مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

به کمک نیازدارم یه موجود خارجی سالها باهام زندگی کرده و میخام دیگه نباشه

377 بازدید
سوال شده اوت 5, 2020 در مشاوره مذهبی توسط ماهان
نمیدونم چطوری برایتون بگم کجاباید مراجعه کنم

 من تو خواب میتونستم درس بخونم مقامهای زیادی دارم خانوادم منو درحال راه رفتن دیدن بهم گفتن تو خواب درس میخونی زمزمه میکنی نماز میخونی چندبار بیدارم کردن دیدم مهرجلومه نمازمیخونم این درحالیکه در واقعیت اصلا نمیخونم ولی این مهرکی اورده اگر من خوابم چطور جای مهر پیدا کردم من علم گرام تقریبا هیچ چیز قبول ندارم ولی این اتفاق داره باورمو به دنیای اطرافم تغییر میده به راحتی بهترین دانشگاه ایران توی رشته مورد علاقم قبول شدم الانم سرکارم کارخیلی خوبی دارم مشکلی تو زندگیم ندارم باکسی مشکلی ندارم روابط اجتماعی کاری خوبی با همکاران و رابطه خوبی باخانوادم دارم اما خواب هرشبم دیگه مثل گذشته نیست یک اینه میبینم که انگار قبلا جایی دیدمش برام اشناس میرم پرده روشو بردارم همچی نشون میده ولی منو توش نشون نمیده یهو احساس میکنم یکی از عقب داره بهم نزدیک میشه برمیگردم ببینم کیه هیچکس نمیبینم برمیگردم سمت اینه خودم تو اینه نشون میده ولی ازمن خیلی زشتر من نیستم بهم میگه دوستداری چه موردی برات نشون بدم با مشت میخام اینه بشکنم دستمو میگیره بهش چندبارگفتم نیازی بهت ندارم بهش سعی کردم فکرنکنم ولی طوری دیگه میاد تو خوابم و موجود تو اینه تو خوابهای مختلف میبینم یه اتفاقاهای وحشتناکی از اینده نشون میده که از نشون دادنش لذت میبره و همشون اتفاق میفته برای اقوام نزدیکام تااینکه دوشب پیش بصورت حضوری وجودشو احساس کردم یهواتاقم خیلی سردشده بود از سرما بیدار شدم که یه چیزی روی خودم بکشم من فوبیای تاریکی ندارم ولی حسم خیلی قویه مطمئن بودم یکی الان توی اتاق هست حتی صدای نفس کشدنش شبیه گراز یه حس صداییکه انگار از یک تونل یا ته چاه دربیاد و مکان حضورش برام واضح بود برق روشن کردم هیچکس نبود شب بدش خودمو خودش توی اتاق (داخل خواب) خواب دیدم بهم گفت هر شب کنارتختم میشینه تا بیدار بشم زول میزنه بهم و گفت سکه اییکه 5 سال پیش گم کردی و بخاطرش همه دعوا کردی پشت اون قاب عکسه بیدار شدی بازکن من فرداش قاب عکس باز کردم سکه پیداکردم و یادم اومد از ترس اینکه سکه گم کنم اونو اینجا جا داده بودم من بارها دنیال سکه 5 سال گشته بودم پیدا نکرده بودمش و این اولین باری نبود که موردی بهم اطلاع می داد بخاطر اون اتفاق اون شب ، شبارو پذیرایی میخابم نه اینکه ازتاریکی بترسم من باغداری هم کنار شغلم انجام میدم خیلی شبها تنها توی باغ کنار شغال گرگ بااسلحه چراع قوه نگهبانی دادم ازاینکه نمیخام به این باور برسم که ممکنه همچین چیزایی وجود داشته باشه نمیرم تو اتاق من بازم میگم اعتقادی به ماوراطبیعه ندارم اما یکی از اجدادم چندنسل قبل به گوشم رسیده که میتونسته برخی اتفاقهاییکه توی زندگی مردم میفته ببینه بهشون بگه بخاطر همین مردم اون زمان که هنوز علم انقد پیشرفت نکرده بود برای دردهاشون پیش ایشون میرفتن.
من فقط میخام دیگه نبینمش ازش نمیترسم ازاینکه خودمو زشت ببینم خوشم نمیاد.
3 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 5, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)

سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که این اتفاقات برای شما با درگیری ذهنی زیادی همراه بوده است اما به نظر می رسد که ناهشیار شما چیزهایی را تجربه می کند که شما در هشیاری به آن دسترسی ندارید و در خواب برای شما به حالت های که بیان کردید برای شما به سطح هشیاری می آید .

مشکل شما را می توان خوابگردی نامید به این معنا که فرد به  قدم زدن و انجام دادن کارهایی به صورت نیمه‌خودکار در ضمن خواب می پردازد بی‌آنکه شخص در بیداری آنچه را انجام داده به یاد آورد و گاهی حتی در بیداری نیز آن کارها را انجام نمی دهد.

راه رفتن در خواب به‌عنوان یک اختلال تحریکی شناخته می‌شود که بر اثر آن بخش‌هایی از مغز بعد از خواب غیر آر.ای.ام. به‌صورت کامل فعال نمی‌شود و باعث می‌شود فرد در حالتی بین کاملا خواب و کاملا بیدار گیر بیفتد. فرضیه‌ی دیگر این است که راه رفتن در خواب نتیجه‌ی اختلال در تعادل خواب عمیق است.

دلیل راه رفتن در خواب هر چه باشد، چندین فاکتور وجود دارد که بین آنها و راه رفتن در خواب ارتباط مشاهده شده است. چند نمونه از این عوامل عبارتند از:

  1. کم‌خوابی؛
  2. مصرف نوشیدنی‌های الکلی؛
  3. مشکلات مجاری تنفسی مانندآپنه خواب یا ایست موقت تنفسی در حین خواب؛
  4. اختلالات عصبی مثل استرس، نگرانی یا افسردگی؛
  5. آسیب روحی روانی که ریشه در کودکی داشته باشد؛
  6. سردردهای میگرنی؛
  7. سایر اختلالات خواب مثل حمله‌ی خواب یا سندرم پای بی‌قرار؛
  8. بیماری‌های خاصی مثل پرکاری تیرویید، جراحت سر، تخریب حاد موکوسِ مری و سکته؛
  9. مسافرت.
دارای دیدگاه می 5, 2022 توسط بی نام
چرا وقتی بلد نیستید جواب اشتباه میدید
 خب این بنده خدا جن وارد محیط زندگیش شده باید به یک عالم عارف پاکیزه مراجعه کنه کمکش کنه تا راحت بشه از دستش.
پاسخ داده شده اوت 5, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)

شما بیان می کنید که چرا از مهر استفاده کرده اید و یا این افکار چیست در صورتی که دوست عزیز اینگونه رفتارهای در مشکلات رها رفتن در خواب مشاهده میشود در پایین یک سری رفتارها را برای شما بیان می کنم که افرادی که با مشکلات مشابه شما روبرو هستند تجربه می کنند .معمولا راه رفتن در خواب کمی بعد از به خواب رفتن (یک تا دو ساعت) شروع می‌شود. با اینکه اصطلاح «راه رفتن» در خواب را به کار می‌بریم، این عمل شامل بسیاری از فعالیت‌های دیگر هم می‌شود. بعضی از این رفتارها ساده هستند، مثل اشاره کردن به دیوار یا شکلک در آوردن و حرف زدن، اما رفتارهای پیچیده‌تری هم مشاهده شده‌ است از جمله:

  1. عوض کردن لباس‌ها؛
  2. آماده کردن یا پختن غذا؛
  3. رانندگی کردن؛
  4. نواختن موسیقی؛
  5. انجام فعالیت جنسی البته این مورد می تواند با مشکلات دیگری نیز روبرو باشد و به بررسی دقیق تر نیاز دارد
  6. انجام کارهای غیر عادی مثل ادرار کردن در اتاق  که بیشتر برای در بچه‌ها اتفاق می‌افتد
  7. انجام اعمال خطرناکی مثل بیرون پریدن از پنجره
  8. انجام رفتارهای که با آن از نظر ذهنی درگیری زیادی دارند

در این مسیر بهتر است به صورت حضوری به روان درمانگر و روان پزشک مراجعه داشته باشید تا هم برای شما دارو تجویز شود و هم اینکه با روان درمانگر شرایط روحی و درگیری های ذهنی را که دارید مورد بررسی قرار بدهید حتی همین خواب ها و اعمالی که انجام می دهید می تواند با موضوعی که بیان می کنید بسیار علم گرا هستید ارتباط داشته باشد .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783

پاسخ داده شده ژان 17, 2023 توسط بی نام
ویرایش شده ژان 17, 2023
داداش برگام ریخت از ترس خخخ این چیزای ترسناکی که گفتی واقعی بود؟ الان تنهام مردم از ترس، حتما جن دیدی..‌. این مشاوران عزیز هم میان میگن خیالات هستش یا توهم بوده و از این حرف ها، چرا به مساعل ماوراءالطبیعه اعتقاد ندارید؟ یا خودتون رو به اون راه زدید. بنده خدا هر چی واقعی دیده رو اومده تعریف کرده که کمکش کنید بعد شما ارتباط میدید به مشکلات روانی و کم خوابی توهم و... جن وجود داره خودم بارها تو خواب دیدم و در بیداری حسشون کردم. حتی نیمه شب ها صدای نفس کشیدن یه نفر رو کنارم میشنیدم حالا نمیدونم همزادم بوده یا... خیلی چیزا کنار انسان ها وجود داره (جن و روح) که مردم دیدن و حسشون کردن، همه چیز رو به روان و خیالات ربط ندید واقع بین باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,573 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 114 بازدید
سوال شده فوریه 22, 2022 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
4 پاسخ 510 بازدید
1 پاسخ 285 بازدید
سوال شده می 2, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط امیرحسین
2 پاسخ 102 بازدید
سوال شده می 24, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 184 بازدید
سوال شده می 5, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط Onibom
1 پاسخ 191 بازدید
سوال شده سپتامبر 1, 2020 در مشاوره مذهبی توسط محمد
...