مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

من یه شوهر خواهر دارم که خیلی مهربونو با شخصیته و از بابام بیشتر هوامو داشت ولی یه کاری کردم که

10,426 بازدید
سوال شده اوت 12, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
با سلام من یه دختر ۲۰ ساله ام و یه خواهر ۲۶ ساله دارم که دوساله عقد کرده و شوهرشم یه آدم جذاب مهربون بامعرفت خوشتیپ خوش سرزبون خوشبرخورد پولدار عزیز و دوست داشتنی و هرچی که یه مرد ایده آل داره من و خواهرم راستش زیاد با بابام راحت نبودیم و بابامم خونه نبود من با شوهر خواهرم حتی از بابام راحت ترم و اینقدری که راحتم از اون کمک بگیرم از بابام روم نمیشه حتی از نظر مالی ببینید شوهر خواهر من یه اخلاق خیلی خوبی که داره اینه که من هر چقدر هم ازش پول میگیرم به خواهرم هیچ چی نمیگه تا من راحت باشم و گفت خودتم نگو خوب واقعا تو این دوسال خیلی مسائلی برام پیش اومد چه روحی و چه مالی و جسمی خواهرم و شوهرش پشتم بودن و منم حدودا شاید ۱۰ بار ازش پول گرفتم دو تا اتفاق افتاد که رابطه * خوب و دوستانه * من و شوهر خواهرم به هم خورد اول اینکه من پول لازم داشتم روم نشد بهش بگم رفتم تو اتاقشون تا لاک بردارم یه دفعه انگشتر شوهر خواهرم رو دیدم انگشتر طلا بود و معلوم بود خیلی قیمتیه اونو پیچوندم و گفتم بعدا بهش میگم و چند روز بعد بهش گفتم اونم به روش نیاورد ولی معلوم بود ناراحت شده خیلی گفت خوب پول لازم داشتی چرا نگفتی ؟ گفت اون انگشتر یادگار یکی از دوستاش بوده که فوت کرده و ... از شرمندگی مردم اونجا

اتفاق دوم اینکه یروز خونشون بودم عصر بود خواهرم گفت وقتی بیدار شد براش چای بزار گفتم چشم خودشم رفت آرایشگاه

شوهرشم تو اتاق خوابشون خواب بود و یه خونه خیلی قشنگ دارن
من احمق چوب خطم پرشده بود شهوتم زد بالا و گفتم هرچی پول ازش قرض گرفتم جبران میکنم هم خودمم آب میریزم رو این اتیش میل جنسیم چون همیشه این میل رو داشتم بهش شوهر خوهرم خیلییییییییییییییییییی باحیا و پرده دار و اهل خانواده است یعنی تو فامیل ما هرکی میخواد یه زندگی ایده ال و خوشبخت مثال بزنه زندگی خواهرمو مثال میزنن انصافا هردوتاشون عاشق هم دیگه ان هم اون خواهرمو خیلی دوست داره هم خواهرم عاشقشه و زندگیشون حسرت خیلیا است اونروز خواهرم که رفت من یواشکی رفتم تو اتاق چون در مورد انگشترشم ازش معذرت خواهی نکرده بودم رفتم کنارش دراز کشیدم غرق خواب بود واقعا آتیش بود انگار تو بدنم از شهوت عرق کرده بودم رفتم لباشو بوسیدم خواب بود دستمو رو آلتش گذاشتم خواب بود خودمو لخت کردم داشتم شلوارشو در میاوردم که براش... بیدار شد شلوارشو کشید بالا یه سیلی زد که هنوز اشکم میاد انچنان محکم زد که پرت شدم رو زمین پتو رو انداخت روم که بدن لختمو نبینه بعدم انچنان با پشت دست زد تو دهنم که کنار لبم کبوده بعدم لباساشو پوشید رفت بیرون فقط گفت یبار دیگه پاتو بزاری تو خونم به کسی نمیگم چکار کردی ولی جفت پاهاتو قلم میکنم گفت دیگه تو چشمات نگاه نمیکنم

من ادم پاکی هستم تا همین حالا از این کارا نکردم و واقعا اشتباه بزرگی کردم الان نه خواهرمو دیدم یه ماهه نه اونو نه میدونم چجوری ازش عذر خواهی کنم میدونم اشتباه کردم ولی راهی هست که جبرانش کنم؟؟
11 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 12, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما نسبت به ایشان قابل احترام هست اما عزیزم دقت داشت باشد که کار اول شما دزدی محسوب می شود و می تواند اعتبار شما را زیر سوال ببرد و شما به حکم اینکه به چیزی نیاز دارید چه مالی و چه جنسی اجازه ندارید که به فرد دیگری آسیب بزنید و این تصمیم گیری های هیجانی می تواند برای شما مشکلات زیادی را ایجاد کند پس بهتر است سعی کنید که این سبک رفتاری خود را به کمک روانشناس به صورت حضوری مورد بررسی دقیق تر قرار بدهید تا بتوانیم به شما در این مسیر کمک کنیم.

در مورد عصبانیت شوهر خواهرتان ایشان تصمیم درستی گرفته اند و زندگی خودش را با این دروی از آسیب نجات داده اند در کنار اینکه احتمال آبروریزی نیز برای ایشان وجود دارد پس تصمیم ایشان برای محافظت از خود و زندگیشان تصمیم درستی بوده است .

در این مسیر اگر خواهرتان از این موضوع اطلاع ندارند بهتر است در زمان مناسبی با شوهر خواهرتان صحبت کنید و در مورد اینکه می دانید مسیرتان و رفتارتان اشتباه بوده است با ایشان صحبت کنید اما بهتر است حتی در صورت بخشش ایشان و بهبود روابط حدود خود را حفظ کنید و از دائما در ارتباط بودن با ایشان و خواهرتان خوداری کنید دقت کنید که شما مسیر زندگی جدا از این دو نفر را دارید و نیاز است در کنار احترام برای آنها مسیر خودتان را سپری کنید .
دارای دیدگاه اوت 12, 2020 توسط مهسا
خيلي غلط بيجا كردي،برو بمير كثافت عوضي
دارای دیدگاه اوت 12, 2020 توسط بی نام
شما چرا فحش میدی حالا؟
دارای دیدگاه اوت 12, 2020 توسط بی نام
خانم شما به عنوان یه خانم ۲۰ساله * محترم چطور به ذهن و عملتون چنین کار وقیحانه ای رو راه دادید؟؟خواهرتون خبر دارشده یان حالا؟؟
اینکه شما در فشار بودید بخاطر جبران قرض خودتون در جای خود ،ولی اینکه این راه رو انتخاب کردید براتون ویژگی های بدی رو در ذهن شوهر خواهرتون ایجاد کرده احتمال زیاد.به نظرمن یه مدت دیگه هم کاری نکن و سراغشون ترو تا ببینی چی میشه.
دارای دیدگاه اوت 12, 2020 توسط بی نام
نگفته به خواهرم مطمئنم ولی دارم دیوانه میشم
دارای دیدگاه اوت 20, 2020 توسط معرفت...
خوب کرده ک فحش میده حقته احمق جنده جواب خوبی اینه دزدی و.... چطور روت میشه اخه تووو اگه ادم باشی دیگ باهاش روب رو نمیشی بیشعورررر
پاسخ داده شده اوت 13, 2020 توسط بی نام
دختره بیشعور کثافت واقعا دیگه چجوری میخوای خواهرشوهرت روبه رو بشی واااای اگه خواهرت بفهمه!
دارای دیدگاه اوت 13, 2020 توسط مهسا
اره خيلي كثافته! اون كارو كردي حالا ديگه چي ميخاي اينجا؟چطورم با آب و تاب داره تعريف ميكنه!! هرجوووور فشار هم روت باشه باز اصلا قانع كننده نيس كارت! از خواهرت خجالت بكش! چطور ميتوني به خواهرت خيانت كني؟ حتما خودتم حسرت زندگي اونا رو ميخوري كه اينكارو كردي!!
دارای دیدگاه اوت 13, 2020 توسط emran2004
دخترا و زنای غیبتی،خخخ.آقا سرزنش فایده نداره پشیمونیم همینطور.باید دیگه اینکارو نکنه و روی میل شدیدش کار کنه تا کنترل بشه،درسته؟تمرکزت روی میلت باشه که به تعادل برسه
ممکنه که بازهم تشنه * لمس و نوازش هر مردی و پسری بشی،پس مهمترین چیز اینه که روی کنترل میلت کار کنی،خودتو سرزنش نکن چون اذیتت میکنه،حتی میتونی که دنبال یک همسر ایده آل برای خودت باشی تا بتونی در کنارش نیاز عاطفی و جنسیت رو برطرف کنی،اما سنی که شما در اون هستی سن کمی هست و مناسب شروع زندگی مشترک نیست،اول میل به تعادل برسه و بعد هم به موقع انسان نیاز پیدا میکنه به همدم اگر هم اون فرد رو باز توی شرایطی دیدید کاملا عادی و معمولی برخورد داشته باشید و اگر هم تونستید توی خلوتی کوتاه مدت ابراز ناراحتی کنید و پشیمانی و اینکه دیگه خواستار همچون کاری نیستید،و اون زمان شما میتونید از این احساسات منفی رها بشید....
واقعا دیگه نکشیدم چیزای بیشتری بگم،ولی امیدوارم همینام سازنده باشن.
دارای دیدگاه نوامبر 2, 2021 توسط Arm
عزیزم چه اشکالی داره اگه تو به جاش بودی حداقل کاری که میکردی میرفتی لباشو میبوسیدی بابا دنیا دو روزه چتونه چه اشکالی داره ادمو مگه معصومه
پاسخ داده شده سپتامبر 1, 2020 توسط بی نام
خیلی عوضی هستی دختره * جنده بیشعور کثافت فاحشه
پاسخ داده شده نوامبر 6, 2020 توسط Alireza_1990

این داستان معلوم بود دروغی بیش نیست فقط اونایی که جوش اوردند آمپر چسبوندن خنده داره...laughlaughsmileycheeky

پاسخ داده شده نوامبر 6, 2020 توسط Dr.Amin حرفه ای (820 امتیاز)
با سلام
در مورد اول که انگشتر ایشون رو فروختید سعی کنید انگشتر را پیدا کنید و پس بگیرید و در جایی که خواهرتون نبود انگشتر رو به ایشون بدید و بگید که عذر میخوام تو حالت طبیعی نبودم لطفا حلالم کن و بگید ازتون خجالت میکشم ببخشیدم
دارای دیدگاه ژوئیه 31, 2021 توسط m.a
آفرین بهترین و خلاصه ترین راه
پاسخ داده شده دسامبر 25, 2020 توسط بی نام
جذابتر و خوشتیپ تر از عشق من آریا نیست و وجود نداره جذابتر و خوشتیپ تر از آریا
دارای دیدگاه Mar 20, 2023 توسط بی نام
چرا کـص و شر داری میگی؟
پاسخ داده شده دسامبر 26, 2020 توسط شهراماحمدی
این که این قضیه راست یا دروغه بماند اینکه یه عده فحش میپنن میخوان چی رو ثابتکنن آدمها * درستی هستن اشتباه کردی دیگه نکن ما که نیومدین تو این دنیا اشتباه نکنیم شوهر خواهرت فقط باید دورت میکرد نیاید تو رو میزد وایادم اشرفیه تمام
پاسخ داده شده دسامبر 26, 2020 توسط mohammad ali حرفه ای (12,540 امتیاز)
با سلام
روی اول صحبت هام به دوستانی هست که به این خانم نا سزا می گویند. به جای اینکه شما به آن پناه و راه راست را نشانش بدهید اینجوری با کارتان هم ایشان را تخریب میکنید و هم برای آن معضلات دیگری هم به وجود میاورید .
اما شما سرکار خانم
به حرحال اشتباهی هست که پیش امده و در سن شما این فشار ها طبیعی هست اما این توجیهی برای کارتان نیست.
شما مقداری از این بحث بگذارید بگذره و توبه کنید و با توجه به گفته های خودتان شوهر خواهرتان انسانی متین و منطقی هستند و در فرصتی مناسب دلیل خودتان را بهش توضیح دهید و از اینکه توبه کردید و از این کار بسیار پشیمانید او را آگاه کنید. و در زندگی دیگر هیچ وقت حیا و عفت خودتان را به خاطر جبران کاری برای شخصی خرج نکنید.
دقت کنید برای هیچ کاری یعنی هیچ چیزی داخل دنیا ارزش از دست رفتن حیا و عفت شما را ندارد مگر همسرتان که از راه حلال باشد که در آن جا شما حیا و عفت خود را که از دست نمیدهید بلکه به آن افزوده هم خواهد شد.
نیازی هم نیست که به جز شما و شوهر خواهرتان از این مسئله کسی دیگری هم باخبر بشود در اوج ارامش و با کمال خونسردی پشیمانی خودتان را بهش ابراز کنید اما دلیل تراشی و دلیل برای خودتان نسازید چه بسا که ممکن هست نتیجه عکس دهد. صادقانه و با توکل بر خدا پیش بروید و خداوند شما را یاری خواهند کرد و واقعا اگر از  ته دلتان توبه کرده باشید و پشیمان باشید همه چیز درست خواهد شد.
موفق و پیروز باشید
دارای دیدگاه دسامبر 26, 2020 توسط rahai حرفه ای (3,560 امتیاز)
مثلا اینام بهشون نگن کاراشون اشتباه بوده
خود این خانوم متوجه اشتباهتشون نمیشن؟؟؟؟
پاسخ داده شده فوریه 24, 2022 توسط شـــقــایــقـ
من دختر 18 ساله ام وقتی حرفاتو خوندم بدنم یخ زد
نمیدونم چطور دلت اومده
هر شرایطی هم ک بوده باشه نباید چنین کاری کرد
اگ چنبن شرایطی باعث میشد همه دست ب چنین کاری بزنن جامعه پر فساد میشد
الانم با خودت فک کن ببین اگر شوهر خواهرت اون سیلی بهت نمیزد بازم پشیمون بودی؟
اگ اون همراهیت میکرد زندگی خواهر بدبختت بهم میخوره پشیمون بودی؟
درسته شوهر خواهرت خیلی بهت لطف کرده ولی اصن درست نیست این مدلی در موردش اصلن تعریف کنی ت
چون اون صاحب داره صاحبشم خواهرت
توبه کن و تا اخرین روز عمرت از خدا طلب بخشش کن
این کاری ک تو کردی ب خودت ک ضربه زد هیچ
ب خواهرتم ضربه زد
شاید شوهر خواهرت پیشش نگه
ولی مطمئن باش عزت و احترام خواهرتم پیشش پایین اومده
این کارت خیانت ب خواهرته
خواهری ک تو سختیات پشتت بوده..
پاسخ داده شده مارس 27, 2022 توسط Mahdi
داستانت خیلی قوی نبود،میتونی بهتر کار کنی روی نویسندگیت.
دارای دیدگاه سپتامبر 22, 2022 توسط بی نام
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,793 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 2,032 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...