مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

همسری که تو مهمونی اقوامش منو نمیبره و از وقتی بچم به دنیا اومده میگه منو نمیبینی

415 بازدید
سوال شده اوت 16, 2020 در زوج درمانی توسط بی نام
من با شوهرم مشکل دارم یکیش اینه که یه بچه * هفت ماهه دارم و از وقتی بمن بدنیا اومد دو سه دفعه گفته به اون بچه بگو برات شوهر هم باشه یا مثلا میگه من گوه زیادی میخورن میام خونه یا میگه خاک بر سر من که منو به اندازه همون فینگیلی نمیخوای خودش خیلی با بچه بازی میکنه و یکسره براش چیزی میخوره و اسباب بازی برا منم اون اوایل که زایمان کردم برا بهانه گیری هام خیلی کادو میخرید حالا رابطمون نسبت به قبل کم شده ولی نه در اون حد که اون میگه حتی بهش پیامک میدم که امشب دو نفرش میکنیم میگه فقط حرف میزنی بعدم تو مهمونیای فک و فامیل خودش زیاد منو نمیبره قبل ازدواجم نمیبرد اونقدر یا اگه مهمونی از فامیلای من باشه می پرسه میخوای من بیام انگار مثلا مایه خجالت اگه باشه ولی خدایی ازشون سر تره ولی اینکه میگه منو نمی بینی اذیتم میکنه چون اهل گردش شبانه و اینکه بده شبا بیرون نبود الان میره میترسم یکی قاپشو بدزده بهرام دیوونم کرده دعوامون شده ولی تو دعوا فقط خودشو میزنه حتی سرشم زده به لبه تخت بخیه خورده ولی هیچی چرا باید فکر کنه بچه جاشو گرفته؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 16, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

این رفتارهایی که شما از همسرتان بیان می کنید نیاز به بررسی دقیق دارد خودزنی ایشان ، اینکه فکر می کند کودکتان قرار است جای او را بگیرد ، نبردن به مهمانی و یا اجازه گرفتن برای حضور در مهمانی ، نوع تعاملی که دارند و بجای صحبت از خودزنی و فحش و یا توهین استفاده می کنند و...همه این موارد می تواند نشان از شرایط روحی و افکار نامناسب همسرتان باشد در کنار نداشتن عزت نفس لازم و همچنین نداشتن راحل های حل مسئله تا بتوانند مشکلات خود را از مسیر سازنده تری برطرف کنند.

در این مسیر نیاز است که شما و همسرتان وارد پروسه زوج درمانی شوید تا بتوانیم با بررسی شرایط هردوی شما در این مسیر به بهبود زندگی مشترکتان کمک کنیم دقت داشته باشید که بهتر است از هرگونه تشخیص گذاری ، برچسب زدن ، توهین و یا به دنبال مقصر بودن برای راضی کردن ایشان برای مشاوره خوداری کنید بلکه بیان کنید که ایشان و زندگی مشترکتان را دوست دارید و می خواهید در این مسیر با همراهی هم از یک متخصص کمک بگیرید .

تا زمانی که با خود همسرتان صحبت نکنیم و افکار و احساسات و سبک شخصیتی ایشان را بررسی نکنیم و همچنین همین موراد برای شما بررسی نشود و تعامل بین شما نیز مورد بررسی قرار نگیرد نمی توانیم نظر دقیقی بیان کنیم و یا راحل کی بدهیم که این مشکلات تمام شود .

اما بهتر است در کنار داشتن فرزند که نیاز به وقت و توجه دارد شما به نیازها * خودتان و همسرتان نیز توجه بیشتری کنیدو سعی کنید که در زمان عصبانیت از ادامه بحث خوداری کنید تا ایشان به شما و یا خودشان آسیبی وارد نکنند.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354790
دارای دیدگاه اوت 16, 2020 توسط بی نام
بعضی اوقات خودش انقد میزنه قرمز میشه میگم بیا منو بزن خودتو اونجوری نکن بخدا راضیم منو بزنه ولی خودشو نه اصلا از فرمون خارج میشه همون دفعه که سرشو زخم کرد تا صبح هم من گریه کردم هم بچه دلم میخواد بعضی وقتا همون موقع منم خودمو بزنم میگم وحشی چرا فک میکنی من بچه رو بهت ترجیح میدم؟؟
میگه از حرفات از رفتارات میگه قبلا میومدی کنارم مینشستی لوندی میکردی از وقتی بچه اومده... نمیخوام شکاک باشم ولی جدیدا خیلی میره بیرون شبا مخصوصا اهل خیانت نی ولی خوب منم زنم حس زنونم هست و روش غیرت دارم نمیخوام از دستش بدم جدیدا براش غذا گرم میکنم میگم بخور میگه اینم یه رفتارت میگم یعنی چی؟ میگه چون از وقتی بچه اومده دیگه دو نفره غذا نمیخوریم خودتو بچه با هم یه طرف منِ بی ناموسم یه طرف میگم کنارت میشینم میگه مصنوعی نمیخوام تو سکس هم طولش میده منو یجوری بین دستاش قفل میکنه انگار میخوام فرار کنم میگم روانی اروم باش بزار بچرخم بغلت کنم فرار که نمیکنم میگه باز الان میری انگار ولع داره با هم باشیم ولی از رفتارای من و رسیدگیم به بچه ....
دارای دیدگاه اوت 16, 2020 توسط بی نام
به من ولی تا حالا حتی کوچک ترین فحشی نداده هیچی ولی عصبی میشه به خودش حرفایی میگه ‌که شرمم میاد بگم مثلا به خودش میگه جاکش میگه حمال میگه بی ناموس میگه سگ پدر و... اخه تحصیل کرده است و اینجوری به خودش فحش میده
دارای دیدگاه اوت 16, 2020 توسط مهسا
جان اون شوهر نداشته ات كم بباف! اخه چقد ميخاي مردم رو اسكل كني؟ الان بچه هم به داستانات اضافه شد
دارای دیدگاه اوت 17, 2020 توسط بی نام
مهساجان از کجامیدونی که این خانم هستن که کل اون مشکلات دیگه رو هم بیان کردن؟واقعا میشناسیش که فکر میکنی همونه عزیزم؟شاید واقعا شخص دیگری هست که مشکل داره و میخاد حلش کنه
دارای دیدگاه اوت 17, 2020 توسط مهسا
عزيزم اگه يكم دقت كني به طرز نوشتنشون،جملاتشون،مدل حرف زدن و خيليي چيزاي ديگه.متوجه ميشي.همه موضوع هاش هم شبيه همه و يه موضوع هايي رو مطرح ميكنه كه واقعا نميشه بهشون گفت مشكل،يني شايد ارزوي خيلي ها باشه ولي اين خانم بهشون ميگه مشكل. من مطمعنم همشون يه نفره.
و علاقه ي خاصي داره جزييات و خصوصي هاي زندگي رو بگه.
دارای دیدگاه اوت 17, 2020 توسط بی نام
خب فرضا همشون  یه نفر باشن،دلیلش چیه برای اینکار؟؟وقت اضافی برا تایپ داره؟
دارای دیدگاه اوت 17, 2020 توسط مهسا
به نظرم همه جا،آدم هاي مريضي وجود داره.مثلا توي فضاي مجازي ميبيني يكي واقعا دختره اما با اسم پسر مياد؟ اينم يه مدل اونجوريه تقريبا.حتما حس خوب ميگيره با اين كارش.كه مردم رو سركار بزاره.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,690 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 319 بازدید
سوال شده می 29, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
8 پاسخ 2,004 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 284 بازدید
...