مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام.لطفا پاسخ دهید.

169 بازدید
سوال شده سپتامبر 6, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام خسته نباشید.
من دختری ۲۳ ساله هستم.چند ساله با پسری دوستم.و قصد ازدواج داریم.
ما همو دوست داریم.اما یه سری تفاوت ها داریم.این تفاوت ها قابل حل هست؟؟راه حلش چیه؟شما جدایی ما رو توصیه میکنید یا ادامه دادنو؟
من آدم سردی هستم و ایشون گرم.میل جنسی من کمه ولی ایشون به سمت من تمایل دارن.
من گاهی رفتار خوبی نشون نمیدم وقتی میان سمتم ، و اینکار موجب ناراحتی طرف مقابلم میشه.کلا آدمیم که بیشتر دوس دارم مشکلات رو با گفتگو حل کنم تا با آغوش.ایشون وقتی منو بغل میکنن ، اون عکس العمل گرمی که دوست دارن نمیبینن و موجب عصبانیتشون میشه.ما از سن ۱۷ سالگی باهم در ارتباطیم و همه * این سال ها کمابیش این مشکل همراهمون بوده.وقتی منو لمس میکنن من به اندازه کافی تحریک نمیشم و حس رو به ایشون انتقال نمیدم.علتش چیه،؟راه حلش چیه؟؟میشه من تبدیل به یه آدم گرم بشم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 6, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مورد در اول دقت کنید که شماها در سنین نوجوانی وارد یک ارتباط دوستی شده اید و به این امید که در آینده ازدواج می کنید خود را در معرض رفتار و روابط جنسی قرار داده اید و این موضوعی می باشد که نشان می دهد تصمیم گیری در دوران نوجوانی برای روابط دوستی می تواند  آسیب های زیادی را به همراه داشته باشد چون آینده و شرایط ان قابل پیش بینی نیست در کنار اینکه روابط جنسی در این سنین می تواند با احساسات ناخوشایندی همراه شود .

در اول اینکه تصمیم گیری برای ازدواج بهتر است به آینده معکول نشود و اگر در زمان فعلی شرایط ازدواج را دارید بهتر است برای بررسی میزان نیازهای جنسی و نوع تعاملی که باهم دارید و همچنین معیارهایی که برای انتخاب یکدیگر دارید در کنار افکار و دیدگاها و بعدش شخصیتی و... برای مشاوره پیش از ازدواج اقدام کنید تا بتوانیم با مصاحبه بالینی و انجام یک سری تست ها در این زمینه هم نیازهای جنسی شما و شیوه تعاملی و... را بررسی کنیم و در این مورد به شما نظری دقیق بیان کنیم.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354762
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,405 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 93 بازدید
سوال شده نوامبر 5, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط لطفا کمکم کنید :)
1 پاسخ 131 بازدید
1 پاسخ 305 بازدید
سوال شده سپتامبر 7, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 211 بازدید
2 پاسخ 176 بازدید
سوال شده فوریه 2, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 104 بازدید
سوال شده اکتبر 11, 2021 در مشاوره تحصیلی توسط محمد
2 پاسخ 155 بازدید
سوال شده ژان 30, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
...