مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17سالمه لطفا هرکس میتونه راهنماییم کنه

162 بازدید
سوال شده اوت 15, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط یسنا ممتاز (120 امتیاز)
ویرایش شده اوت 15, 2020 توسط یسنا
سلام من خیلی وقت پیش با پسری دوست شدم (ساده)بعد اون طرف عاشق دوستم شد ورل زدن و بعد مدتها باهم کات کردن اون پسر اومد دایرکت منو به من گف که رل بزنیم اما من قبول نکردم وتا اینکه گفت دوست صمیمی تر ازرل من دختر ساده ای هستم زود گول میخورم.اون پسره شمارمو از قبل داشت الان میگه بیا... چت انجام بدیم من قبول نکردم منو وادار به این کار کردالان هم سخت پشیمونم ومیترسم برام اتفاقی پیش بیاد اون پسر دیشب با من به زور اجبار اون کار ناپسند رو کردم ولی امشب همش میگفت سرم درد میکنه حالت تهوع دارم بیرونم بعدم اومد خونه درحد۵دقیقه چت کردیم وگف سردردم برم
هفته دیگه میخواد بره سربازی ونیست یکماه سربازیه اموزشیشه  من واقعا فکر میکنم داره ازم سواستفاده میکنه تا انتقام دوستمو ازم بگیره

لطفا بدون بی احترامی جواب بدین هرکسی تونست



چیکارکنم از طرفی به برادرم قول دادم دختر خوبی باشم چون مهربونه باهم وبهم اعتماد داره گوشی برام خرید گف استفاده درست اما من به خلاف کشیده شدم
چیکار کنم
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 15, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

با توجه به توضیحات شما به نظر می رسد که در سن نوجوانی قرار دارید ببین عزیزم گول زدنی وجود ندارد شما تنها در آن زمان بر اساس احساسات دیگری که دارید آسیب های اینگونه روابط را نادیده می گیرید و خودتان انتخاب می کنید که وارد اینگونه روابط بدون هدف و آسیب زا شوید .

شماها در سن حساسی قرار دارید که گرایش به جنس مخالف بیشتر می شود و بیشتر تصمیم گیری ها در سن شماها هیجانی و بر مبنای خیالپردازی می باشد .

بهتر است سعی کنی در کنار احترامی که برای خودت قائل هستی به خودت فرصت بدهی تا در آینده در شرایط سنی بهتر بر مبنای شناخت برای یک ارتباط هدفمند تصمیم گیری کنی در زمان فعلی حتی بیان هدف ازدواج درست نیست چون هیچ یک از شما شرایط ازدواج را از نظر سنی ،ر شدی و اجتماعی و اقتصادی ندارید .

بهتر است در احترام از این رابطه خارج شوید و سعی کنی که بر دیگر علایقتان تمرکز داشته باشید تا بتوانید میزان تمرکز خود را بر این روابط کاهش بدهید .

زمانی که انسان متوجه اشتباه بودن مسیر خود می شود نیاز است که مسیر را بدون سرزنش کردن خود تغییر بدهد و مسیر بهتری را انتخاب کند.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,804 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 127 بازدید
1 پاسخ 137 بازدید
...