مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دلیلی برای شاد بودن ندارم و از رفتارهای خانواده ام خسته شدم

246 بازدید
سوال شده سپتامبر 8, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط یه بنده خدا
از خانوادک خسته شدم از رفتارهای غیر منطقی و مسخرشون یه مدت خیلی سعی میکردم مراعات منم ونحمل کنم اما دیگه غیرقابل تحمل نیست همش هرلحظه میترسم که دعوا کنن و چون کم سن هم هستم خیلی این موضوع برام حساس شده باید چه کار کنم ?
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 8, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

به نظر می رسد که درگیری ها و بحث های مداوم خانواده باهم برای شما با فشار روحی زیادی همراه بوده است اما دقت کنید که این موضوع اگر شما بخواهید تمرکز زیادی بر آن داشته باشید می تواند برای شما نیز آسیب زا باشد پس بهتر است سعی کنید رد مشکلات و بحث های آنها وارد نشوید و اجازه بدهید که خود آنها برای مشکلاتشان تصمیم گیری کنند و شما مسیر رشدی خود را سپری کنید .

چون نمی توانید این مشکلات را برطرف کنید و نیاز است خود انها به اشتباه بودن مسیرشان اگاه شوند و تنها با فکر و یا وارد شدن به بحث های انها خودتان اسیب بیشتری می بینید .

شما تنها می توانید بدون قضاوت و یا نظری در مورد بحث های انها در زمان مناسبی در احترام انهاب یان کنید که این درگیری و بحث های مداوم برای شما چه احساساتی را ایجاد کرده است .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,029 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 249 بازدید
سوال شده نوامبر 15, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط اسیرر ممتاز (140 امتیاز)
1 پاسخ 284 بازدید
1 پاسخ 217 بازدید
...