مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

یکی بهم کمک کنه

265 بازدید
سوال شده سپتامبر 14, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام من خیلی مشکل ها دارم که همه به اعتماد بنفس ضعیفم برمیگرده لطفا بگین چجوری قویش کنم ،زندگیم عین کابوس شده برام فقط وقتی خوابم خوشم
2 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 14, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

این اطلاعات بیان شده ناقص می باشد چون شرایط سنی شما ، تعریف شما از خودتان ، توقعاتی که دارید ، شرایط روحیتان ، شناخت خودتان نسبت به علایق افکار و احساسات تاثیر زیادی بر این مسیر دارد .

بهتر است سعی کنید که ویژگی های مثبت و منفی خود را یاداشت کنید و سعی کنید که برای بهبود شرایط خودتان مسیرهایی را که می تواند ویژگی های مثبت را تقویت کرد و یا ویژگی های منفی را به سمت پیشرفت پیش برود را یاداشت کنید و به این موضوع دقت کنید که هیچ انسان بدون ویژگی منفی وجود ندارد و هر انسانی احتمال خطا و اشتباه برایش وجود دارد .

بهتر است در این مسیر از یک روانشناس برای شناخت بهتر و طی کردن این مسیر به صورت حضوری کمک بگیرید تا بتوانید با تعامل مسیر بهتر رشدی را تجربه کنید .

در این مسیر دقت کنید که بهتر است از هرگونه مقایسه خود با دیگری خوداری کنید دیگری تنها می تواند به عنوان یک الگو در بعضی مسائل برای شما باشد چون شرایط مشابه یکدیگر را ندارید و در کنار این موراد دقت کنید که سرزنش کردن خودتان به شما کمکی در رشد نمی کند سعی کنید در احترام با خودتان و نیازها و احساساتتان برخورد کنید تا بتوانید در این مسیر نتیجه گیری بهتری داشته باشید .
پاسخ داده شده سپتامبر 14, 2020 توسط ♛سایه ماه♛ حرفه ای (8,840 امتیاز)
سلام

از نظر من بهترین چیز اینکه که شما خودتونو ارزشمند بدونید و به خودتون احترام بگذارید

 تا وقتی شما ارزشی برای خودتون قائل نشید چیزی درست نمیشه
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,054 سوال

27,803 پاسخ

29,369 دیدگاه

2,609 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 247 بازدید
2 پاسخ 589 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 104 بازدید
سوال شده اوت 12, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 186 بازدید
1 پاسخ 112 بازدید
...