مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

از ازدواج میترسم .... چرا مردا خیانتکارن ؟

235 بازدید
سوال شده سپتامبر 10, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
ویرایش شده سپتامبر 10, 2020
میترسم از ازدواج میترسم از اینکه ازدواج کنم و بعد چند سال بهم ازم خسته شه از اینکه بهم خیانت کنه و بره با دیگران رابطه برقرار کنه مخصوصا الان که دخترای لوند و زیبا خیلیه و همشون منتظرن یه حامی جنسی یا مالی داشته باشن ، مطمئنم هیچ مردی نیست که خیانت نکنه حتی اگه جنسیم نباشه صد درصد یه جوری حالا با چشم یا فکر و یا غیره خیانت میکنن مردا خیانت کردنو خوب بلدن از طرفی اینقدر خودارضایی کردم و رابطه با دیگرانو تصور کردم حالم داره از خودم بهم میخوره همه چیمو به این خاطر از دست دادم چرا مردا نمیتونن خودشونو کنترل کنن ؟ واقعا برام سواله . چطور زنا باید کنترل کنن اما مردا نمیتونن . دارم داغون میشم همش میترسم شوهر آیندم بهم خیانت کنه . به نظرم عشق و عاشقیم همش کشکه بعد چند سال راحت ازت دلسرد میشه . یه داستان میخوندم دکتره چون زنش رابطه از پشت باهاش برقرار نمیکرده بهش خیانت میکنه با منشیش با سرویس دخترش . با وجود این مسائل از ازدواج حالم بهم میخوره اما خوب منم یه سری نیاز ها دارم نمیدونم باید چیکار کنم از طرفیم خانواده * تقریبا حساسی و مذهبی دارم . این مسائل باعث شده از خدا دور شم و انکارش کنم .
2 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 10, 2020 توسط roham حرفه ای (300 امتیاز)
سلام دوست عزیز،دید شما به ازدواج بابت شنیده ها،اتفاقها و مطالبی که خوندید و با بقیه صحبت هایی کردید عوض شده،کاملا درست میگید جز اینکه همه مردها طوری نیستن که نتونن خودشونو کنترل کنن،بعضی مردا واقعا پشتیبانی خانوادشونو میکنن وعاشق همسر و فرزندانشونن اما متاسفانه توی جامعه امروز جوونا بخاطر شرایط بد مالی و اقتصادی به سمت کارای کم هزینه تر مثل روابط دوست دختر/پسری و روابط جنسی میرن بدون تعهد و فراهم کردن خانه،وسایل زندگی و...و این باعث گسترش این رابطه ها شده ،ازدواج خیلی مهمه و باید حتما توی اون دقت کرد که اون پسر قبلا رابطه نداشته باشه،تو خط مجازی و رسانه ها نباشه خیلی،حتی با همجنس و غ همجنسشم رابطه نداشته بوده باشه خارج از چارچوب.تحقیقاتی که قبل خاستگاری باید انجام بشه.دوره ای که توش هستیم عصر تکنولوژی و ارتباطاتته و راحت حتی میشه با افراد قاره های دیگم ارتباط گرفت و واقعا تشخیص اینکه فرد ایده آل فرد برای ازدواج چطور شخصی بوده مشکل شده و همه به نوعی وارد روابط دوستی مجازی حتی برای مدت کمی هم شدن و کمتر کسی هست که وارد این مسائل نشده باشه.اکثر افراد با تماشای فیلمهای پورن یا وارد شدن به روابط نامشروع نیاز جنسی خودشونو برطرف میکنن،خودارضائی میکنن و میلی برای تعهد به شخصی اون هم براز زندگی ندارن و از ازدواج زده میشن.آمار مردان خیانتکار همیشه از زنان بیشتر بوده،اما زن ها هم ممکنه خیانت کنند و دلیلشون به اینکار بخاطر برطرف نشدن نیاز عاطفی ،احساسی و جنسی
از طرف همسر بوده.در انتخاب شریک زنرگی حتما باید دقت بشه،مشاوره های قبل ازدواج،شناختهای خانوادگی،در نظر گرفتن جنبه های مهم
اخلاق،سرمایه،ویژگی های رفتاری،علایق و...،و در نظر گرفتن مهم ترین مورد یعنی تفاوتهای فرهنگی یا اعتقادی هست و موارد دیگه.بد بینی های بی مورد باید کنار برن.مردی که قصد سو داره از همون اول قابل تشخیصه،توی دوران عقد و نامزدی که شما متوجه میشید چشم چرانی میکنه،نگاه جلف به خانمهای دیگه داره یا توی گوشی خلوت میکنه،بیرون رفتنهایی بی دلیل از منزل داره یا با دلیل های تکراری و غیر منطقی.
هنوز مجردید پس از زندگی لذت ببرید و برای خودتون وقت بذارید،حتما در مورد ازدواج با افرادی ‌ که ناکامی داشتن یا موفق توی این امر صحبت کنید کمک بخواید،کتاب بخوانید و مطالعه از منابع معتبر کنید،خودتون کسی باشید که وارد روابط این چنینی نشده و خودارضایی رو ترک کنید.مردها فانتزی های مختلفی برای رابطه دارن و از الان نگران زمان رابطه تون و فانتزی ها نباشید،شمام اون زمان میتوتید نظر بدید دررابطه با پوزیشنها
پسرها ممکنه در طول زندگی با دختران زیادی در رابطه بوده باشن،اما هیچوقت تن به ازدواج با همون دخترهارو ندادن.چون اون دخترارو شناختن که با هر جنس مخالفی ممکنه رابطه شروع کنه و برای زندگی زوجی مناسب نیست.زنها میل به رابطه ای قوی و مداوم دارن و وقتی رابطه در حال سست شدنه قصد بهتر کردن وضعیت رو دارن چون به رابطه حس تعهدی دارن ،اما در روحیه مردان این موضوع خیلی دیده نمیشه و وقتی شاهد سردی و بی احساسی زن میشوند دیگه میخواهند که رابطه تمام شود تا با کس دیگری شروع کنند.حتما کتابهایی در حیطه تفاوتهای زن و مرد بخونید واقعا عالی هستن و به خیلی از سوالات ذهتی شما پاسخ داده میشه.اصلا خودتون رو بخاطر مجرد و به اصطلاح سینگل بودن نرنجونید،سرزنش نکنید.
پیروز باشید،بسلامت
دارای دیدگاه سپتامبر 10, 2020 توسط Pegah
سلام،شما چه پسر دانایی هستین واقعا عالی بود،میتونم بپرسم چن سالتونه؟
پاسخ داده شده سپتامبر 11, 2020 توسط بی نام
سلام.خداشاهده این طوری ها هم نیستیم.مردای متعهد هم پیدا میشن.

این ذهنیت بد شما می تونه نشات گرفته از خوندن مطالب در این مورد یا شنیدن این قضایا از بقیه باشه شاید هم یک خاطره * بد در این مورد باعث شده شما دید بدی نسبت به همه * مردا پیدا کنید.با این وضع اصلا ازدواج نکنید و قبل از ازدواج حتما پیش روانشنلس برید تا مشکلتون حل بشه.

من خودم به خاطر مشکلاتم با پدر و مادرم از خونه و خانواده متنفر بودم.اصلا نمی فهمیدم چرا یک نفر باید این قدر خانوادش رو دوست داشته باشه.قبل ازدواج به روانشناس مراجعه کردم و اوضاعم درست شد و الان یه زندگی عالی رو با همسرم دارم.
دارای دیدگاه سپتامبر 23, 2020 توسط مهسا1 حرفه ای (2,940 امتیاز)
اره بعضي از مردها واقعا مرد هستن،يه مرررد واقعيييي! مررررررد!!
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,060 سوال

27,823 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,094 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 145 بازدید
1 پاسخ 82 بازدید
0 پاسخ 139 بازدید
سوال شده دسامبر 1, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط P.hz حرفه ای (1,340 امتیاز)
3 پاسخ 244 بازدید
سوال شده مارس 22, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
2 پاسخ 77 بازدید
سوال شده سپتامبر 8, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط eli_alone87 ممتاز (100 امتیاز)
2 پاسخ 103 بازدید
سوال شده ژان 22, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 106 بازدید
سوال شده ژوئیه 21, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
3 پاسخ 216 بازدید
30 پاسخ 7,604 بازدید
2 پاسخ 1,229 بازدید
سوال شده ژوئن 6, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...