مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ب جا اوردن قضا نماز

153 بازدید
سوال شده اوت 18, 2020 در مشاوره مذهبی توسط دختر پشیمان
سلام من دختری ببست ساله ام ک از سن تکلیف نمازمو نخوندم ن اینکه اعتقاد نداشتم ن برعکس از نظر اعتقادی  و پوششی پایبندم  خسته شدم از اینکه نماز نخوندم خیلی پشیمونم خیلی از خدا خجالت میکشم چجور بنده ای بودم ک عبادتش نکردم من از تنبلیم بود ک نماز نخوندم حالا میخام هیچ وقت رهاش نکنم بهم کمک کنید چجوری نمازمو یازده سال قضا کنم چجوری شونم سنگینی میکنه میترسم چون تنبلم با قضا هاش باز خسته شم و رها کنم نمازمو بهم کمک کنید توروخدا پشیمونم ینی خدا قبولم میکنع چجوری بمیرم درحالی ک یازده سال نخوندم چجوری جواب خدای مهربون روبدم ❤❤❤❤❤
4 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 18, 2020 توسط بی نام
سلم منم همینطورم ای کاش کسی کمک کنه

منم تنبلم یکم که میخونم ول میکنم با اینکه اعتقاد دارم :(
پاسخ داده شده اوت 18, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

بهتر است بجای سرزنش کردن خودت سعی کنی که با دریافت اطلاعات لازم و درست از مرجع تقلید در این مسیر برای رسیدن به هدفی که می خواهی تلاش کنی .

در این مسیر بهتر است با دفاتر یکی از مراجعه تقلید تماس بگیری تا در این زمینه برای نمازهای خوانده نشده شما را راهنمایی کنند.
پاسخ داده شده مارس 1, 2021 توسط بی نام
سلام بهتره که برای خود اول مرجع تقلید انتخاب کنید بعد به دفتر مرجع زنگ بزنید و نظر اونا رو مد نظر بگیرید
پاسخ داده شده مارس 1, 2021 توسط mohammad ali حرفه ای (12,540 امتیاز)
با سلام
با توجه به درسه دینی که خوندم و شناخت کاملی که از خداوند دارم به این نتیجه رسیدم که خدا هر چیزی را با توبه میبخشه الا ناامیدی از درگاهش و حق ناس.
شما سرکار خانم از درگاه خدا ناامید نشید و همین که نیت کردید که جبران کنید و پشیمان هستید شک نکنید که برای خداون  کافیه و کم کم باید جبران کنید از این نمیخواد اصلا بترسید.
من خودم هم مثل شما اینجوری بودم و اومدم که برنامه ریزی بلند مدت برای خودم چیدم که اول تمام سعی خودم رو بکنم که نماز های الانم را سروقت و بدون تاخیر بخونم و نذارم قضا بشه، سپس یه دفتر چه کوچک داشتم که برنامه ریزی کرده بودم و همراه نماز های یومیه خودم به جای مستحبات، نماز های قضام رو میخوندم مثلا نماز صبح که میخوندم 2 رکعت هم بعدش نماز به نیت قضا میخوندم، خیلی به خودم فشار اصلا نمیاوردم که بخوام زده بشم مثلا نماز ظهر و عصر که 8 رکعت بود را یک هفته برنامه ریزی کرده بودم که بعد از نماز یک هفته 4 رکعت نماز عصر نیت قضا میکردم و یک هفته نماز ظهر و مغرب و عشا هم همینجوری و داخل دفترچه ایی که داشتم تیک میزدم.
این را دقت کنید که اگر یک بارگی تصمیم گرفتید که بخایید در کوتاه مدت جبران کنید خسته میشید و امکان داره که کلا زده بشید و همون نماز خودتون هم نخونید. شما سعی خودتون رو بکنید و خداوند شاهد بر ما هست و میدونه که چقدر زحمت میکشید
امیدوارم که موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,271 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 206 بازدید
سوال شده فوریه 7, 2022 در مشاوره مذهبی توسط ...
4 پاسخ 336 بازدید
سوال شده دسامبر 5, 2017 در مشاوره مذهبی توسط محبوبه
2 پاسخ 380 بازدید
سوال شده فوریه 2, 2018 در مشاوره مذهبی توسط فاطی
1 پاسخ 319 بازدید
0 پاسخ 89 بازدید
1 پاسخ 76 بازدید
سوال شده نوامبر 8, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
5 پاسخ 476 بازدید
1 پاسخ 69 بازدید
سوال شده اوت 18, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...