مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

با خیانت همسرم چگونه برخورد کنم

273 بازدید
سوال شده سپتامبر 17, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط سحر
سلام
من خانمی۲۶ساله هستم یکسال ونیمه که ازدواج کردم همسرم۳سال ازمن بزرگترن. از ۶سال قبل از ازدواج باهم دوست بودیم و فوق العاده عاشق هم بودیم وهستیم، از وقتی که باهم دوست بودیم همیشه میگفت مرد باید دوست دختر داشته باشه حتی بعد از ازدواج! ظاهرا پدر و بردارش هم همینجور بودن ولی من ازش مطمئن بودم که اهل این کار نیست و از وقتی ازدواج کردیم چون رمز گوشیشو میدونم وقتی خوابه گوشیشو چک میکردم ازاول عروسیمون هیچوقت مورد خاصی توش ندیدم به اندازه چشمام بهش اعتماد داشتم و میدونم که خیلی دوستم داره وخوشبختیم. تااینکه من بخاطر درسم حدود۱ماه اصلا به خودم و زندگیم نرسیدم البته خودش خیلی درس من براش مهمه و آرزوشه که پیشرفت کنم خودش میگفت برو کتابخونه بخون. یه شب گفت من بیرون کار دارم وقتی برگشت مست بود من گوشیشو چک کردم دیدم چند روز پیش شماره یه زن مطلقه ای رو گرفته و اون شب باهم قرار داشتن۲ساعت باهم بودن من احساس میکنم رابطه جنسی هم داشتن ولی مطمئن نیستم. وقتی فهمیدم دنیا رو سرم خراب شد ولی هیچی بهش نگفتم فقط دیگه کتابخونه نرفتم و خیلی بهش محبت میکنم اونم بیشتر از قبل بهم ابراز محبت میکنه من به حدی دوسش دارم که میتونم از اینکارش بگذرم حتی باخودم میگم من که فقط راحتی و خوشی اونو میخوام و اگه اون اینکارو دوست داره حتی حاضرم بااینکار کنار بیام گرچه واقعا منو میسوزونه. من تصمیم گرفتم فقط خودم خیلی خوب باشم به امید اینکه دیگه بهش پیام نده ولی نمیدونم کارم درسته یانه؟
درضمن چند روز پیش بهش گفتم من فکرمیکنم دیگه برات عادی شدم ومثل قبل دوستم نداری. بهم گفت تو هیچوقت برای من تکراری نمیشی و اینقد من تورو دوست دارم و از زندکی باهات راضیم که هیچوقت فکرنمیکردم ما اینقد باهم خوب و خوشبخت باشیم. میدونم حرفاش واقعیه و حتی بیشتراز عشقی که من به اون دارم، اون به من داره و من میپرستمش. میتونم خواهش کنم که منو راهنمایی کنید چون من با هیچکس در این مورد حرفی نزدم. ممنون
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 17, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما سحرجان

احساسات و علایق شما قابل احترام هست اما عزیزم دقت کن که بهتر است در کنار احترام به احساات خودت با عادی سازی این روباط برای همسرتان پیشش نروید در هرصورت همسر شما متاهل و متعهد به زندگی مشترک می باشند و شما همانقدر که به زندگی مشترکتان و همسرتان نیاز است توجه داشته باشید نیاز به توجه به شرایط روحی و جسمی خودتان نیز هست و اینگونه روابط می تواند در شرایط روحی شما تاثیر زیادی بگذارد مانند زمان فعلی .

بهتر است در کنار احترامی که برای همسرتان قائل هستید در صورت تکرار این اتفاق با ایشان در کمال احترام صحبت کنید هرچند که بهتر است در مورد همین موضوع رخ داده شده نیز صحبت کنید و احساسات خود را بدون بیان اینکه حتی در صورت تکرار در کنار ایشان می مانید و... تا ایشان اشتباه بودن مسیر خود و اگاه بودن شما را بدانند و در کنار آن بر اساس دیدگاهای ایشان و صحبت هایی که دارند در این مسیر تصمیم گیری کنید .

چون اگر همسر شما براین دیدگاه باشند که اینگونه روابط عادی هست و ابراز پشیمانی نداشته باشند امکان تکرار آن وجود دارد .
دارای دیدگاه سپتامبر 17, 2020 توسط سحر
ممنونم از راهنمایی شما. خداروشکر چند روزه که اصلا بهش پیام نداده.
امیدوارم که دیگه تمومش کنه وفقط همون یکبار بوده باشه
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,730 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 211 بازدید
سوال شده Mar 18, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 87 بازدید
سوال شده می 3, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Ghazalvahid ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 290 بازدید
سوال شده ژوئن 24, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط سالومه امین
1 پاسخ 133 بازدید
1 پاسخ 193 بازدید
سوال شده اوت 22, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط مهران
0 پاسخ 62 بازدید
سوال شده نوامبر 1, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
...