مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عاشق دختری 15 ساله شدم

375 بازدید
سوال شده اوت 12, 2020 در قبل از ازدواج توسط علی
سلام پسری 13 ساله هستم که خیلی وقته عاشق یه دختر 15 ساله توی پارکمون هستم نمیدونم چطوری حسمو بش بگم ولی ایدی تلگرامشو از خواهرم گرفتم و رفتم توی تلگرام باش حرف زدم طوری که منو نمیشناخت هزارتا بهنوه در اوردم و اینا که ایدیتو از کجا اوردم و ..... باهم خیلی حرف زدیم درباره همه چیز خیلی دختر خوبی بود ولی یروز گفت که دیگه میخاد از تلگرام بره و خداحافظی کرد و رفت و دیگه انلاین نشد حالا موندم چطوری بش بگم که چه حسی بهت دارم و من همون بودم؟همش تو فکرشم شبا خوابم نمیبره یا خوابشو میبینم بهتره فراموشش کنم و اگه اره چطوری؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 12, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما آقا علی

احساساتی که داری قابل احترام هست اما دوست عزیز دقت کن که شما تنها 13 سال داری و وارد شدن به این روابط می تواند برای شما آسیب های زیادی را به همراه داشته باشد در کناراینکه تمرکز  زیادی را از شما می گیرد و می تواند باعث شود که تمرکز شما از مسیر اصلی زندگیتان خارج شود .

بیان احساس و حتی معرفی خودتان و مدتی صحبت نمی تواند به هیچ یک از شما در یان سن کمکی کند چون از نظر سنی و رشدی شرایط وارد شدن به یک رابطه هدفمند را ندارید و نیاز است در کنار احترام به احساسات خودتان اجازه بدهید در آینده در شرایط رشدی بالاتر در مورد این روابط و احساسات تصمیم گیری کنید .
دارای دیدگاه اوت 12, 2020 توسط علی
سلام بله حرفتون رو درک میکنم ولی خب چطور فراموش کنم؟ میدونم اشتباهه
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,373 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 571 بازدید
1 پاسخ 417 بازدید
6 پاسخ 1,921 بازدید
1 پاسخ 256 بازدید
...