مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دروغگویی و خرج نکردن شوهر

137 بازدید
سوال شده اوت 22, 2020 در زوج درمانی توسط نرگس
ویرایش شده اوت 22, 2020
با سلام
چند وقت دیگه قراره بچم بدنیا بیادبرای همین رفتم و پس اندازم را از بانک بیرون آوردم چون شوهرم میگه نمی خواد خودش خرج کنه چون من می خوام تو بیمارستان خصوصی زایمان کنم و اون مخالفه. بعد امروز که حقوقم رو دادن متوجه شدم 200 هزار کمه و متوجه شدم همین امروز از دستگاه خود پرداز برداشت شده و کارت من خونه بود. ..حالا هر چقدر به شوهرم میگم تو برداشتی انکار می کنه منم تصمیم گرفتم برم شکایت کنم ببینم کی برداشته هر چند مطمئنم کار خودشه. ولی روال کار را نمی دونم برای شکایت. 200 تومن شاید پول زیادی نباشه ولی جند وقت پیش من حتی پول ویزیت دکتر هم نداشتم و شوهرم هم نمی دونم داشت یا نه نداد و نتونستم برم دکتر. اینم بگم وضع شوهرم خوبه ولی برای من و بچه ها خرج نمی کنه و بیشتر سرمایه گذاری می کنه .من هم چون اعتقادات مذهبی داشتم دلم نیومد بچه را سقط کنم ولی انگار بود یا نبودش برای شوهرم مهم نیست می خوام پیشنهاد بدم یه مدت حدود یکسال بعد بدنیا آمدن بچه جدا از هم زندگی کنیم چون واقعا از اخلاق بدش که رو بچه ها هم تاثیر میذاره خسته شدم
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 22, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک می باشد که شما یک سری نیازها و توقعات از همسرتان دارید که مایل هستید ایشان به آن توجه داشته باشند اما دقت کنید که با شکایت کردن از ایشان و یا اینکه به مدت یک سال جدا زندگی کنید این مشکلات شما و همسرتان بر طرف نمی شود و تنها یک راه فرار می باشد .

شما می توانید به بانک مورد نظرتان مراجعه کنید و رسید برداشت های پول را دریافت کنید اما اینکه ثابت شود همسرتان برداشته اند باعث می شود که چه تصمیم گیری داشته باشید این موضوع اهمیت دارد ؟

در کنار این موارد دقت کنید که بهتر است با همسرتان در مورد نیازها و خواسته ها و توقعاتی که از ایشان دارید صحبت کنید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید و هردوی شما برای بررسی دقیق و تصمیم گیری بهتر نیاز است که به زوج درمانگر مراجعه داشته باشید تا بتوانیم با بررسی نوع تعامل ، سبک شخصیتی و رفتاری و ... در این مسیر به هردوی شما جهت تصمیم گیری کمک کنیم.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354762
دارای دیدگاه اوت 22, 2020 توسط بی نام
ممنون از پاسخگویی
ببینید من می خوام بدونم چه کسی پول رو برداشته. ..و مطمئن هستم شوهرم برداشته ولی شوهرم چون می دونه من با این وضع حاملگیم نمی تونم دنبال کار ها برم قبول نمی کنه. ..خب اگه مدرک دستم باشه لااقل خیالم راحت میشه و شناختم بهش بیشتر میشه
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,632 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 86 بازدید
سوال شده ژوئن 18, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
4 پاسخ 486 بازدید
1 پاسخ 218 بازدید
سوال شده سپتامبر 18, 2020 در قبل از ازدواج توسط داناهوش
3 پاسخ 174 بازدید
3 پاسخ 166 بازدید
1 پاسخ 113 بازدید
0 پاسخ 54 بازدید
سوال شده ژان 20, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
2 پاسخ 411 بازدید
...