند در داخل مثانه گذاشته می شود تا ادرار را خالی کند و مجرای ادرار طبیعی فرصت ترمیم داشته باشد. پس از ایجاد و ترمیم مجرای ادرار طبیعی سوند مثانه خارج می شود.
  • در مرحله ششم کیسه بیضه ایجاد می شود. برای اینکار داخل لبهای بزرگ خالی و در داخل آنها پروتز بیضه گذاشته می شود.

در این مسیر می توانید با همکاران ما در مرکز زیر تماس بگیرید و برای روزهای جمعه درخواست مشاوره کنید البته همکاران ما در این مرکز به صورت تلفنی نیز مشاوره می دهند که می توانید از آن استفاده کنید اما امکان تشخیص گذاری و طی کردن پروسه این موضوع به صورت انلاین و چت وجود ندارد چون موضوع مهم و پیچیده ای می باشد .

021-22354783

پاسخ داده شده نوامبر 17, 2021 توسط ماریا
من میشناسم دکتر هداوند 09358558230 و عزیز دلم منم ترنسم منتها ترنس زن.به من پیام بده بهت کمک کنم در خصوص راهی که اگر راه نیامدن بگم بهت چیکار کنی که به آرزوت برسی.09104328327
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,270 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 445 بازدید
سوال شده ژوئن 8, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Farzadzz12 ممتاز (120 امتیاز)
3 پاسخ 258 بازدید
سوال شده مارس 13, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 74 بازدید
سوال شده 23 ژان 2024 در مشاوره رایگان فردی توسط Manimighadasi1383 ممتاز (100 امتیاز)
5 پاسخ 729 بازدید
...