مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دست زدن به اندام جنسی.

256 بازدید
سوال شده اوت 15, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط مامان نگران
سلام.ممنون از زحماتتون.من یه پسر دوسال و نیمه دارم.خیلی به الت تناسلیش دست میزنه.و همیشه دستشه و مث اسباب بازی شده براش.اصلا تمایلی به پوشیدن شلوار نداره.همیشه شلوارشو در میاره و دراز میکشه با الت تناسلیش ور میره.خیلی سعی میکنم که حواسشو پرت کنم دائمأ دارم باهاش بازی میکنم که یادش بره ولی یدفه وسط بازی دوباره میره سراغش.خیلی هم با گوشش ور میره دائم داره گوشش رو میکشه.بهش میگم این کارو نکن گوشات بزرگ میشه دودقیقه خوبه بعدش دوباره شروع میکنه.این دوتا کارش خیلی اذیتم میکنه.باباشم که از سرکار میاد پسرم میره گوش باباشو میگیره و باهاش بازی میکنه گوش باباشو میکشه نیشگون میگیره.اصلا قفلی زده روی گوش..خستمون کرده دیگه.پسر خیلی خوبیه درطول روز بازی میکنیم قصه میگیم شعر میخونیم اما این دوتا حرکتش منو عذاب میده.چیکار باید بکنم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 15, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که این رفتار برای شما می تواند احساسات ناخوشایندی را ایجاد می کند اما عزیزم دقت داشته باش که بهتر است در این مسیر سعی کنید خودتان به حریم های خصوصی هم احترام بگذارید و سعی کنید که برای لباس عوض کردن و یا دوش گرفتن نیز بدون لباس جلوی او نروید و از او بخواهید که لباس زیرش را که پوشید شما را صدا کند .

دقت کنید که این رفتارهای او کنجکاوی می باشد و معنای جنسی نداردو پس بهتر است به رفتارهای او به اندازه سنش معنا دهی کنید و سعی کنید که به او بیان کنید که این اندام ها خصوصی هست و نباید دیگران آن را ببینند .

اگر مسیر آموزش دستشویی رفتن را شروع نکرده اید می توانید از این مسیر استفاده کنید .

در مورد گوش نیز بهتر است بدون تنبیه بدنی او سعی کنید سعی کنید دست او را جدا کنید و بیان کنید که این کار او باعث می شود که  شما دردتان بگیرد .

سعی کنید که شرایط منزل را برای او به گونه ای ایجاد کنید که به علایقش توجه شود و محیط جذاب تری ایجاد کند که او بتواند تمرکز خود را از این موضوعات خارج کند و به چیزهای دیگری که احساس لذت ایجاد می کند ببرد .

به مرور با رفتار مناسب و برخوردهای مناسب این کنجکاوی و رفتار کاهش می یابد و می توانید شرایط بهتری را تجربه کنید .

بهتر است از بازی هایی چون خمیز بازی یا شن بازی نیز استفاده کنید تا حس لامسه او در مسیر بهتری تجربه شود.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,054 سوال

27,809 پاسخ

29,372 دیدگاه

2,810 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 525 بازدید
0 پاسخ 124 بازدید
1 پاسخ 178 بازدید
سوال شده Mar 5, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط مطهره خسروی مقدم‌
4 پاسخ 577 بازدید
1 پاسخ 41 بازدید
4 پاسخ 83 بازدید
1 پاسخ 682 بازدید
1 پاسخ 262 بازدید
...