مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بگید چیکار کنم

236 بازدید
سوال شده سپتامبر 15, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط Mking
من عاشق دختری بنام نگین شدم یه سال ازم کوچیکتره و من ۱۵ سالمه


لطفا بگین چجوری بهش بگم ..
لطفا نگید که واسه شما زوده چون من میخوام وقتی بیست سالم شد برم خواستگاری....فقط خواهشا بگین که چجوری بهش بگم عاشقش شدم....
3 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 15, 2020 توسط بی نام
یا خدا  !!!!!!!!!!!!


من ۳۰ سالمه پس فکر کنم از ما گذشته
پاسخ داده شده سپتامبر 15, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

خب به این موضوع توجه کنید که شما می توانید دوست داشتن و دوست داشته شدن را تجربه کنید اما اینکه بخواهید در این سن وارد پروسه ازدواج شوید هم برای شما و هم این خانم آسیب زا هست چون هیچ یک از شما دو نفر شرایط سنی و رشدی ازدواج را ندارید و هویت کاملی کسب نکرده اید بهتر است در این مسیر در کنار احترام به احساسات خودتان از تصمیم گیری های هیجانی بدون در نظر گرفتن شرایط اجتماعی و شغلی ، شرایط رشدی و سنی و.... خوداری کنید و اجازه بدهید در آینده اگر هنوز هم همین احساسات را داشتید در زمان مناسب در مورد آت تصمیم گیری کنید.
پاسخ داده شده سپتامبر 16, 2020 توسط بی نام
چجوری نداره که باید بگی دوست دارم.راه بهتری نیست.حالا می تونی با محبت کردن بهش بفهمونی که دوسش داری اما باز اگه بخوای باهاش رابطه عمیق تری داشته باشی باید جمله دوست دارم از دهنت در بیاد حالا اگه سختته می تونی بهش پیام بدی و اینو بگی.
به نظر من بهتره اصلا نگی.من هم تقریبا همسن تو هستم 17سالمه و اگه مشاور میگه زوده خوب راست میگه واقعا زوده.هنوز باید وایستی اگه تو بهش بگی دوست دارم و اون هم تو رو دوست داشته باشه دیگه منتظر نمی تونید تا بیست ساله بشین و کلا دوستی دختر و پسر توی هر سنی یه سری مشکلات هم به همراه داره و این تحمل این مشکلات توی سن ما خیلی سخته.ممکنه اون آدم متعهدی نباشه و بعد یه مدت بخواد با کس دیگه ای دوست بشه اون موقع تو دچار افسردگی میشی یا برعکس این قضیه هم ممکنه پیش بیاد و تو باعث ناراحتی اون بشی.از الان هم قل ازدواج نده.تا 20سالگی صد بار معیارهای ازدواجت عوض میشه.به هر حال وقتی کسیو دوست داشته باشی ولی باهاش وارد رابطه نشی یه مشکلی اما اگه بهش نزدیک بشی صدتا مشکل
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,736 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 231 بازدید
1 پاسخ 132 بازدید
سوال شده نوامبر 14, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط یه نفر که همین الان دوست داره مرده باشه
3 پاسخ 211 بازدید
سوال شده سپتامبر 9, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
2 پاسخ 533 بازدید
1 پاسخ 401 بازدید
0 پاسخ 124 بازدید
1 پاسخ 233 بازدید
...