مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چ کنم با مادرشوهر دو قطبی

223 بازدید
سوال شده اوت 11, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط خانوم
سلام ۶ ساله عروسی کردم و * بچه دارم مادرشوهرم ادم بدی نیست و منو دوست داره ولی * شخصیت خیلی خاصی داره ک ادم ن میتونه دوسش داشته باشه ن متنفر باشه مثلا چشمش ب کسی میخوره رفتارش بد میشه و انگار دوست داره تو رو حلو طرف تحقیر کنه یا مثلا وقتی کارش پیش کسی گیره باهاش خوبه وقتی کاری نداره جواب سلام طرفم نمیده خیلی ام روکه و براش مهم نیست کسی ناراحت شه حسودم هست هر کی هرچی بخره باید فوری بره اونم بگیره از اینا گذشته چندین و چندبار تو این اوضاع کرونایی با خواهش و‌زبون خوش با قهرو ناراحتی گفتم بچه رو بوس نکن لج میکنه باهام حرف شوهرشو شوهرمم گوش نمیده بوس عادی ام نمیکنه * جوری بوس میکنه ک گریه بچه رو درمیاره دائم هم ب شوهرم زنگ نیزنه و مجبورش میکنه بریم خونشون جوری ک شوهرم ب حرفم گوش نمیده با چنین ادمی من چ کار کنم چ جوری رفتار کنم ؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 11, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم قابل درک هست که رفتارهای ایشان می تواند شما را ناراحت کند اما هرچقدر که واکنش شما به ایشان و توجهتان بیشتر شود این رفتارها می تواند بیشتر شود .

در این مورد بهتر است شما مسیر خودتان را طی کنید و در کنار احترامی که برای ایشان قائل هستید از توجه به رفتارها و صحبت هایشان خوداری کنید چون اگر بخواهید به این رفتارها توجه زیادی کنید در اول اینکه امکان تغییر دادن ایشان برایتان وجود ندارد و دوم اینکه اگر شما زیاد توجه کنید ایشان نیز تکرار بیشتری دارند در کنار اینکه خودتان نیز از نظر روحی در شرایط سخت تری قرار می گیرد و در کنار همه این موارد اگر بخواهید دائم به همسرتان بخاطر رفتارهای مادرشان بحث کنید زندگی مشترکتان نیز دچار آسیب می شود.

دقت کنید که همسرتان مسئول رفتارهای مادر خود نمی باشد پس بهتر است از سرزنش کردن ایشان خوداری کنید تا بتوانید مسیر زندگی مشترک خود را طی کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,825 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,744 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 128 بازدید
4 پاسخ 761 بازدید
1 پاسخ 130 بازدید
2 پاسخ 439 بازدید
0 پاسخ 98 بازدید
سوال شده اکتبر 5, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط الاهه
1 پاسخ 269 بازدید
1 پاسخ 299 بازدید
...