مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بی اعتمادی نسبت به ادما

346 بازدید
سوال شده اوت 11, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط Hasti.moghadam ممتاز (160 امتیاز)
سلام من ۱۷سال سن دارم
دوسال قبل با پسری از طریق مجازی اشنا شدم که من چون خام بودم یا شماره خونمون یکبارباهش تماس گرفتم اما بعد چندوقت با من سردبرخورد کرد ومدام زنگ میزد به خونمون اون پسرم همسن من بود الان دوسال گذشته باپسری رفیق شدم فقط درحد دوستی نه رابطه عاشقانه بعد اون پسر۲۴سالشه ازمن خواست که شمارمو بهش بدم جریانم براش گفتم واون گفت که من بچه نیستم و هرموقع بگی زنگ میزنم الان میگه بیا رل بزنیم بخدا میترسم اتفاق گذشته بیفته به هیچ جنس مخالفی اعتماد ندارم حتی برادرم که خیلی خیلی پسر پاکیه
2 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 11, 2020 توسط ♛سایه ماه♛ حرفه ای (8,840 امتیاز)
سلام

نباید شمارتو بدی

توی فضای مجازی نمیشه به هیچکس اعتماد کرد حتی اشنا

این فردا چون هیچ رابطه عاشقانه ای نیست راحت تر از فرد قبلی میتونه اذیتت کنه

شماره رو نده بعدا پشیمون میشی
پاسخ داده شده اوت 12, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما هستی جان

نگرانی های شما کاملا طبیعی و در مسیر درستی می باشد دقت داشته باش عزیزم که شما در سن حساسی هستی و در این سن گرایش به جنس مخالف بیشتر می شود و تصمیم گیری های هیجانی ممکن است برای شما آسیب زا باشد .

بهتر است سعی کنید از اینگونه روابط در این سن خوداری کنید و اجازه بدهید در آینده در شرایط سنی بهتر و بر مبنای شناخت در دنیای واقعی در مورد اینگونه روابط تصمیم گیری کنید .

در کنار اینکه این روابط عموما دوام زیادی ندارد و دادن اطلاعات شخصی مانند محل زندگی ، شماره منزل و... به فردی که شناخت شما از آن تنها بر مبنای شناخت در دنیای مجازی می باشد می تواند آسیب زا باشد پس با دقت بیشتری در این مسیر پیش بروید و به خودتان برای وارد شدن به این روابط فرصت بیشتری بدهید تا در آینده تصمیم گیری داشته باشید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,549 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 140 بازدید
3 پاسخ 160 بازدید
1 پاسخ 626 بازدید
3 پاسخ 1,079 بازدید
1 پاسخ 264 بازدید
0 پاسخ 136 بازدید
2 پاسخ 216 بازدید
2 پاسخ 344 بازدید
...