مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

وابستگی ایجاد شده

372 بازدید
سوال شده فوریه 5, 2018 در مشاوره رایگان فردی توسط مریم تنها
سلام بنده چند ماه قبل با آقایی آشنا شدم که ایشون یه مشکلی داشت و اومد با من درد و دل کرد و منم واسه کمک بهش کنارش موندم و تنهاش نذاشتم والبته رسمی نه دوستی تا اینکه حالش کم کم خوب شد خیلی از من تشکر کرد و به بهونه های مختلف برای من هدیه میخرید و شبها پیام میداد و ... که نمیدونم و هیچوقت نفهمیدم به من علاقه داشت یا صرف جبران بود.تا اینکه چند ماهی که گذشت من کم کم بهش علاقه مند شدم و اون وقتی حالش خوب شد منو فراموش کرد دوست دارم بهش بگم خیلی بی انصاف بود که بعد از خوب شدنش منو ول کرد میترسم بذاره به حساب منت گذاتشن واسه کمکایی که بهش کردم.چطوری بهش علاقمو بفهمونم ؟ اصلا در این مورد باهاش حرف بزنم یا بذارم احساسم تو دلم بمونه؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 5, 2018 توسط غزل
به این فکر کن که هدفت از گفتن چیه بعد از اینکه اون موضوع را فهمید چی میشه میخوای به کجا برسی؟
دارای دیدگاه فوریه 5, 2018 توسط مریم تنها
خودمم نمیدونم نمیخوام به جایی برسه فقط احساس میکنم یه حرفایی رو دلم سنگینی میکنه ازش گله دارم دوس دارم خالی شم
دارای دیدگاه فوریه 5, 2018 توسط غزل
خودتونم میگید ایشون حالش بد بود و شما صرف کمک کنارشون بودین و نه عشق و محبت.خب ایشونم قدردان و بعد از بهبودیشون ازتون تقدیر کرده و الان نیازی ندیده رابطه داشته باشه خب شما عشق که نه دچار خلا عاطفی شدید و این ارتباط رو علاقه تلقی و واسته شدین.الان این ارتباط نیست در این حالت فرو رفتین.معمولا ارتباط دو جنس مخالف منجر به همینه و بیشترین ضربه رو به دختر میزنه واحساساتتون جریحه دار میشه.به هر حال توجه داشته باشید میتونید با بهانه ای دوباره محک و نزدیک بشید و حس ایشون رو بسنجید اگه دیدید تمایل و حسی بود با ایشون مطرح کنید و لاغیر
دارای دیدگاه مارس 21, 2020 توسط بی نام
بنظرم اینکارو نکنید  خودتونو کوچک نکنید
پاسخ داده شده فوریه 5, 2018 توسط راهنما
سلام خودتون میگشید برای مشکلش به شما رجوع کرده و در همین حین برای شما به پاس زحماتتان کادو گرفته پس دلیلی بر بی انصافیش نیست و این شما هستید که از ابتدا باید حریم دوستیتون رو میشناختین و اگر الان هم رفته دقیقا از اول هم هدفیش کمک از شما بوده نه چیز دگیه ولی در نهایت شما باید تشخیص بدی.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,723 پاسخ

29,308 دیدگاه

2,860 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 376 بازدید
2 پاسخ 203 بازدید
سوال شده فوریه 26, 2018 در قبل از ازدواج توسط فاطمه
1 پاسخ 304 بازدید
1 پاسخ 469 بازدید
2 پاسخ 472 بازدید
سوال شده فوریه 9, 2018 در قبل از ازدواج توسط منا جان
3 پاسخ 1,526 بازدید
سوال شده فوریه 3, 2018 در دوستی یا نامزدی توسط عرفان
3 پاسخ 221 بازدید
1 پاسخ 320 بازدید
...