مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چیکار کنم عصبی نشم؟

112 بازدید
سوال شده سپتامبر 2, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط سارا
سلام خسته نباشید
من دختری 16ساله هستم،عصبی هستم با کوچیک ترین چیزی عصبانی میشم،حتی با دوست پسرم همیشه بحث میکنم و هرچیزی ک اون میگه زودی عصبانی میشم،لطفا راهنمایی کنید ک چجوری ارامش خودمو حفظ کنم،زودی عصبانی نشم و دوست پسرمو بیشتر جذب خودم کنم
2 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 3, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مورد افکار و احساساتی که شما تجربه می کنید اهمیت زیادی دارد و می تواند در ارتباطات شما و واکنشی و رفتاری که با دیگران دارید تاثیر زیادی داشته باشد .

بهتر است قبل از هرگونه پاسخ به هر فردی به خودتان فرصت بدهید با این فرصت که می تواند حتی با شمارش معکوس باشد می توانید با فکر کردن به اینکه الان از چه حرفی و یا رفتار و ... ناراحت شده اید و این صحبت و یا عمل برای شما چه معنایی می دهد و چه احساساتی را به دنبال دارد به خودتان فرصت شناخت بیشتر بدهید تا بتوانید پاسخ دهی بهتری داشته باشید .

دقت کنید که با پرخاش و یا عصبانیت پاسخ دادن تنها باعث می شود که شما در روابط خود ب مشکلات بیشتری مواجهه شوید و از موضوع اصلی خارج شوید و نتیجه گیری نداشته باشید در صورتی که با پاسخ و سوال پرسیدن در مورد اتفاقی که رخ داده است در احترام متقابل و فرصت برابر برای صحبت و بیان احساسات می توانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید .

در این مسیر برای اینکه بتوانیم به شما بهتر کمک کنیم نیاز است که افکار و احساسات و نوع پرخاشی که دارید مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا بتوان در مسیر مشاوره به شما کمک کرد .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354762
پاسخ داده شده سپتامبر 10, 2020 توسط ترانه
سلام دوست عزیز اینو بدون که عصبانیت و کنترل نکردن خشم در هر صورتی اشتباه هست و خودم بارها و بارها ضرر های جبران ناپذیرشو با چشای خودم دیدم اما در مورد ترکش : اگه بخوایی و واقعا اراده ت رو جمع کنی هر عادتی رو توی ۲۱ روز میتونی عوض یا ترک کنی اینو من واقعا معجزه میدونم و دیدم . ازش استفاده کن اگر هم میدونی خیلی شدیده برای خودت چله بگیر، چله ترک عصبانیت یه دفتر رو بیار و تا چهل روز تاریخ بزن توی این چهل روز سعی کن هر روز به نحوی جلوی عصبانیتت رو بگیری و جلوی اون روز یه تیک بزن بهت قول میدم که خیلی کمکت میکنه حتی اگه به ندرت هم نتونی ترکش کنی اما حتما میتونی تا یه حد قابل قبول و یا بیشتر  کنترل و یا کمش کنی ....با ارزوی بهترین ها
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,510 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 112 بازدید
2 پاسخ 180 بازدید
سوال شده ژان 14, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط مانلی
2 پاسخ 174 بازدید
سوال شده نوامبر 5, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط امیر
0 پاسخ 136 بازدید
سوال شده نوامبر 5, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
3 پاسخ 119 بازدید
سوال شده ژوئیه 17, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط زری
2 پاسخ 205 بازدید
2 پاسخ 260 بازدید
...