مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رابطه سرد قبل از ازدواج

298 بازدید
سوال شده اوت 20, 2020 در قبل از ازدواج توسط Ss
باز کردن از نو سپتامبر 9, 2020
سلام من ۱۷ سالمه و مدت ۳ ساله با پسر خالم که ۲۱ سالشه دوستم اوایل بهش حسی نداشتم و فقط اون باهام خوب بود ولی بعد از مدتی فهمیدم که عاشقش شدم وبهش خیلی عادت کردم و باهاش ربطه ام داشتم ولی کامل نه الان ‌.
الان رابطمون سرد شده دیگه مثل قبل نیس اون سر هر موضوعی قهر و دعوا راه می ندازه و می ره و هیچ وقت هم حتی اگر رفتارشم اشتباه باشه برای معذرت خواهی جلو نمیاد درحالی که قبلا این طور نبود و من همیشه باید پا پیش بزارم حتی اگر مقصر نباشم باید معذرت خواهی کنم من دوسش دارم و هرکاری حاضرم براش انجام بدم که حالش خوب باشه ولی همش ازش سردی می بینم دلیل این سردی می تونه به خاطر طولانی بودن مدت دوستیمون باشه؟؟؟؟؟ اگر نه چه دلیلی می تونه داشته باشه
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 20, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

شماها در سن های14 و 18 سالگی وارد یک ارتباط شده اید یعنی در اوج نوجوانی و گرایش به جنی مخالف و اینکه در این سن با داشتن روابط عاطفی و توجه و داشتن رابطه جنسی به یک دیگر وابسته شوید یک امر طبیعی هست چون در این سن بیشترین توجه به جنس مخالف و گرایشات جنسی وحود دارد .

دقت داشته باش عزیزم که وارد شدن به این روابط برای شما می تواند آسیب های زیادی را ایجاد کند هم ایجاد وابستگی کند و سالها شما را در یک رابطه بدون هدف مشخص و بدون دانستن آینده نگهدار و هم اینکه شما رفتارهای پر خطری چون رابطه جنسی داشته باشید در کنار اینکه تمرکز شما را از دیگر علایق و مسیر رشید زندگیتان دور می کند .

بهتر است در کنار احترامی که برای احساسات خودت و ایشان قائل هستی تصمیم گیری در مورد ازدواج را به آینده وگذار کنید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید .

در مورد پس رخالیتان نیز بهتر است باهم صحبت کنید و اگر هدف مشخصی برای زمان فعلی رابطه ندارید با خیالپردازی آینده پیش نروید و در این مسیر با تعامل باهم تصمیم گیری کنید.
دارای دیدگاه اوت 21, 2020 توسط Ss
اون حدود دوسال پیش سر یه حادثه ای یکی از انگشتاش قطع شد و یه بیماری های کوچیکی هم داره که به نظر من مهم نیس ولی خودش اذیت می شه و همش می گه که حوصله ندارم و از زندگی خستم و من همه جام مشکل داره و از زندگی نا امیده چطوری می تونم کمکش کنم واقعا خیلی نگرانشم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,377 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 222 بازدید
1 پاسخ 148 بازدید
سوال شده مارس 23, 2020 در قبل از ازدواج توسط مهسا
1 پاسخ 83 بازدید
2 پاسخ 425 بازدید
1 پاسخ 99 بازدید
سوال شده اوت 5, 2019 در قبل از ازدواج توسط بی نام
...