مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

کسی یک عمر مثل برادرم بوده حالا میگه دوسم داره

229 بازدید
سوال شده اوت 14, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
با سلام من ۱۹سالمه و دخترم
منو پسر خالم یک جورایی با هم بزرگ شدیم بچگیامون همبازی هم بودیم و به یک دلایلی تابستونا همیشه با هم خونه مادربزرگمون بودیم
من اونو مثل برادرم میدونستم تا یکماه پیش که اومد چندتا دفتر بهم داد گفت اینا رو بخونی اونارو از سن ۱۶سالگی شروع کرذه بود به نوشتن توش شعر و خاظرات و جمله های عاشقانه بود من نمیدونم چکارکنم من یک عمر اونو مثل برادرم میدونستم البته من خیلی دوسس دارم و نسبت به پسرا دیگه خیلی بهتره و تا حالا با اینکه خیلی باهم بودیم ولی تو موضوعی اختلاف پیدا نکردیم حالا من موندم چی بهش جپاب بدم گفته همین روزای که بیاد خاستگاری من نمیدونم چی بهش بگم
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 17, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که با موضوع جدیدی مواجهه شده ای و این مسیر برایت سردرگمی ایجاد کرده است سعی کن که ارامش بیشتری داشته باشی و به خودت فرصت بیشتری برای تصمیم گیری بدهید تا بتوانی در کنار داشتن احساسات به شرایط و معیارهای خودت برای ازدواج و دیدگاها و توقعات او بیشتر توجه کنی تا بتوانید در یک مسیر شناخت برای ازدواج هردوی شما تصمیم گیری بهتری داشته باشید .

شما در دوران کودکی و نوجوانی قرار داشته اید و توجه نکردن به موضوع ازدواج یک امر طبیعی هست اما نیاز هست که شما با شرایط فعلی و متناسب با سن فعلیتان و درخواس ازدواجی که این آقا از شما داشته اند  در زمانی که به صورت رسمی اقدام کردند تصمیم گیری کنید و سعی کنید از تصمیمات هیجانی خوداری کنید.

در این مسیر شناخت یکدیگر ، و مشورت با خانواده و مشاوره پیش از ازدواج می تواند به هردوی شما جهت تصمیم گیری کمک زیادی کند.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,946 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 699 بازدید
1 پاسخ 68 بازدید
سوال شده دسامبر 25, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط زینب
2 پاسخ 438 بازدید
...